Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online menproeven starten

 
Profiel   

Goedzo Dennis! Jammer van die 2 puntjes maar komt vast volgende keer goed!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 05:09 



 
Profiel   

Hoi
Het klinkt erg leuk zo'n menproef.
Ik heb het nog nooit menproef gereden misschien doen wel keer met me tinker
Moet je daar nog spechalen kar voor hebben of maakt niet uit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 08:08 



 
Profiel   

Gewoon een wagen die toegestaan is volgens het reglement. Zo op het eerste gezicht kan jou wagen prima.


Vandaag Z proefjes filmen. Ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 08:09 



 
Profiel   

Nee gewoon een kar die is toegestaan. En uiteraard een geldige start pas :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 10:11 



 
Profiel   

Vraagje: waarmee filmen jullie ? Camera of gsm? En hoe zoemen jullie de achterzijde in zonder dat het beeld rommelig word?
Waar moet ik nog meer op letten? Graag tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 11:44 



 
Profiel   

Wij rijden gewoon in een 20x40 bak. Dan hoef je niet te zoomen :)

En gewoon met telefoon, zoals in de reglementen beschreven staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 12:03 



 
Profiel   

Met mijn telefoon.
In 20x40(B en L) niet zoomen zoals in het reglement staat.
M/Z/ZZ in 20x60 wel zoomen, maar het wel proberen te beperken ivm ff onscherp worden tijdens het zoomen.

Ik heb een briefje met daarop datum, naam + sportnaam paard, span nummer, klasse+proefnummer, baan maat en kleine checklist. Dat lezen we op, en houden we tegelijk in beeld.
Paspoort, afrekeningen, neusriem enz staan op de checklist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 12:10 



 
Profiel   

Top dank je wel voor de info,vooral briefje erbij is handig

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 15:23 



 
Profiel   

Het briefje is voor je zelf handig. Maar ook voor de jury als iets niet goed te verstaan is.

Bijna weg gewaaid, en gelukkig ken ik de Z proef voor 80% uit mn hoofd, want voorlezer was bij A niet te horen. Maar 2 fijne proeven gereden. Niet helemaal foutloos, wat scheef tegen de wind in, maar gewoon insturen want op wedstrijd gaat er ook wel eens iets fout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 17:19 



 
Profiel   

Wij gebruiken gewoon een oortje :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 17:24 



 
Profiel   

Wind stond er zo op dat het oortje alleen maar ruis gaf en ik nog minder kon verstaan. Want uit de wind staan te lezen kon niet omdat er gelezen en gefilmd werd door de zelfde persoon ;) .

Nu weer wachten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 12:15 



 
Profiel   

Ohja wij filmen binnen. Is het nu echt zo dat er maar 2 wp geschreven mogen worden?
En alle proefjes daarna tellen niet mee? Werd mij verteld maar leek me maar raar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 12:19 



 
Profiel   

Ben benieuwd Dennis!
Kimley dat denk ik niet hoor. Ik heb 4 winspunten gereden nu online en staan er gewoon allemaal op.

Hier hengsten keuring gehad met ponylief. 1e premie + Uitblinker(ipv kampioenschap). Dus mega trots en kreeg goed commentaar over zijn bespiering. Nu mag die nog even relaxen en dan van het weekend ga ik hem oppakken. Kunnen we ook weer proefjes gaan oefenen enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 12:25 



 
Profiel   

Ik heb geen 20x60 baan binnen (ook geen 20x40 binnen baan :P ).
20x40 = B en L rij ik op zand in mijn bak. M/Z/ZZ in 20x60 op gras (30x60 past niet in mijn weiland, met 20x60 rij ik al vlak langs het kippenhok en bij A en C langs de omheining.

Met m'n 2spannen zijn 3 punten bij geschreven (bij de ene 1+2 en bij de ander 3 in 1 proef). Nu telt als het goed is alles, als we weer op pad mogen moet je volgens mij er ook 5 op wedstrijd/meetmoment gehaald hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 12:41 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Ben benieuwd Dennis!
Kimley dat denk ik niet hoor. Ik heb 4 winspunten gereden nu online en staan er gewoon allemaal op.

Hier hengsten keuring gehad met ponylief. 1e premie + Uitblinker(ipv kampioenschap). Dus mega trots en kreeg goed commentaar over zijn bespiering. Nu mag die nog even relaxen en dan van het weekend ga ik hem oppakken. Kunnen we ook weer proefjes gaan oefenen enzo.


Oh gelukkig !
En Gefeliciteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 13:17 



 
Profiel   

208,5 punten in het Z!
Vorig jaar was ze echt niet fijn te rijden, geen enkele keer winst kunnen rijden (in de paar wedstrijden/meet momenten die we gestart zijn). Nu echt voor mijn gevoel fijn bezig. En het is toch fijn dat dat ook bevestigd word!

Afgelopen dinsdag heb ik haar uit geleend voor een We all ride proefje voor de Shetlandmenritten competitie, en zelf ook een proefje gereden. Toen rond de 68%, en de gene die haar leende (en nooit met haar rijd) over de 72% en boven aan in de competitie, met als commentaar dat de basis zo fijn voor elkaar is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 12:46 



 
Profiel   

Wauw super goed dennis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 12:58 



 
Profiel   

207 voor onze L merrie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 20:54 



 
Profiel   

Goed bezig!

Ik had dit weekeind nog willen filmen, maar alleen schiet dat niet zo op. Hopelijk kan ik van de week nog iemand vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:01 



 
Profiel   

Ik heb een 30 x 60 buiten. Kan ik daar een L proef filmen en doorsturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:07 



 
Profiel   

Kimley schreef
207 voor onze L merrie *\o/*

Netjes!!!

Hier ligt het helaas even stil wegens wat omstandigheden. Hoop over tijdje weer wat te kunnen gaan rijden als ik weer in de bak kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:32 



 
Profiel   

En weer 200.5 in de L en 206 in de B :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 14:36 



 
Profiel   

Goed bezig Kimley!

Ik had vanmorgen mijn punten van afgelopen maandag avond binnen! *\o/*
Ik had echt fijn gereden, punten waren er ook naar! 204,5 punten in het Z dus weer 2 dikke winstpunten rijker!

Zelfs 8en voor het binnenkomen, de vrije stap, uitgestrekte draf, rijvaardigheid en effect van de hulpen en geschiktheid van de aanspanning en een 8,5 voor het achterwaarts en voorwaarts verzamelde draf!

Ik heb nog nooit (met geen enkele pony, ik rij altijd met shetten) een 8 voor een uitgestrekte of midden draf gehad! En het achterwaarts is echt heel lang een dingetje geweest (en is het in het 2span nog steeds wel).
Oke, wel een 4,5 voor mijn wissel, die erg chaotisch ging omdat ze wissels helemaal geweldig vind. En overgangen van galop naar draf (zeker direct na de middengalop) kunnen soms netter, want Deedee vind remmen voor watjes :j .

Misschien toch de ZZ proef maar uit m'n hoofd gaan leren O:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 14:41 



 
Profiel   

Wat goed!

Onze Neeltje had zelfs een 9 voor uithouden :wow:

Lekker bezig allemaal :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 15:52 



 
Profiel   

Kan het nergens vinden misschien dat jullie het weten.
Mag je ook met een tandem meedoen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 07:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen