[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 11:12

Ht, sterkte..duimen draaien overuren voor je...
Gem..veel sterkte en succes,hoop dat de mri een goede uutslag geeft..sterkte.
Tine succes met je pp
Vhu.. blijf gezond !!
Hier...moeten binnenkort ons huis 48 uur uit..word behandeld voor houtworm en boktor.. moet ik plannen en doorpakken...maar pff..valt ff tegen..

marga1
Berichten: 906
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 11:42

HT en Gem sterkte :(:)

Belker lekker aan het klussen.

Biancacoo heeft straks geen houtworm en boktor meer. Waarom geen kleine vakantie er van maken.
Beter een dagje langer laten werken dat gif, anders lig je zelf ook met de pootjes omhoog.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 18:57

Hele planning..en gedoe even een paar dagen ons huis uit.. want m'n 5 sledehonden die moeten wel mee...en dat mag niet overal..maar heb een plek gevonden en over een paar weekjes moet het gebeuren die beestjes verdelgen..
.. daarna weer alles renoveren en mooi maken..

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:03

Biancacoo schreef:
Hele planning..en gedoe even een paar dagen ons huis uit.. want m'n 5 sledehonden die moeten wel mee...en dat mag niet overal..maar heb een plek gevonden en over een paar weekjes moet het gebeuren die beestjes verdelgen..
.. daarna weer alles renoveren en mooi maken..


Dat is inderdaad een hele organisatie. Fijn dat je iets hebt gevonden!

Belker

Berichten: 15340
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:21

Fijn dat je wat hebt gevonden biancacoo. Ik heb kleine stukken die ik morgen moet behandelen. Maar even oude en nieuwe huis gescheiden houten.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:42

Ja blij mee..maar zie er ook tegenop.. maar komt vast goed, helaas gaat het om het hele dak..kan ik dus niet zelf..
Succes Belker !!
Gem..hoe is het met jou en de mri gegaan..

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:54

Ja, wel goed. Ben licht claustrofobisch dus snel mijn ogen dicht gedaan voordat ik de buis ingeschoven werd. Koptelefoon op en concentreren op Jan Willem Roodbeen :D . En op stilliggen ... twintig mijuten geen vin verroeren, zelfs geen vingertopje of teen, terwijl je barst van de pijn in die lighouding. Gelukkig bleef de mate van pijn 'hangen' op een bepaald level dat net aan draaglijk was. Vier liedjes en de praatjes tussendoor, hield ik mezelf voor. Het werden drie liedjes en ik was net geboeid aan het luisteren naar een mythe rond Johan Cruijff en ik mocht er weer uit *\o/* .
Na het weekend volgt het oordeel van de huisarts.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 15:58

Eng he, zo'n mri. Ik probeerde ook op muziek te letten, maar man, wat duurde het lang. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Vanmorgen iets nieuws gedaan. Thor en ik vonden het nog erg spannend. Thor wilde eerst helemaal niet in de buurt van de hindernis komen, maar goed, we hebben het goed afgesloten. Ons uiteindelijke doel is om bij onderlinge wedstrijden een rondje mee te kunnen doen.
Afbeelding

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 16:17

Tine, haha zo'n hindernis ziet er natuurlijk op het eerste gezicht vreselijk massief uit. Als Thor te hoog gaat springen, zul je a la Piet Raaijmakers je voeten op moeten trekken :D .

Ik heb zomaar drie goede ochtenden op rij gehad, en gisteren ook nog een goede middag waarin ik mezelf einde middag genadeloos tegenkwam toen ik wel even met mijn zoon dacht mee te kunnen naar de Lidl. Dat was teveel van het goede, ben eerder terug gegaan naar de auto.
Vanmorgen met manlief voor het eerst in ruim twee weken naar stal gegaan. Heerlijk om bij te kletsen met stalgenootje en stalhouders, de voerbakjes lucerne en supplementen zelf weer eens te kunnen klaarmaken voor de hele week, Miepje een goede poetsbeurt geven en manlief heeft de marathonwagen even goed afgespoten. Stalhouder rijdt een paar keer per week, maar ik snap wel dat hij geen tijd heeft om de wagen en tuig ook elke keer af te spuiten.

Morgen hoop ik weer naar stal te kunnen, want dan komt de instructeur trainen. Kunnen er weer wat ingeslopen foutjes weggepoetst worden, als die er zijn.

marga1
Berichten: 906
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:11

MRI gelukkig geen ervaring er mee, ben ook niet van de enge ruimtes.
Ha Gem er zit vooruitgang in. *\o/* Loop niet te hard van stapel.

Tine mijn mafje wil niet springen vind het leuker om de balken eraf te tikken. Zal maar geen foto van mij laten zien want ik heb langere benen.

Vandaag geen sportschool nodig gehad, konden ergens gratis tegels van 40x60 halen. ML heeft het meeste tilwerk gedaan, maar toch.

marga1
Berichten: 906
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:41

Rustig hier.

Gem hoe was de uitslag van de mri?

Gister een lekker rondje met Eef gedaan, Pep heeft nog steeds vrij, hij is nog steeds niet van de slappe mest af. Vandaag het TV kastje vervangen, kijken nu niet meer tegen de zooi aan dat zit nu achter deurtjes. Maar dat neemt toch meer tijd dan je denkt.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 23:49

Gisteren na 20, TWINTIG! minuten in de wachtrij met één wachtende voor me eindelijk de assistente aan de lijn. En toen bleek dat de scan er al lang was, maar geen dokter die hem bekeken had _-:( . Einde middag eindelijk teruggebeld en inderdaad: hernia. Daarna ging alles wel snel; ik wil er snel vanaf, dus opereren. De meeste midden - Limburgers laten dat doen in Keulen, want daar kan het op korte termijn. Op 16 november de intake, enkele dagen daarna coronatest en dan kan er geopereerd worden.

happytime

Berichten: 1247
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:45

Wauw gem wat snel,heel veel sterkte

janouk
Blogger

Berichten: 17888
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:12

Pppofff Gem, gelukkig kan je snel terecht :knuffel:

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:23

Gem fijn dat je niet lang hoeft te wachten.

Na een lange, vermoeiende werkdag nog even kort op Thor gereden in de bak. En mijn eerste (en hopelijk laatste) val van Thor gemaakt. We waren met een lange teugel in de schemer aan het uitstappen. Ineens schrok hij ergens van. ...... toen was het boem. Twee pluspunten: de grond is een stuk dichterbij dan op Rembrand, en hij ging er niet in volle galop vandoor, maar stopte al heel snel en ging op zoek naar gras. Dat vind ik toch wel een prettig idee, mocht ik er ooit eens afvallen op een buitenrit.

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 09:19

Verdorie Gem... -O- 'fijn' dat je snel terecht kunt in Keulen... pfff. Is het iets wat er feitelijk al langer heeft gezeten dat je al eerder last hebt gehad van je rug?

@Tine dat heb je dan ook weer achter de rug. Braaf dat hij goed bleef staan. Ik ben ook een keer van Jenn gevallen. Zo stom, had haar manen ingespoten met CowboyMagic. Ja dan is dat hele lijf glad bij waar je dan zit. WIlde er dus op, zonder zadel. Stapte op, zat nauwelijks toen deed ze een stapje opzij en ik gleed er zo aan de andere kant weer af =:) ze keek me echt zo aan wat doe jij daar nou }:0

HT hoe is het met je?

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 14:34

Balen Gem,
Fijn dat ze je kunnen opereren, mooi dat het mogelijk is. Ik hoop dat je er veel baat bij hebt en snel hersteld.
Tine auwch....
Vhu,.. auwch..
Baudyh, hoe gaat het bij jullie ?
Janouk, hoe is het met Alladin en het gouden duo
Ht, hoe gaat het nu met jou.
Belker was met Svarri op pad geweest
Marga lekker op pad geweest met Eef, pep nig slappe mest...dat is balen..

Verder..sorry niet verder bijgelezen..
Fijne dag allen..

happytime

Berichten: 1247
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:23

Vorige week mocht ik geen chemo omdat mijn bloedwaardes te laag waren en kreeg ik ipv chemo weer een bloedtransfusie,heeft me super goed gedaan en had weer energie om op stal wat te rommelen,heerlijk *\o/* afgelopen woensdag weer een zware chemo gehad en weer last van,nog 8 te gaan _/-\o_

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:06

VHU: ik weet het niet ... ik heb wel vaker een slap gevoel in mijn onderrug, vooral als ik langere tijd aan boord heb gezeten en minder heb kunnen bewegen dan normaal. En als ik wat afgevallen ben, vindt mijn rug ook niet zo leuk.
Hahaha, je moet ook geen 'GLIJmiddelen' gebruiken voor de manen :D _O- !

Tine, die kleine rakkers zijn dan ook zooooo snel!

HT: je bent een bikkel! _/-\o_ .

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:01

Ht _/-\o_ Wat fijn dat de bloedtransfusie zo geholpen heeft !! En.... respect voor jou !! _/-\o_

Hahaha..gem...glijmiddelen... _O-

Belker

Berichten: 15340
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:06

Pittig HT, sterkte, nog 8. Na de volgende ben je over de helft, fijn.

Gem, fijn dat je in Aken terecht kunt. Sterkte met de operatie.

janouk
Blogger

Berichten: 17888
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:15

hT,
Fijne verjaardag!
Kus van ons allemaal *\%/*

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:26

HT heel veel sterkte wederom!! En ik hoop dat je toch een beetje van je verjaardag kunt genieten!

Hoe gaat het verder met iedereen?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:36

Een vraagje: Ik gebruik al heel lang Endomondo, maar die gaat eind december stoppen. Ze adviseren zelf Mapmyrun. Vandaag geprobeerd, maar er wordt niets opgeslagen (ik kan tenminste nergens een map geschiedenis vinden, zoals bij Endomondo), dus ik kan het niet terug zien.
Ik ben bekend met Equilab, maar ik vind die kaart niet prettig (voor als ik de route nog eens wil doen te onduidelijk) en de registreert ook niet goed (stopt ermee, registreert de gangen niet goed)
Hebben jullie goede ervaringen met andere apps om je ritten te registreren?

Belker

Berichten: 15340
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:42

Helaas, hier ook een endomondo gebruiker. Verder gebruik ik de trainingsapp van mijn iwatch maar heb dn geen kaart, dit gaan ze in de volgende update oplossen geloof ik.