Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 262 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Lotte Wessel, onze Quabri de l"isel is ook een grote (± 1.71m ) Als het je om Kannan te doen is. Èn het is een vos...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:39 



 
Profiel   

caro29 schreef
@ eilander niet van ander hooi of kuil? Kreeg die van mij wel eens en andere paarden op mijn vorige stal als er nieuw hooi/kuil was

Dat is een beetje een late reactie dan eigenlijk. Ze krijgen al 3 weken kuil. Ze lopen overdag nog in het land maar daar staat niet veel meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:40 



 
Profiel   

eilander schreef
Lotte Wessel, onze Quabri de l"isel is ook een grote (± 1.71m ) Als het je om Kannan te doen is. Èn het is een vos...


Bedankt voor de suggestie! Zal hem ook eens bekijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:44 



 
Profiel   

Onze Quabri van vorig jaar was ook groot [ img ]


Eilander : hier ook denk dat virus... Ook wat dikke benen. Verder niks. Eten goed. Na beweging zijn ze ook weer dun

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:02 



 
Profiel   

Revali schreef
Onze Quabri van vorig jaar was ook groot [ [url=m/X4F8yn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eilander : hier ook denk dat virus... Ook wat dikke benen. Verder niks. Eten goed. Na beweging zijn ze ook weer dun

Ik vraag me dan af hoe het hier komt.
Beesten staan alweer maanden thuis en er komt niks of niemand bij.
Toch door de lucht zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:33 



 
Profiel   

Jouw Quabri was echt n plaatje vorig jaar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:34 



 
Profiel   

Quabri heeft ook hier vergroot ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Besita, wat een prachtige hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:44 



 
Profiel   

Allemaal gefeliciteerd!

Hier idem dito verhaal. Dikke benen en staan opgetrokken. Vorige week één in laten slapen. Altijd gezond geweest, vermagerde iets. Paard had vreselijke pijn, smorgens da erbij, ingespoten, niks hielp. In de avond was het helemaal mis, kon niet meer naar een kliniek. Vreselijk om mee te maken.Paar merries mager, terwijl dit nooit op mijn stal voorkomt. Natuurgenezer paarden laten uitlezen. Een infectie hier en ontstekingen daar. Bloed laten trekken door da, één niet goed op de lever. Andere bloed goed, dus vreemd dat de infecties of ontstekingen niet uit het bloed komen. Paarden eten goed, niks in het systeem veranderd. Hopeloos wordt je ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:37 



 
Profiel   

Ik wist het al op voorhand
https://www.horseman.org/nl-BE/news/sea ... pOeDkVhzvw

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:48 



 
Profiel   

uiltje001 schreef
Allemaal gefeliciteerd!

Hier idem dito verhaal. Dikke benen en staan opgetrokken. Vorige week één in laten slapen. Altijd gezond geweest, vermagerde iets. Paard had vreselijke pijn, smorgens da erbij, ingespoten, niks hielp. In de avond was het helemaal mis, kon niet meer naar een kliniek. Vreselijk om mee te maken.Paar merries mager, terwijl dit nooit op mijn stal voorkomt. Natuurgenezer paarden laten uitlezen. Een infectie hier en ontstekingen daar. Bloed laten trekken door da, één niet goed op de lever. Andere bloed goed, dus vreemd dat de infecties of ontstekingen niet uit het bloed komen. Paarden eten goed, niks in het systeem veranderd. Hopeloos wordt je ervan.


Ligt het niet aan de omgevingslucht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:49 



 
Profiel   

Revali schreef
Onze Quabri van vorig jaar was ook groot [ [url=m/X4F8yn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Eilander : hier ook denk dat virus... Ook wat dikke benen. Verder niks. Eten goed. Na beweging zijn ze ook weer dun


Wat een plaatje zeg Revali! <3 zo eentje is bij mij ook wel welkom haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:23 



 
Profiel   

Ja dat was ook wel een heel mooi veulen <3

Ik zag Christians Chacco weer voorbij komen. Werd er toch wel weer blij van. Ik twijfel alleen over de galop (van Chacco blue in het algemeen)
Maar hij komt zeker op mijn lijstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:51 



 
Profiel   

ik had ook een ingeving voor eventueel te dekken, Orient Express, dekgeld opgezocht, en meteen genezen. Alleen vers en 5000 euro. Vind ik toch iets teveel van het goede. :')

Heb er wel mooie bloederige veulens van gezien Revali!

Hopelijk verloopt de communicatie nu een beetje beter met Don´t Touch, en gaat hij wat meer dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:59 



 
Profiel   

Hier gisteren alles gespeend, ging prima. Beetje brullen en t was voorbij. Alles naar de winterweides gebracht. Nu hopen op snel voorjaar met veel gezonde veulens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:19 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van commander HK?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:35 



 
Profiel   

Bloed om van te dromen! Maar de moederlijn kan beter in mijn ogen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:35 



 
Profiel   

Hoi allen,

Ik heb vorig week een merrie gekocht waar ik volgend jaar een veulentje mee wil fokken.
Ik ben zelf meer dressuur gericht maar zocht een braaf recreatie paard en kwam zij op mijn pad.
Hebben jullie suggesties? Dekgeld tot €2000
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 22/etane-h

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:24 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig nog een dressuur merrie te koop van rond de 15 jaar die minimaal z2 gelopen heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:13 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Weet iemand toevallig nog een dressuur merrie te koop van rond de 15 jaar die minimaal z2 gelopen heeft?


Misschien in het kletstopic dressuurfokkerij. Ik weet alleen jonkies

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 07:15 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Weet iemand toevallig nog een dressuur merrie te koop van rond de 15 jaar die minimaal z2 gelopen heeft?


Probeer stoeterij Sollenburg eens? Die zit ook in het dressuurfokkerij topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:16 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Weet iemand toevallig nog een dressuur merrie te koop van rond de 15 jaar die minimaal z2 gelopen heeft?

Geen idee. Ik ken weinig dressuurmensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:33 



 
Profiel   

Hebben jullie het hengstenspringen nog gevolgd in de Peelbergen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 07:59 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Hoi allen,

Ik heb vorig week een merrie gekocht waar ik volgend jaar een veulentje mee wil fokken.
Ik ben zelf meer dressuur gericht maar zocht een braaf recreatie paard en kwam zij op mijn pad.
Hebben jullie suggesties? Dekgeld tot €2000
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 22/etane-h

Leuk dat je met een springgefokt paard thuis bent gekomen! Zijn er dingen aan haar die je aanspreken en die graag je wilt behouden, hoe is het fundament, haar maat? Wil je het veulen zelf houden of verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 08:21 



 
Profiel   

Revali schreef
Hebben jullie het hengstenspringen nog gevolgd in de Peelbergen?


Alleen de 4 jarigen gezien (online) en paar terug gekeken. Maar niet veel zijn mij bijgebleven. Sommige waren erg onder de indruk wat ook begrijpelijk is voor 4 jaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 09:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 262 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen