Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 237 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijd doelen mennen 2021

 
Profiel   

Voor iedereen weer gezellig rondkletsen en doen, de wedstrijddoelen van half 2021, maar nog steeds hihi!

Brand maar los iedereen!!! _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 07:04 



 
Profiel   

Leuk! Ik wil ook graag mee kletsen!
Heb nu 4 wedstrijden gereden, 13 wp en ga in september L starten. Heb in juli ook vaardigheid opgegeven maar daar ben ik helemaal niet goed in.
Dus dat vergt nog wat training. Ben net vorige week van stal verhuisd en dat lijkt een goede keuze.
Rij mee met de kfps competitie en sta momenteel boven aan, doel is dit te behouden en de finale mee te mogen rijden! Dat zou echt gaaf zijn! Ik men nu een jaar fanatiek, daarvoor altijd paard gereden en ben stiekem wel trots op wat we bereikt hebben <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 07:41 



 
Profiel   

Super leuk, vaardigheid is gewoon veel oefenen haha!!
De kfps is dat speciaal voor friezen of iets? Zou wel echt tof zijn als je bovenaan kan blijven staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 07:56 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Super leuk, vaardigheid is gewoon veel oefenen haha!!
De kfps is dat speciaal voor friezen of iets? Zou wel echt tof zijn als je bovenaan kan blijven staan!


Ja! Een sport competitie is het! Finale is 14 augustus in tolbert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 08:14 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik heb dus nog nooit een wedstrijd gereden :o dus mijn doel is simpel: winstpunt rijden in de B. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 10:00 



 
Profiel   

Dit waren de doelen voor 2020. Er is natuurlijk niet zo veel van gekomen, dus schuiven doelen lekker door.
Dennis schreef
Ebje M dressuur starten en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee de Z dressuur uit rijden en Z vaardigheid gaan starten.
En het 2span L starten en M startgerechtigd te worden. En M startgerechtigd worden in de vaardigheid.


Doelen voor dit jaar zijn:
Ebje: M dressuur starten eind van het jaar (we mogen inmiddels over) en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee: ons selecteren voor de Hippiade in het ZZ (onze eerste punten hebben we gereden!) en de M vaardigheid uit rijden.
En het 2span: M startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.

Deedee is drachtig voor volgend jaar, dus de zomer rijden we nog lekker door, en dan zien we in het najaar wel hoe lang ze er lol in houd. Voor nu ligt dus de aandacht op Deedee en het 2span. Van de winter word dat Ebje enkelspan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 15:47 



 
Profiel   

Nadat mijn instructrice al maanden zeurt dat ik moet gaan starten heb ik haar verteld dat er bij wedstrijdrijden bij mij een bepaalde vloek zit, als ik aan starten denk stoppen de paarden ermee. Anyway, na droes en HB hebben we een proefgerichte clinic gereden waarbij ik in de B 213 punten bij elkaar reed dus toen kon ik mij niet meer verschuilen achter ´het is nog niet goed genoeg`. Ik dus mijn startlicentie aangevraagd en toen....... werd pony kreupel |o |o

Doel voor dit jaar zijn: überhaupt starten maar wil in principe eind dit jaar wel M startgerechtigd zijn. Er vanuit gaande dat pony binnen een maand weer loopt.

Ik wil trouwens hoofdzakelijk dressuur starten en gaan als het goed is in september vaardigheid proeven :D.

Vind het wel onwijs jammer dat alle startlocaties zo ver weg zijn. Daar moet ik wel even aan wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:45 



 
Profiel   

LinSa schreef
Leuk topic! Ik heb dus nog nooit een wedstrijd gereden :o dus mijn doel is simpel: winstpunt rijden in de B. :D


Super leuk! Dat moet te doen zijn toch?


Dennis schreef
Dit waren de doelen voor 2020. Er is natuurlijk niet zo veel van gekomen, dus schuiven doelen lekker door.
Dennis schreef
Ebje M dressuur starten en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee de Z dressuur uit rijden en Z vaardigheid gaan starten.
En het 2span L starten en M startgerechtigd te worden. En M startgerechtigd worden in de vaardigheid.


Doelen voor dit jaar zijn:
Ebje: M dressuur starten eind van het jaar (we mogen inmiddels over) en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee: ons selecteren voor de Hippiade in het ZZ (onze eerste punten hebben we gereden!) en de M vaardigheid uit rijden.
En het 2span: M startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.

