Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Toegang strand met menwagen Hargen

 
Profiel   

Hallo,

In een aantal topics over buiten rijden wordt Hargen genoemd als plek waar je op het strand kunt Mennen. Nu ben ik hier einde van de zomer geweest met mijn Welsh a en sulky. Maar ik kan niet zonder hulp van een sterke man het strand op omdat er een slagboom staat en er versperring blokken liggen. Ik kan hier niet tussendoor. Spoorbreedte is 126cm. Iemand moet mijn (zwaardere vd Mee) tweewieler dan over de blokken tillen. Ik kan dit zelf niet en het is niet heel praktisch.
Maar ik vond het wel heel leuk en pony ook daarom:
Zijn er mennende bokkers die met deze locatie ervaring hebben of tips waar je makkelijker het strand op kunt met een aanspanning in deze buurt. Of wellicht zag ik iets over het hoofd?
Het parkeerterrein van Hargen vind ik zelf een van de veiligere locaties om met trailer heen te rijden.

Alvast dank voor jullie reacties.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 00:06 



 
Profiel   

Bij callantsoog en groote kregen kun je ook prima parkeren en het strand op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 04:31 



 
Profiel   

Even een stipje, ben ook wel erg benieuwd. Tor nu toe idd nog geen succes gehad om het strand op te komen met sulky. Grote Keeten is idd makkelijk, maar wel alsnog vrij mij zand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 05:13 



 
Profiel   

Bij Hargen kun je prima bij de strandopgang (bij de strandtent horeca) erop met de kar.

Hier heb ik het afgelopen jaar geen slagbomen of andere objecten gezien. :D

Het is wel mul momenteel en best even werken voor het paard om erop te komen (bult aan zand ivm ophoping door de wind). Maar ik zou er zo gaan mennen met m'n marathon wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 10:09 



 
Profiel   

Hargen heeft een slagboom en een soort betonnen driehoek punten; is pas daar met mijn sulky net aan doorheen. Ik denk dat jij in de war bent met Camperduin Pluchepluus?

Het strand van Hargen kom ik bijna nooit meer, het is best mul geworden na de zandsuppletie. Ik rij tegenwoordig liever bij Sint Maartenszee, maar ook daar zit een slagboom dus ik weet niet of jij daarnaast ook tussendoor pas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 18:40 



 
Profiel   

Ha Susanne, ik volg met regelmaat jouw topics. Willem is fantastisch. Ik bedoel inderdaad Hargen met de punten en pas er net niet doorheen.Ik vroeg me al af waar jij heen ging. Je gaat in St Maarten zee dan naast de goudvis op het Parkeerterrein?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 22:19 



 
Profiel   

Dankjewel :)
Het parkeerterrein achter de Goudvis. Het hoort daar niet bij volgens mij want het speelpark heeft eigen parkeergelegenheid. Maar je zit hier wel met een slagboom; er is een ruimte naast waar fietsers etc. door kunnen maar dat is niet heel breed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 07:36 



 
Profiel   

Ik ben daar regelmatig in de buurt. We gaan eens meten. Dank je wel. :j


Laatst bijgewerkt door MarijeCR op 13-01-20 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 22:51 



 
Profiel   

Egmond aan zee prima te doen met sulky, parkeren kan bij de werf en bij de werf naar beneden met de sulky of parkeerterrein de zuid en in de zuid naar beneden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 22:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen