Mendurance voor shetlanders 10 september op de Ginkelse heide??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coco7777777
Berichten: 58
Geregistreerd: 09-11-19

Mendurance voor shetlanders 10 september op de Ginkelse heide??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-23 17:41

Hey, ik zou graag met mijn shetlander Goldy mee willen doen aan de SMW wedstrijd 10 September op de Ginkelse Heide. Helaas lukt het mij niet om vervoer te regelen, we hebben zelf namelijk geen trekhaak en ook geen ervaring met een trailer rijden. Nu zoek ik dus of er iemand is die ook in omgeving van Schiedam staat, die het leuk zou vinden om ook mee te doen! Dan kunnen we een wagentje huren en kosten delen waardoor het beter betaalbaar is! Of iemand die daar al als bezoeker heen wilt en toevallig uit de buurt komt en een trekhaak heeft (en natuurlijk ook ervaring met een trailer rijden!!) en ons zou willen mee nemen tegen vergoeding (trailer kan ik zelf regelen van stal). Mochten jullie iemand kennen voor wie dit interessant is, of is het voor jouw interessant? stuur me dan gerust een pb of een dm via insta (@shetlandergoldy)


Of evt. iemand die het leuk zou vinden om te gaan en de auto+trailer wil(en kan) rijden.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Mendurance voor shetlanders 10 september op de Ginkelse heide??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 23:43

Je zou een advertentie op de boktmarkt kunnen zetten?
Verder zijn er best wat paardentaxi-bedrijven die je heen en weer rijden tegen betaling..... misschien daar eens informeren?