Deedee is drachtig voor volgend jaar, dus de zomer rijden we nog lekker door, en dan zien we in het najaar wel hoe lang ze er lol in houd. Voor nu ligt dus de aandacht op Deedee en het 2span. Van de winter word dat Ebje enkelspan.


Deedee was ook degene die je zondag methadon toch? Heel leuk hihi, schattig altijd die kleine veulentjes!
Ga je voor de selectie van hippiade naar de noordelijke district kampioenschappen?


Ladygiroc schreef
Nadat mijn instructrice al maanden zeurt dat ik moet gaan starten heb ik haar verteld dat er bij wedstrijdrijden bij mij een bepaalde vloek zit, als ik aan starten denk stoppen de paarden ermee. Anyway, na droes en HB hebben we een proefgerichte clinic gereden waarbij ik in de B 213 punten bij elkaar reed dus toen kon ik mij niet meer verschuilen achter ´het is nog niet goed genoeg`. Ik dus mijn startlicentie aangevraagd en toen....... werd pony kreupel |o |o

Doel voor dit jaar zijn: überhaupt starten maar wil in principe eind dit jaar wel M startgerechtigd zijn. Er vanuit gaande dat pony binnen een maand weer loopt.

Ik wil trouwens hoofdzakelijk dressuur starten en gaan als het goed is in september vaardigheid proeven :D.

Vind het wel onwijs jammer dat alle startlocaties zo ver weg zijn. Daar moet ik wel even aan wennen.


Wauw dat is wel pech hebben, is het ernstig of valt het mee met je pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 22:46 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk helemaal niet nagedacht over doelen dit jaar eerlijk gezegd. Vorig jaar had ik wel van alles.

Ik wil Beertje en Indy in de vaardigheid M starten. Djingo vind vaardigheid niet zo, dus in principe M startgerechtigd, maar zou het geen probleem vinden als dat niet lukt.

Wat betreft dressuur ben ik net voor het eerst M gestart met Beertje, hoop gewoon nog een paar puntjes te halen. Niks spannends. Met Djingo hoop ik L te starten en Indy L startgerechtigd.

Dubbelspan met Beertje en Djingo hoop ik gewoon lekker nog wat puntjes in de B dressuur en L vaardigheid te halen. Niet persee uitstarten. Maar ga met hen wel een marathonnetje proberen en een keer mendurance starten. Beide al gepland kn september!

En met Beertje en Indy wil ik graag een keer nog steeds starten in tandem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 22:54 



 
Profiel   

Moet haalbaar zijn hoor. Op vreemd terrein is ze super braaf maar keert ze wat in zichzelf wat zich uit in achter bit kruipen, dribbelen of heel traag worden. Vertrouwen krijgen is dus het belangrijkste. Rijtechnisch zitten we wel goed denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 22:55 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Deedee was ook degene die je zondag methadon toch? Heel leuk hihi, schattig altijd die kleine veulentjes!
Ga je voor de selectie van hippiade naar de noordelijke district kampioenschappen?


Ja, Deedee had ik zondag mee.
Deedee is zelf gefokt, met haar moeder heb ik ook ZZ gereden.
Ebje is ook zelf gefokt, uit de zus van Deedee.

Nee, naar West in Hoogland. Ik kom uit Noord-Holland.
Al is het kampioenschap van Noord vaak wel dichterbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 08:07 



 
Profiel   

Meer mensen die 17 juli naar vinkega gaan? Qua verschijning zijn wij niet te missen [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 08:33 



 
Profiel   

Ja hier hihi, ik ga meedoen in verschillende klassen in Vinkega :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 15:23 



 
Profiel   

Dennis schreef
Jolliej schreef
Deedee was ook degene die je zondag methadon toch? Heel leuk hihi, schattig altijd die kleine veulentjes!
Ga je voor de selectie van hippiade naar de noordelijke district kampioenschappen?


Ja, Deedee had ik zondag mee.
Deedee is zelf gefokt, met haar moeder heb ik ook ZZ gereden.
Ebje is ook zelf gefokt, uit de zus van Deedee.

Nee, naar West in Hoogland. Ik kom uit Noord-Holland.
Al is het kampioenschap van Noord vaak wel dichterbij.


Dat is wel leuk, veulen van Deedee ga je dan ook houden?
Wat heb je een eind gereden dan naar Koudum joh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 15:24 



 
Profiel   

Ja, veulen blijft. Hopelijk een merrie om het lijntje in de toekomst weer verder mee voort te zetten.
Koudum was een uurtje. En wou graag voor het district kampioenschap eens gestart hebben na zo lang niet gereden te hebben.
Ebje start ik in Hoogland ook enkelspan, die heb ik al een jaar niet gestart.
En ze samen in het 2span. Dus ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 20:13 



 
Profiel   

Is ook zo, hopelijk mogen we wel wedstrijden blijven rijden...

Ik had twee maandjes terug een nieuwe sulky besteld bij tjeu. Kreeg ik een berichtje dat hij klaar was. Ik denk, mooi yess, super mooi optijd voor de kampioenschappen. Helaas.... hij had een foutje gemaakt, was niet de mijne
Ze hebben net verhuisd en alles, dus super drukte, dus een foutje is zo gemaakt geen probleem haha, snap het helemaal. Maar huilen haha. |(
Vandaag kijken voor een nieuwe trailer, maar daar zal ook wel levertijd op zitten denk ik.

Ik doe zaterdag mee in de sulky klassen vaardigheid. Met Indy dressuur. En dubbelspan start ik vaardigheid en dressuur. Hoop op een selectie plekje van de hippiade, maar er doen zulke super goede mensen mee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 07:47 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Is ook zo, hopelijk mogen we wel wedstrijden blijven rijden...

Ik had twee maandjes terug een nieuwe sulky besteld bij tjeu. Kreeg ik een berichtje dat hij klaar was. Ik denk, mooi yess, super mooi optijd voor de kampioenschappen. Helaas.... hij had een foutje gemaakt, was niet de mijne
Ze hebben net verhuisd en alles, dus super drukte, dus een foutje is zo gemaakt geen probleem haha, snap het helemaal. Maar huilen haha. |(
Vandaag kijken voor een nieuwe trailer, maar daar zal ook wel levertijd op zitten denk ik.

Ik doe zaterdag mee in de sulky klassen vaardigheid. Met Indy dressuur. En dubbelspan start ik vaardigheid en dressuur. Hoop op een selectie plekje van de hippiade, maar er doen zulke super goede mensen mee :=


Oh ik heb alleen opgegeven omdat het zo dichtbij is haha! Wat voor trailer ga je bekijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 08:20 



 
Profiel   

Hahahaha, ja zo ben ik ook ooit begonnen, maar nu is het ieder jaar vaste prik.

We gaan zo naar Marsman, gaan kijken voor een pony mentrailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 09:10 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Hahahaha, ja zo ben ik ook ooit begonnen, maar nu is het ieder jaar vaste prik.

We gaan zo naar Marsman, gaan kijken voor een pony mentrailer.


Is die van de hati trailers?
Ik heb vorig jaar ook een mentrailer gekocht, nog iedere dag blij mee! Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan afhankelijk van iemand zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 09:26 



 
Profiel   

Zijn die hati trailers ja. Heb er een mooi pakketje van gemaakt haha. Duur grapje, maar dan ben je wel klaar!
Inderdaad het afhankelijk zijn van anderen, maar de manier waarop ik tot dusver me ponys vervoerde was ook niet altijd even hoe zeg je dat veilig en aangenaam denk ik. Dus dit is een must om te hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 18:04 



 
Profiel   

@jolliej

Hoe is het gegaan in vinkega?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 21:10 



 
Profiel   

Ik heb een mega goede geweldige super super dag!!! Haha, echt om van te dromen.

Indy was als eerste in klasse B dressuur. Die liep als een tierelier, heerlijk. Helaas paar keer stilstaan na overgang stap. Maar voor de rest weinig op aan te merken. En die is gewoon KAMPIOEN KLASSE B!!!!!!! Geworden. *\o/* *\o/* *\o/*
Van de 20 deelnemers, gewoonweg die topper!!!
Daarna met hem een foutloos parcour klasse m gestart, helaas nam ik in de barage de poort van de verkeerde kant.

Dubbelspan dressuur ging niet lekker, Beertje liep niet lekker en hing tegen de boom aan, opzich niet slecht, maar hij was niet happy. Toch wel redelijke punten, 191,5/183 en 166,5/188. Dus niet ontevreden, maar heeft echt nog veel kmtjes nodig die twee, ze doen echt hun best!
Vaardigheid foutloze ronde en foutloze barage, goed voor een 3e plaats.

En daarna heb ik eerst Beertje nog enkelspan vaardigheid gestart. Foutloze ronde en in de barage 1 balletje. Daar liep hij lekker relaxed en fijn. Dus geen idee. Was super voor hem eerste keer in de klasse m.
En Djingo enkelspan vaardigheid ook foutloos en een foutloze barage.

Dus ik heb een groot feest en een grote happyness. Vond wel de banen weer erg slecht, stuiterde echt een paar keer flink op de wagen. Maar de ponys hebben het echt weer meer dan geweldig gedaan!


En jij? @hatsikidee89? Volgens mij heb ik je wel gezien met je friesje en oranje kar, kon haast niet missen denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 22:03 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Ik heb een mega goede geweldige super super dag!!! Haha, echt om van te dromen.

Indy was als eerste in klasse B dressuur. Die liep als een tierelier, heerlijk. Helaas paar keer stilstaan na overgang stap. Maar voor de rest weinig op aan te merken. En die is gewoon KAMPIOEN KLASSE B!!!!!!! Geworden. *\o/* *\o/* *\o/*
Van de 20 deelnemers, gewoonweg die topper!!!
Daarna met hem een foutloos parcour klasse m gestart, helaas nam ik in de barage de poort van de verkeerde kant.

Dubbelspan dressuur ging niet lekker, Beertje liep niet lekker en hing tegen de boom aan, opzich niet slecht, maar hij was niet happy. Toch wel redelijke punten, 191,5/183 en 166,5/188. Dus niet ontevreden, maar heeft echt nog veel kmtjes nodig die twee, ze doen echt hun best!
Vaardigheid foutloze ronde en foutloze barage, goed voor een 3e plaats.

En daarna heb ik eerst Beertje nog enkelspan vaardigheid gestart. Foutloze ronde en in de barage 1 balletje. Daar liep hij lekker relaxed en fijn. Dus geen idee. Was super voor hem eerste keer in de klasse m.
En Djingo enkelspan vaardigheid ook foutloos en een foutloze barage.

Dus ik heb een groot feest en een grote happyness. Vond wel de banen weer erg slecht, stuiterde echt een paar keer flink op de wagen. Maar de ponys hebben het echt weer meer dan geweldig gedaan!


En jij? @hatsikidee89? Volgens mij heb ik je wel gezien met je friesje en oranje kar, kon haast niet missen denk ik!


HOPPA! super hoor gefeliciteerd!
Banen waren ruk, en het duurde ongelooflijk lang! We waren er half 9 en uiteindelijk was pas rond 6 de prijsuitreiking geloof ik.

Goed, we gingen voor de leuk, had gisteren een selectie voor de kfps competitie gereden en werd daar 2x 1e. We mogen finale rijden!

Dressuur liep ze lekker, 2e proef word ze wat moe en daar probeerde ik tegen aan te rijden.

Vaardigheid was echt ruk, totaal 33 startpunten haha. Maargoed er hangt niks van af he.

Bleek dus toch even dat we reserve kampioen B dressuur zijn geworden!!
Niet verwacht maar onwijs gaaf!
Dus ook wij mogen naar de hippiade!!

De 1e proef hadden we 200.5 en 195 en de 2e proef 191.5 en 196

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 22:15 



 
Profiel   

Wauw!!! Gefeliciteerd topper! Mooi weekendje dus en selectie ook gehaald, kan niet meer stuk!
Het was inderdaad wat betreft organisatie niet zo lekker. Protocollen die door elkaar lagen, ik starte met Indy om 20 over 9 en had zijn protocol 3 uur middags nog niet. Voor mij maakte de prijsuitreiking om 6 uur opzich niet uit omdat ik de laatste om kwart voor 4 starte. Maar natuurlijk voor mensen die ochtends al gestart waren wel vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 19:51 



 
Profiel   

Voor mij was het ook een hele lange dag… . Maar de sulky M Z ZZ gewonnen en reserve kampioen voor het district, dus ook een Hippiade ticket *\o/* .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 237 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen