Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 115 van de 188 [ 4688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 188  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Wat heerlijk zeg gem :D jammer dat er inderdaad geen foto's of filmpjes zijn gemaakt _O-

Wat goed zeg van thor! +:)+ nieuwsgierigheid wint meestal wel, vooral als voer in het spel zit

Leuk zeg dat het goed is gegaan met de mendurance jorex! Heb je ook nog foto's of filmpjes gemaakt? Hoelang was de rit?

Hier nog niet weer kunnen mennen door de vele regen steeds.. het wordt vanaf vandaag eindelijk weer wat beter weer *\o/* . Vandaag nog werken en dan ben ik 2 weken vrij :):)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 07:25 



 
Profiel   

Heerlijk weer vandaag, vanmorgen 4 graden hier, de honden en ik..hebben genoten _/-\o_
Hopelijk heb je een rondje kunnen mennen Wpaard.
Jorex, knappe prestatie !!
Phantom doet het echt goed he Tine, en nu een mooi passend zadel kunnen vinden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:04 



 
Profiel   

Zoooo iedereen bijgekomen van de meeting van gisteren? Het was erg leuk (ter info voor WPaard de oudere garde van het topic was gisteren bij elkaar).

Vandaag weer een lekkere dag zeg. Nog mensen iets met 't paarden/ponyspul ondernomen?

@HT hoe gaat het met je, zo jammer dat je er niet was.
@Tine ging goed van het weekend zeg! Ook jammer dat je er niet was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:46 



 
Profiel   

Ik had vandaag met allebei de winkels een workshop, dus was vrij intensief. Morgen en woensdag (help mijn vrije dag) moet ik voor 7 uur in de winkel zijn, zo veel te vroeg voor mij O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:25 



 
Profiel   

Hier heb ik met Alex de buien getrotseerd. Nu kapot van de pijn. Kon vanavond niet eens lekker mee dansen met de zumba. Heb ook echt maar 300 ml water gedronken in de les terwijl ik normaal bijna een liter op krijg.
[ img ]

En het boefje een stap terug gezet, afgelopen zaterdag was dit. Morgen maar weer even wandelen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:45 



 
Profiel   

Ookal pittig gewerkt Ipsilonka. Hier ook, ook ik mag morgenochtend vroeg weer in overleg……
Jij sterkte, ik denk aan je als ik inlog.

Lekker Jorex, genieten.

Wij hebben vandaag met de paarden gewandeld. Voor Johnny goed om van het erf af te komen en om met mensen om te gaan. Voetjes geven ook weer gedaan. En ik ben nog even op Fiesta gestapt. Zoet dier.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:13 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Vandaag weer een lekkere dag zeg. Nog mensen iets met 't paarden/ponyspul ondernomen?

Weer een gewone, intensieve dressuurtraining na een dag rust en een bosrit op zaterdag. Alhoewel ... gewoon? Ik had last van een grijswitte kat die steeds op verschillende plekken uit de coniferenheg opdook en Miepje aan het schrikken maakte. Niet dat ze wegsprong, maar de concentratie was uiteraard ver te zoeken. Kop d'r op, euromast in de lucht en tuigeren >;)
Foto is van zaterdag.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:26 



 
Profiel   

Citaat
Kop d'r op, euromast in de lucht en tuigeren >;)
ik heb beeld ja :))

Heerlijk Belker jij op de lieve vos <3

Sterkte met alle drukte Ips!

En iedereen welterusten voor zo :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:41 



 
Profiel   

Oeps Gemma……. Beeld is idd duidelijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:46 



 
Profiel   

Oh ja dat zou Jorie ook doen dan. Ook al moet ik hem steeds vertellen dat ie geen tuiger en geen arabier is. Hij doet kop de lucht in, staart zo hoog mogelijk optillen en dan snurkt ie als ie t echt spannend vindt. _O-

Deed hij afgelopen zaterdag nog bij een kennis verderop die ook shetties heeft en dus ook een beer van een hond. Hond sprong tegen het hek op, want die vindt pony's leuk. Jorie springt naar achteren en snurkt. Ze zei:"Liet ie nou een scheet?". Maar nope, dat heeft ie op Texel geleerd van een tuiger x Gelderse gok ik zo. Lag de eerste keer dubbel toen hij daar snurkte op de paarden van de buren die aan het rennen waren. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 22:51 



 
Profiel   

Jorex, leuk dat blauwe tuig !
Gem heeft spokende kat..logisch dat miepje er dan niet bij is..
Belker <3 heerlijk zo'n Fiësta, en dat goed met Johnny aan de wandel, dat gaat helemaal goed komen met hem.
Ik ben net aan de koffie..... even opwarmen van trainen met de honden...modder regen...en een heerlijk leeg bos.
Tine, hoe gaat het nu met je ?
Ips...whaaaa...lekker vroeg op dus...succes alvast !!
Baudyh..hoe gaat het met je auto ?...,moest er nog een andere snaar/riem opgezet worden ??.
Janouk, waar heb jij die cursus mestonderzoek gedaan... ?? Reuze interessant !!en leerzaam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 09:53 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers van eigenwijze merries Ollie is nog steeds te koop de juiste match is nog niet gevonden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 19:32 



 
Profiel   

Biancacoo schreef
Tine, hoe gaat het nu met je ?


Nog steeds erg moe en hoofdpijn. Vandaag wel gaan werken, want anders moest er een klas naar huis gestuurd worden. Dus nu snel naar mijn bedje toe. Is eigenlijk alweer later dan ik wilde. Maar ik wilde nog even wat dingen regelen voor een WE wedstrijd die 23 oktober hier in de buurt is. Ik zit in de organisatie (maak de startlijsten, protocollen en dergelijke)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:21 



 
Profiel   

Vhu:hoe kan dat nu? Ze is zo leuk :j
(En hoe het met me gaat: even een dipje met weer ontsteking darmen)
gem en ern spookkat,geweldig,zie het voor me
Belker wat een leuke brave vos,ff lekker je hoofd leegmaken op zo'n braafdier
Ips ik zie geen jozefoto"s meer?men je niet meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:51 



 
Profiel   

De auto vandaag weer opgehaald bij de garage. Het bleek dat de oude snaar( die dus eind juli knapte) wat restjes had achtergelaten in de groeven van de poelie( daar loopt de snaar over) dus deze snaar kon niet door de groefjes lopen en gleed er over heen en dat vond de snaar niet grappig en knapte uiteindelijk kapot.
Hopelijk gaat het nu wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 22:21 



 
Profiel   

Nou da's ook wat Baudyh!

Sterkte HT :(:) ja Ollebol is zeker leuk, geweldig dier. Maar ze moet wel een echte klik met je hebben anders... is ze wel heel eigenwijs ja. Was dat eigenlijk een beetje vergeten. Toen ik haar destijds inruilde op Bente stond ze te koop omdat ze geen stap wilde verzetten met het ruitertje wat ze toen had :') bij mij liep ze altijd en hoe! Endurance vond ze helemaal het einde.

Klinkt erg druk en veel Tine! Let op jezelf :(:)

Nou het is nu ook weer veel te laat maar was zo lekker bezig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 00:30 



 
Profiel   

Baudyh.. ik duim dat het nu weer 10 jaar goed gaat dan met je auto.
Ht..beterschap en sterkte...
Vhu..ollie...zo'n heerlijk dier..vind vast de juiste plek wel.
Idd als endurance paardje zou dat zeker lukken, dat zit echt in haar.
Tine..sterkte weer dan..

Fijne woensdag allen...de week is weer door midden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 07:01 



 
Profiel   

Baudyh, balen hopelijk hebben ze het netjes opgelost.

Zonde van Ollie.

Sterkte Tine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 10:21 



 
Profiel   

Ga ik ook van uit hoor Biancacoo Ollie kan erg goed voor zichzelf zorgen :+ had ik zoals Belker gewoond had ze er gewoon bij gekund. Nog wat leuke veulentjes bij haar fokken of zoiets. Ze heeft hele goede papieren (Orlando x Bora) Maar goed, ik heb 100m2 grond. Da's wat weinig :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:48 



 
Profiel   

Ze had ook wel bij mij gemogen. Maar ja, ik zit ook met iets van 200m2 aan grond. Net aan genoeg om mijn twee jongens te houden.

Gisteren weer met de aansteller gelopen. Als ie zo blijft doen, dan duurt het nog even voordat ik hem weer buiten in span. Gisteren liep ik met mijn moeder erbij en toen was zijn gedrag een pak erger dan zaterdag nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:13 



 
Profiel   

Dat is niet zo fijn Jorex....

Vandaag 10 jaar geleden startte ik dit topic...
[AR-ITP] [FOTOVERZ]En maar kijken naar de kont van het paard.

Ik weet niet of er topics zijn die langer lopen op bokt? Voor iedereen die erop gepost heeft of nog gaat doen, bedankt, erg leuk. Er zitten ook zoveel foto's bij van paardjes die niet meer onder ons zijn ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 18:54 



 
Profiel   

Vhu, dat is ook een leuk topic, al 10 jaar geleden.... _/-\o_ :)F

Jorex, wat doet Alex dan????.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 13:46 



 
Profiel   

Zo...blij als een kind in een speelgoedwinkel...
Net even bij de kringloop geweest..daar lag het boek; de oproep der kabouters, van Rien poortvliet..over de reis naar Lapland...die wil ik al zooo lang heeeelll graag lezen...nu gewoon voor 2 euro...Yess ....
Hoe blij kun je zijn met zoiets "kleins"...... gewoon erg blij mee...
Hebben jullie dat ook wel eens...dat je zoiets scoord ...zo leuk !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:28 



 
Profiel   

Wat gaaf Bianca. Geniet ze. Kachel aan, warms erbij en lezen.

Balen anorexia, hopelijk knapt het op als hij even doorgepakt wordt.

Ik ben zo trots gister met Fiesta en trailer weggeweest. Zoet paard.
[ img ]

Vandaag weer eens naar de Efteling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:45 



 
Profiel   

Biancacoo schreef
Vhu, dat is ook een leuk topic, al 10 jaar geleden.... _/-\o_ :)F

Jorex, wat doet Alex dan????.

Alex niet, Alex is goed en braaf.

Jorie heeft als nieuwe hobby keihard achter zwaar verkeer aan galopperen. -O-
Dus die mag voorlopig even wandelen aan de lange lijnen op het strenge gat qua bit, want hij moet gewoon leren luisteren en gedraagt hij zich daarbij dan mag hij het weer voor de sulky proberen. Hij blijft natuurlijk wel elke week voor de sulky lopen, veilig in een bak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 115 van de 188 [ 4688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 188  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen