[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:57

Gem.. is al weer druk.
Tine bezig met Thor ! Leuk
Marga..sterkte met het verzorgen van beide zieken..hopelijk is die ontsteking snel weg..
Janouk is weer moois aan het maken !!
Boktor en houtworm als goed is dood enzo..voordeel...echt alle spinnen enzo zijn ook dood...
Dus nu alles isoleren en gips of aftimmeren...en dan badkamer volledig renoveren... nieuwe tegela gekocht en eindelijk mn bad :+ duurt mij te lang..wil in bad !!!

marga1
Berichten: 900
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:23

Gem niet te hard van stape, het is nog kort geleden dat je geopereerd bent.

Tine ziet er goed uit zo op Thor.

Biancacoo fijn toch, ook alle spinnen dood hoef je voorlopig niet te ragen.

Ik vond het koud :brr: vandaag. Dus in huis bezig geweest.

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:13

Afbeelding
Hey wat zijn jullie aan het doen baasjes?
Afdak was overleden na een botsing met julia haar dikke kont.nu een groter afdak.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 07:50

HT wat een lekkere koppies <3
Marga, ik vond (en vind) het ook koud. Had dan ook thermoondergoed onder mijn rijkleding aan. Wel lekker weer gister met zon erbij. vandaag wordt het grijs vrees ik
Bianca, heerlijk weer voor jou en je honden *\%/* En fijn dat boktor en houtworm nu dood zijn
Gem ZIT en AF. Volgens mij doe je alweer te veel! Pas op hoor!

Fijne dag allemaal, ik ga snel naar het werk

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:29

Ht :knuffel: lieve koppie's en een nieuw afdak, goed bezig !!
Tine en Marga...idd brrrfris :brr: de hondjes zijn helemaal blij =:) *\%/* hier ook thermospul aan als ik moet werken, want we staan gewoon in de buitenlucht dan...maar het wordt nog wel kouder..viel me nog mee..was nog goed te doen
Vanmorgen heb ik het schuine dak geïsolleerd van onze toekomstige slaapkamer... komt wel goed..
Morgen ga ik het nieuwe plafond in de badkamer maken..
Fijne dag allen..

marga1
Berichten: 900
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:31

Tine thermoonderegoed ben ik ook fan van, zeker met dressuur wedstrijd op de kar. Het is zeker grijs vandaag toen ik naar buiten wou regende het, dus regenpak en laarzen aan, stap naar buiten is het droog :? wel fijn met mestruimen.

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:06

Was zeker koud vanmorgen :brr: autoramen waren wel al ontdooid *\o/*
Biancacoo jou hussen blij met de kou.train jij elke dag met ze?
Ik begin altijd eerst met dikke joggingbroek,te koud dan thermolegging eronder maar eindig meestal in skibroek

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:49

Ht ik train met de hondjes om de dag..en soms 2 dagen achter elkaar.. en dan een dag rust..4 hondjes die kunnen trainen, dus neem ene dag 2 mee en volgende dag de andere 2..ik kan dus elke dag wel op pad...maar dat houd mijn lichaam niet vol... }> dus..af en toe dagje kalm aan..

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 22:59

Een hele training dan voor ze,wel handig dat je zoon het ook leuk vind

VanHuisUit

Berichten: 6681
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:38

<3 wat zijn ze toch leuk en Julia's kont daar is niets tegen bestand :))

Op de karren met deze kou... ja dat weet ik nog wel dat is afzien. Als je beweegt, met wandelen of paardrijden vind ik de kou nooit zo'n probleem. Dat wil zeggen als je eenmaal bezig bent. Om mezelf te motiveren die kou in te gaan is soms nog wel eens een dingetje.

Nou ik zit weer klaar met mijn laptop en telefoon voor weer een Team sessie met een klas. Zat er van de week helemaal door, vind het zo niets. Maar goed, het is voor de hele wereld niets en laten we blij zijn dat we nog werk hebben, gezond zijn en uberhaupt iets kunnen doen.
Dus ik ga er maar weer voor :)

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:42

Werk ze VHU. Hier vandaag boodschappen halen, honden uitlaten, paarden verzorgen en Elsa even aan de hand werken staan gepland op mijn lijstje.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:49

Vhu werkze..succes, gelukkig zijn er kids die er echt wel veel baat bij hebben bij online lessen...dus je weet wel waarvoor je het doet, maar kan me voorstellen dat echt in real werken met kids veel leuker en beter is...
Ht ja.... de hondjes lopen zo veel mogelijk...maar ze willen ook echt niets liever..
Belker veel plezier met Elsa :j

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:21

VanHuisUit schreef:
<3 wat zijn ze toch leuk en Julia's kont daar is niets tegen bestand :))

Op de karren met deze kou... ja dat weet ik nog wel dat is afzien. Als je beweegt, met wandelen of paardrijden vind ik de kou nooit zo'n probleem. Dat wil zeggen als je eenmaal bezig bent. Om mezelf te motiveren die kou in te gaan is soms nog wel eens een dingetje.

Nou ik zit weer klaar met mijn laptop en telefoon voor weer een Team sessie met een klas. Zat er van de week helemaal door, vind het zo niets. Maar goed, het is voor de hele wereld niets en laten we blij zijn dat we nog werk hebben, gezond zijn en uberhaupt iets kunnen doen.
Dus ik ga er maar weer voor :)

That's the spirit, VHU! Maar denk om jezelf: you've been there before ... and done that.

Over Kou & Koets (variatie op Paard & Koets :D ): de Maddox-overall is geweldig. Kun je ook mee rijden. Als je een flinke maat neemt kan daar ook nog een dikke laag kleding in.

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:47

Die lijken me zeker fijn Gem,wilde hem ook kopen alleen voor mij niet handig met mijn vervelende darmen....een overall gaat niet snel genoeg uit bij 'hoge nood'

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 17:27

happytime schreef:
Die lijken me zeker fijn Gem,wilde hem ook kopen alleen voor mij niet handig met mijn vervelende darmen....een overall gaat niet snel genoeg uit bij 'hoge nood'

Klopt ... dat is de enige echte grote min van de overall. En nog een nadeel, maar daar kan de overall niks aan doen: hij is zó lekker warm dat mijn voeten nu soms het koudste uiteinde van mijn lijf zijn. Zelfs met mijn Hanwags wandelschoenen aan.

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:25

Een warme overal is idd erg fijn.

Ik was vandaag mijn jonkie knuffelen. Zo leuk, er gebeurdt dit als je hem roept
https://youtu.be/h-iyggeKKTQ

janouk
Blogger

Berichten: 17875
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:26

Zalig

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:55

Ha Belker...word je bijna omver geknuffeld...hahaha enthousiasteling...

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:59

Ja leuk he. Hij is altijd zo blij.

VanHuisUit

Berichten: 6681
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:18

Wat leuk Belker *\o/* _/-\o_

Nou hier een prima laptop dagje onderwijs gehad :+
verder maar saai want ik zit al paar dagen in quarantaine in verband met een direct corona contact afgelopen zaterdag (zo bleek zondag...). Nu morgen door de teststraat en maar hopen op een negatief resultaat...

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:22

Belker wat een knapperd zeg
Vhu: fingers crossed voor je.
Hier ff geen chemo omdat nierfunctie niet zo goed is voor een nieuwe lading 'bende' ,morgen bloedprikken en als dat goed is ( had dinsdag infuus vocht,magnesium,kalium) mag ikvrijdag chemo anders pas volgende week,had al eenstopweek gehad.
Voelme nu super goed,na 3 maanden weer eres gefietst,ponys heerlijk gepoetst wauw!
Beetje jammer dat ik nog 6 chemo's moet,welliswaar in lagere dosis is gisteren besloten

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:04

Ht goed te lezen dat je je goed voelt !! Ik hoop dat de nierwaarden nu wel goed zijn..fingers crossed.
Vhu goed bezig !! Met je online lessen..hopelijk test je negatief..
Belker hij is echt blij <3

marga1
Berichten: 900
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:50

Ja Belker heerlijk als ze zo enthousiast zijn.

Vhu duimen dat het negatief is. Heb je een sneltest vandaag?

HT jammer dat de waarden niet goed genoeg zijn, maar wel fijn dat je je evengoed wel goed voelt.

VanHuisUit

Berichten: 6681
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:41

Wat ontzettend fijn even wat energie HT, wat zal je dat goed hebben gedaan :(:)

Nee hier geen sneltest. Dat vergoedt mijn werkgever niet (het kan wel als je dan weer direct aan het werk zou moeten, maar ik hoef pas dinsdag weer les te geven en online kan ook). En dan kost het 100,- Euro. Zo heb ik in ieder geval begrepen :7
Stond wel in apart rijtje mensen, je werd uitgeselecteerd in wel / geen zorg / wel / geen corona contact en zo nog wat vragen. Ze zeiden wel dat het tot 48 uur kon duren maar meestal was het er wel eerder. Nou dat hoop ik dan maar.
Aan de andere kant, iedereen doet zijn of haar best dus tja O:)

Vandaag dus weer online lesgegeven. Ik vind niet zo eenvoudig want je mist gewoon het 'contact'. Sommigen hebben wel camera aanstaan, dus die zie je wel, anderen niet (dan is maar de vraag of ze er echt zijn, je ziet dat sommigen blijven 'hangen' als je de les beëindigd, die zijn er dan dus niet :+ ). Voordeel is wel dat je in ieder geval íets kunt doen. Maar goed. Het is niet anders.

Verder enigszins saai dagje dus weer :O

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:15

Wat een heerlijk weer,iederreen ern fijne zonnige dag en ern mooie sinterklaasavond