Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 97 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Sterkte Marga.

Heerlijk die gekke minuten, merries hebben dat minder dan ruinen.

Ik ben even paardloos. Ze zijn lekker de wei op bij mijn jonkie. [ img ]
Svarri is nu 24

De jonkies stonden te gluren maar mochten van de merrie niet dichterbij komen
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:10 



 
Profiel   

Wow, die eerste foto Belker. Mooi gelijk op.

Ik heb maar rare ruinen. Nooit gekke 5 minuten.
Vanmorgen heerlijk bosritje gemaakt met de buurvrouw. Het paard waarmee ze altijd meegaat, heeft eorth en daar zijn begin vorige week de ondertanden getrokken, dus deze heeft even rust. Ze had vandaag haar andere, oudere, paard mee. Maar die kon het ook best hebben hoor, toch nog 7 km op de teller.

Nu maar verder met mijn enorme kluslijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:26 



 
Profiel   

Wat schattig dat jonge spul verstoppertje spelen achter de heuvel **als boze moeder ons maar niet ziet** :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 19:30 



 
Profiel   

Belker mooie foto's.

Zateerdag is Cor voor het eerst door de waterbak geweest, hij moest de 1e keer door Eef er door getrokken worden en de 2e keer ging het al wat beter en de 3e keer ging hij er braaf door, dit alles in stap.
Volgende keer weer oefenen en dan draf proberen. Mits de bak niet te vol of droog staat.

En gister moest Pep het goeie voorbeeld aan Mafje geven door de grote plassen heen, die vertrouwd onbekende watertjes niet zo, dit heeft hij altijd al gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:19 



 
Profiel   

Altijd handig om het van een andere te leren!
Ik moest vroeger van mijn 1ste pony af,water in en snel erweer op voordat ze er zelf weer uitholde.later de labrador meegenomen en pony sprong er zo in achterde labrador aan(hond moest flink doorzwemmen om pony bij te houden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:42 



 
Profiel   

Vandaag weer zo trots op Cor voor het eerst de Hoge Berg op, een rit die grotendeels nieuw is voor hem. Geen gekkigheid en zo rustig toen we de drukke rotonde over moesten (we veroorzaakte een kleine opstopping).
[ img ]
We draaien hier een pad op die langzaam omhoog gaat dus er moest gewerkt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:23 



 
Profiel   

Wat een prachtig spannetje heb je er zo voor staan Marga!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:26 



 
Profiel   

Idd, knap span Marga, genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:27 



 
Profiel   

Het is ook genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 19:54 



 
Profiel   

Wat een mooi span is het zo zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:53 



 
Profiel   

Wat genieten zo,knap span en mooie wagen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 22:31 



 
Profiel   

Hoii, mag ik mij hier (opnieuw) melden?

Heb ooit eens meegekletst geloof ik of alleen meegelezen maar nu ik wat fanatieker ben vind ik het leuk om meer mee te kletsen.

Bijna 4 jaar geleden mijn pony gekocht en de overstap van ohz naar de wagen gemaakt. In 1e instantie puur voor de lol maar inmiddels ben ik weer net zo fanatiek als ik ooit was qua training en hebben we ook een startpas aangevraagd.

Vind het mennen echt verdomd lastig, zit met mijn binnenbeen tegen mijn kar te duwen etc.. maar vind het wel onwijs leuk. Nu heb ik er ook wel een fijne pony voor lopen voor een beginner. Ze kijkt nergens naar en is overal voor in, wedstrijdje, strand, bos, les ze doet het allemaal even braaf <3.


Dit zijn wij..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:02 



 
Profiel   

welkom ladygiroc.

HT die wagen is een Cavalier, speciaal voor ons gebouwd voor de shetten van toen bijna 1mtr. 1 a 2 jaar voordat de 125cm spoorbreedte verplicht werd. Het was toen net bekend dat dit verplicht werd dus direct zo breed laten bouwen. Ben nog steeds erg blij met deze wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:21 



 
Profiel   

Welkom ladygiroc, wat een mooie pony heb je voor de wagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 22:53 



 
Profiel   

Welkom ladygiroc mooi paardje en mooie kar !
Marga ook jou span, heerlijk om te zien en heel fijn dat het samen zo goed gaat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 06:55 



 
Profiel   

Goed getimed dan marga,hier een trainings/prestatiewagen van cavalier,super stabiel gebouwd en gaat ook echt niet weg.hoop dat er ooit een marathonwagen ervan op mijn pad komt want helaas heeft hij geen tijd meer om er 1 te bouwen :P
Welkom ladygiroc,je bent niet de enige die met de benen duwt enz op de wagen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:32 



 
Profiel   

HT die van ECC zijn ook fijne wagens je moet ze alleen nu importeren uit Duitsland want de dealer is er mee gestopt. De ECC schijnen veel door de internationale menners te worden gebruikt(van horen zeggen).

Hier heb ik nu pony's die voor de tweede maal toen we ze uit de wei haalden samen stonden te plassen, Evert begint en Cor start er direct na, hoop dat ze dit blijven doen voor dat we gaan rijden wel zo makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:47 



 
Profiel   

Ik ben al een tijdje hier (stiekem) aan het mee lezen. Dit vooral omdat ik aan het twijfelen ben wat ik in de toekomst wil. We zijn vaker met kennissen mee gegaan op de koets. Dit vooral bij haflingers. Nu ben ik een bange ruiter, als ik het paard/pony ken dan durf ik in de rijbak best wel aan te pakken. Maar een buitenrit vind ik wel spannend. Wel vaak genoeg gedaan en met mijn eigen pony ben ik ook toen ik wel nog reed vaak alleen gegaan. Wat ik dan weer prettiger vond zodat ik zelf tempo kon bepalen afhankelijk van mijn zin en eventuele spanning.

Nu lijkt het mijn man wel leuk als de huidige er niet meer is (hij is nu 28 jaar) om dan misschien in de toekomst een paard/pony te kopen welke voor de koets loopt zodat we samen kunnen gaan. Zijn er hier bange ruiters die wel met de koets rijden? Voor mijn gevoel wil ik wel weer een pony rond dezelfde maat wat we nu hebben (rond de 1.50). Is het met een shet voor de koets "minder eng"? of maakt de grote van het paard niet uit. Ik wil zeker voordat er ook maar iets aangeschaft wordt weer gaan lessen, en zal tegen die tijd ook op zoek gaan of ik ergens menlessen kan krijgen. Ook wil ik eens kijken of ik een keer kan rijden met een kleine aanspanning hoe dat aan voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 13:03 



 
Profiel   

Bedankt voor de complimenten en het warme welkom.

Joyce, de rede dat ik gestopt ben met rijden is ook angst. Na mijn bevalling scheet ik 7 kleuren terwijl ik vroeger zowat overal op stapte. Voor mijn gevoel worden de paarden en pony´s ook steeds gekker. :D Ik had vooral angst om (verkeerd) te vallen dus voor de wagen heb ik er totaal geen last van. Ik heb bewust de keus gemaakt voor een grote maat shet omdat die wat cooler zijn dan een welsh A en je gerust ook eens kon laten staan en wat degelijker zijn, dat was mijn redenering. Nadeel is natuurlijk wel dat een kleintje veel minder kan trekken dan een wat groter formaatje, zeker als je samen erop uit wil trekken door bossen etc zou ik niet gaan voor een enkelspan shet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 17:30 



 
Profiel   

Welkom aan alle nieuwe lezers.
Hier heeft manlief weer een stukje van de PP verder gemaakt. Nu alleen nog palen en lint op de heuvel(tje), dan mogen ze het gaan gebruiken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 18:05 



 
Profiel   

Gesignaleerd in onze paardenpoel.
[ img ]


En vandaag hebben Thor en ik ons debuut in de B dressuur gehad. Hij vond het wel heel spannend, maar we hebben toch maar even onze eerste winstpunt in de pocket. Heel trots op Thor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:51 



 
Profiel   

Welkom nieuwe deelnemers *\o/*

Meneer Anton is zo charmant, als je snoepjes geeft.
Vanochtend vroeg rondje op de hei met de koets.
Bij het uitspannen snoepjes van mevrouw Froger voor Meneer Anton.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:08 



 
Profiel   

Leuk Corinne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:59 



 
Profiel   

Goed gedaan tine *\o/*
Hoe gaaf,meneer anton heeft fans

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:03 



 
Profiel   

Haha leuk Janouk.
Meneer Anton is even bekende NLer. Hij loopt dus nog steeds voor de wagen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 09:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 97 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen