Lid geworden van de menclub!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 14:14

Yes!

Gisteravond mee geweest met de man waarmee ik straks samen naar de club ga met beide friezen, alles doorgesproken en ik kan in dezelfde les, zodat we samen met de vrachtwagen naar de club kunnen.......
Ik vind het zo gaaf! Volgende week woensdag om 20.00 uur heb ik dus mijn eerst officiele menles weer na 13 jaar!
Spannend hoor!

Met Mika gaat het super, het lamoen is nu verlengd dus vanmiddag even de strengen goed op maat maken en dan kunnen we weer rijden! Ik ben zo blij dat ze niet meer weg hoeft!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 14:16

Wauw gaaf bericht!
Ik hoop dat ik het ook zo voorelkaar kan krijgen dit jaar, net als jij in een vrachtwagentje of trailer ofzo.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 14:23

Jantina,

Ik heb gewoon zoveel mazzel met de buren die ik heb, die hebben echt alles!
In totaal staan er 4 wagens om mee te mennen, ze hebben een 1½ paards trailer en een klein vrachtwagentje...Die mensen hebben het zo supergoed voor elkaar, en ik ben zo happy dat ik het mag gebruiken......
Party!! Party!! Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:27

Wat gaaf ........nu ga je zeker de dagen aftellen he?
En nu kun je alles wat je in de menles leert ook weer met Mika gaan oefenen....... Lovers
Het lijkt wel een droom die werkelijkheid word...... Knipoog , prachtige paarden om mee te mennen en dan ook nog gelukkig je aller liefste kleintje kunnen houden
Ik vind het zooooooooo gaaaafffff voor je, echt waar!!!!!