Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft zijn/haar slee al klaar staan?

 
Profiel   

Gaaf die foto's! Die van mij is nog niet volledig beleerd dus gingen we zo rond
:[ img ]
Zwarte koordje zit aan de veiligheidssluitingen maar gelukkig niet nodig gehad :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 18:19 



 
Profiel   

Hoe doen jullie het met de teugels? Ik was vandaag sleeen maar vond de originele teugels erg kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 18:21 



 
Profiel   

Ik heb voor de sulky mini teugels en mini shet strengen en voor de slee shet strengen en shet teugels.
Anders vind ik het ook te kort,zit er liever iets verder vanaf want met de slee heb je geen stop dus glijd eerder door :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 19:05 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb alles al in full. De strengen heb ik verlengd met aanbindteugels. Alleen voor de teugels heb ik nog geen oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 19:15 



 
Profiel   

Misschien een dubbele longe? Had ik klaarliggen maar niet gebruikt. Of anders twee longeerlijnen als je dat hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 19:18 



 
Profiel   

[ img ]
Eindelijk tijd vandaag om te genieten van de sneeuw.
Echt een rit door het bos kunnen maken.
Joris is al 30(uh, en ik 54) en vond het ook leuk volgens mij. Hij liep de wei voorbij toen we terug kwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 15:15 



 

Super leuk!

Ik blijf nu nog veilig in de wei. Bij de volgende keer sneeuw hoop ik dat paard goed beleerd is en we dan ook het bos in kunnen veilig. Zelf volgend jaar mencursus.

[ img ]
Moest wel nog iemand meelopen, want hij vond het beetje gek. Horseboarden is toch anders, dat kan meneer wel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 15:23 



 
Profiel   

Heb je een foto van het horseboarden (in de sneeuw)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 09:20 



 

Wel van afgelopen zomer..
[ img ]

En vandaag nog even wezen sleeën. Wat een lol <3

[ img ]

Wel kort, want het borsttuig van het boarden is niet zo optimaal voor sleeën. Maar we hadden lol en een volgende winter met sneeuw zorgen we dat de upgrade in huis is en we klaar zijn om ook het bos in te gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 16:59 



 
Profiel   

Geweldige foto's van iedereen <3

Hier gister gesleed !
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En oeps. De slee viel om

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 17:30 



 
Profiel   

De slee staat al sinds zondag klaar. Tuig hangt klaar. Echter heb ik na het ontijsen van de waterton, verzorging van de paarden, ijsvrij maken van de stallen, mest bikken en hooi bijvullen eccht geen puf meer om paard deken af te doen, in te spannen en fijn te sleeen in de wei. Heb er gewoon echt geen puf meer voor. Zo jammer want zovaak hebben we geen sneeuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 18:10 



 

Gewoon eerst sleeën en dan pas mest bikken! Tussendoor even wat leuks en dan weer door. Dan kan je ook niet na sleeën afhaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 18:22 



 
Profiel   

Brave merrie Kabayo. Staat direct stil bij het kapseizen :D
Vind het er beetje griezelig uitzien, lijkt alsof alles zo dicht bij de achterbenen zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 18:33 



 
Profiel   

Kinke schreef
Brave merrie Kabayo. Staat direct stil bij het kapseizen :D
Vind het er beetje griezelig uitzien, lijkt alsof alles zo dicht bij de achterbenen zit

Dankje! Ze is heel lief <3 Ze heeft geen oogkleppen dus ze ziet dat ik val

De strengen konden niet langer. Ze kan er niet instaan en heb de broek er wel aan met strengenophangers. Soms komt de zweng wel tegen haar been. Heb echt letterlijk 5 minuten gesleet want ik vond het niet ideaal. Leidsels waren ook te kort :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 18:42 



 
Profiel   

Hier ook een gouden topper een paar rondjes voor de slee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 23:06 



 
Profiel   

Ik wilde met de kar het bos in, de dames wilde op de slee. Dus de slee achter de kar gebonden, ging ideaal!
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 23:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen