Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hulp bitloos beleren voor de wagen gezocht

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Mijn 7-jarige fjordenruin is nu iets meer dan een jaar onder het zadel en pakt dit super goed op. We rijden lekker buitenritjes en hij is niet snel onder de indruk. Nu zou ik hem graag beleren voor de kar. Ik heb hem met een sidepull onder het zadel beleerd en omdat hij niet anders kent lijkt het mij het makkelijkst om het mennen ook bitloos te doen.

Omdat ik ook men met mijn merrie zijn alle spullen aanwezig. Hij heeft het tuig al op gehad. Nu zou ik graag begeleid worden in dit proces door iemand die ervaring heeft met het beleren van menpaarden. We doen alles in rust en op basis van vertrouwen. Ik vind ik het belangrijk dat het niet optuigen en gaan is, maar dat alles opgebouwd wordt en vanuit ontspanning gebeurd.

Eventueel in tweespan, maar daar heb ik zelf geen tuig voor. Tweespan boom is wel aanwezig bij mijn menwagen.

Ik wil hem niet verplaatsen dus zoek iemand die in Heerde aan huis kan komen om hierbij te helpen in in zijn vertrouwde omgeving. We hebben hier ook super uitrijmogelijkheden en zitten aan het bos op de Veluwe.

Ik ben benieuwd of jullie iemand kunnen aanraden die mij hier omgeving Heerde mee kan helpen. Wel is het belangrijk dat diegene het geen probleem vindt dat we dit zonder bit doen.


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 21:28 



 
Profiel   

Bregje Heijman?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 21:55 



 
Profiel   

Up
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen