[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:47

Ik weet niet of het ook met het weer te maken heeft tine. Mijn spieren willen ook al 2 dagen niet.
Benen voelen super zwaar

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:51

Baudy, ja dat zou ook nog kunnen. Het is vervelend weer!
Jorex, hier ook dunne ontlasting bij Amerigo, dus ik ga voor de zekerheid maar weer een weekje zandweg geven.

Jorex

Berichten: 9949
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 16:01

Oh ja een kuurtje moet ik ook weer eens geven. Zal zo even naar de H&B voor psylliumvezels, goed dat je het zegt Tine! Kan hem altijd eens een extra kuurtje geven. :D

Ja hier begon het met keelpijn, dat ging over naar pijn in de oren en holtes op zondag en algehele beroerdheid. Nu is het alleen nog keelpijn weer. Mijn vriend kuch't overigens alles bij elkaar, maar die is ook allergisch voor graspollen, dus bij hem weet je het nooit.

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 20:48

Ben ook moe en kramperig. ALs ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, gisteren nog heerlijk stuk gefietst. Maar ik slaap af en toe gewoon slecht doordat ik steeds kramp in mijn benen heb. Naja... hoop dat het weer beter gaat als ik paar weken vakantie heb.

Vond zandweg / phylyssium altijd aanrader.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 21:25

Lastig dunne poep enzo...
Heb ook wat last van lijf...laatste dag gewerkt...even vrij en tijd aan mezelf...
Heb een supboard gekregen....ga dat proberen te leren...hopelijk met een van de husky's... rustig aan alles bekend maken...en oefenen... ben heel benieuwd..vanavond al geoefend zonder hond...erg leuk !

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 21:31

Bianca: leuk een supboard. Ook wel zwaar lijkt me voor je lichaam. Zou gaaf zijn als dat lukt met een hond.
Iedereen sterkte met de gezondheid

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 00:01

Gaaf een supboard,wij wilde dat vorig jaar kopen maar door mijn ziekte even uitgesteld.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 06:16

VanHuisUit schreef:
Ben ook moe en kramperig. ALs ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, gisteren nog heerlijk stuk gefietst. Maar ik slaap af en toe gewoon slecht doordat ik steeds kramp in mijn benen heb. Naja... hoop dat het weer beter gaat als ik paar weken vakantie heb.

Vond zandweg / phylyssium altijd aanrader.


Herkenbaar hoor die kramp. Heb je een zeep in je bed? En slik je voldoende magnesium?
Zonder dat hou ik het echt niet uit.

janouk
Blogger

Berichten: 17870
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:45


Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:37

Janouk _/-\o_ echt !! Respect, goed bezig !!

Zeep in je bed ???

Dat suppen is superleuk...maar ik kan dat waarschijnlijk enkel zittend doen..klein stukje staand gedaan..is echt zwaaarrrr..
Dat trek ik (nog) niet
Heb voor nu een kajak peddel besteld voor mezelf..dan kan ik soort van kajakken ermee en zoon en man stand up suppen...

janouk
Blogger

Berichten: 17870
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:42

Suppen ziet er altijd zo mooi uit en zo simpel, maar het lijkt mij echt lastig. Misschien maar eens proberen, want je kan op mooie plekjes komen, zonder de natuur te veel te storen.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 11:30

janouk schreef:
Suppen ziet er altijd zo mooi uit en zo simpel, maar het lijkt mij echt lastig. Misschien maar eens proberen, want je kan op mooie plekjes komen, zonder de natuur te veel te storen.

Precies...lijkt mij dus ook heerlijk om op pad te gaan...al weet ik nog niet of ik dat in m'n uppie durf hoor...

janouk
Blogger

Berichten: 17870
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:20

Biancacoo schreef:
janouk schreef:
Suppen ziet er altijd zo mooi uit en zo simpel, maar het lijkt mij echt lastig. Misschien maar eens proberen, want je kan op mooie plekjes komen, zonder de natuur te veel te storen.

Precies...lijkt mij dus ook heerlijk om op pad te gaan...al weet ik nog niet of ik dat in m'n uppie durf hoor...


Het lijkt mij juist heerlijk in mijn eentje.........zitten ze me ook niet op te jagen. Kan ik mijn eigen tempo doen. Mijn mannen zijn zoveel groter ennsterker en houden van tempo

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:48

Wij vrouwen zijn slimmer, zwakker en misschien slomer maar zeker weten doe ik dat laatste niet :P

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:47

:list:

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:47

Even een vraagje, zijn er hier mensen bekend met dit bit?

Afbeelding

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:07

Geen ervaring mee Tine.

Vanavond een van de hondjes op het water laten meevaren op de sup...ze deed het supergoed... ik ga het langzaam opbouwen..nu eerste keer rustig een paar minuutjes..ging supergoed..erg leuk !
Als ze het goed leert hoop ik wel wat leuke tochtjes te kunnen gaan doen samen..maar eerst oefenen..

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:15

Biancacoo schreef:
Geen ervaring mee Tine.

Vanavond een van de hondjes op het water laten meevaren op de sup...ze deed het supergoed... ik ga het langzaam opbouwen..nu eerste keer rustig een paar minuutjes..ging supergoed..erg leuk !
Als ze het goed leert hoop ik wel wat leuke tochtjes te kunnen gaan doen samen..maar eerst oefenen..

Super gaaf!

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:27

Niet met dit merk Tine maar wel een trust bit die er erg op lijkt. Die bevalt goed.

Vandaag de laatste 2 merrieā€™s op 32 en 34 dgn nog mooi drachtig.
Dus 5 van de 5 nu drachtig. Super blij mee.
Alleen eind sept nog een keer scannen vanwege de evt gust verklaring

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:33

Biancacoo schreef:
Geen ervaring mee Tine.

Vanavond een van de hondjes op het water laten meevaren op de sup...ze deed het supergoed... ik ga het langzaam opbouwen..nu eerste keer rustig een paar minuutjes..ging supergoed..erg leuk !
Als ze het goed leert hoop ik wel wat leuke tochtjes te kunnen gaan doen samen..maar eerst oefenen..


Afgelopen weekend op de Main

Afbeelding

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 07:51

Wow dat is wel dapper Gem.
Ik hou het eerst bij kleine plasjes en slootjes.. :D

happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:26

Wauw gaaf gem,zware formaat sup als je er met zijn 2en op kan :j zag dat ze vanaf 100kg beginnen.
Biancacoo heerlijk bezig,leuke foto op insta *\o/*
Ik zoek het " lager" op...gehurkt achterin in mijn weiland weer stuk met kleine bereklauw,rotzooi die niet uit te roeien is,dan maar snoeien

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:36

Ik vind het echt super gaaf Biancacoo en Gem.
HT hard aan het werk. Rooklucht
Ik heb alweer 3 dagen vreselijke hoofdpijn. Nog steeds geen uitslag van punctie. Gisteren 2e enting gehad, draagt ook bij aan algehele gevoel van ellende. Ik word echt gek van die hoofdpijn.

Wilde toch even rijden op Thor om zijn nieuwe bit uit te proberen. We hebben zaterdag wedstrijd, dan is het wel fijn als we er al wat mee geoefend hebben. Ik stond naast Thor om op te stijgen, toen zoonlief heel lief aanbood om Thor even voor me te rijden. Hij vindt Thor echt niet leuk, dus was er wel heel blij mee.

Nu maar even in bad en dan proberen te slapen.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 12:44

Ht..ik heb ook een wat lompere..omdat m'n honden ook al 25 kg wegen... dus tot 150kg..en echt een stabiele uitgezocht.
Mijn kajakpeddel is er..dus als het morgen lekker weer is..morgen maar weer oefenen..
Tine..sterkte met je hoofdpijn..mijn verstandskies kwam door...ook dagen hoofdpijn van gehad.. gelukkig nu beter. Maar gisteren echt slecht van de covidenting..rillerig...hoofdpijn en overal spier en gewrichtspijn...vandaag een stuk beter..
Hopelijk heb je snel duidelijkheid..en een behandelplan Tine.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 12:48

Gisteren naar ziekenhuis gebeld met vraag naar uitslag van lumbaal punctie en gemeld dat het niet goed gaat. Nu moet ik woensdag naar ziekenhuis komen en tot die tijd mag ik zo min mogelijk doen, veel plat liggen. Waardeloos. Net een nieuw bit voor Thor, wilde ik uitproberen, zaterdag WE wedstrijd, maandag zou ik mijn eerste toltles krijgen. BAH. En tot nu toe helpt het ook niets..