Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 16 [ 386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

KWPN eerste bezichtiging live

 
Profiel   

De Toto's konden me erg bekoren..deze Indian Rock bloedmooi maar wel erg weke rug plus wat traag achterbeen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:14 



 
Profiel   

Oh wauw, ligt het aan mij of heeft 471 enorm veel body?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:18 



 
Profiel   

Nee ligt niet aan jou..aardig wat massa inderdaad. Ik vind het een leuk dier, ook wel weer wat weke rug maar beweegt beter dan zijn voorganger. Misschien niet opwaarts genoeg in de galop..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:21 



 
Profiel   

Ik vind hem iig ook leuk! Houd wel van paarden met veel body!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:22 



 
Profiel   

Dit snap ik niet helemaal wbt de Toto's dat ze niet doorverwezen worden, zaten imo hengsten bij die beter bewogen dan sommige in de vorige groep. De Indian Rock x Osmium zou meer jeugd moeten hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:32 



 
Profiel   

Ja ik ben het ook niet helemaal eens met het commentaar... Hoezo is het belangrijk dat een eventuele toekomstige dekhengst meer jeugd zou moeten hebben op zo een jonge leeftijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:34 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dit snap ik niet helemaal wbt de Toto's dat ze niet doorverwezen worden,

Beestje is net 10, heeft volgens Horsetelex al 34 goedgekeurde zonen. Er komen nu zelfs al kleinzonen van Toto Jr. op de bezichtiging. Ben benieuwd wat die gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:38 



 
Profiel   

Soms begrijp ik het, zoals sommige Spielbergs destijds dat waren echt tanks die daarom ook lichtvoetigheid en souplesse misten. Maar soms heb ik ook het idee dat het totaal random gebruikt wordt, of zij zien dingen die ik niet kan zien vanaf het schermpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:40 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Elisa2 schreef
Dit snap ik niet helemaal wbt de Toto's dat ze niet doorverwezen worden,

Beestje is net 10, heeft volgens Horsetelex al 34 goedgekeurde zonen. Er komen nu zelfs al kleinzonen van Toto Jr. op de bezichtiging. Ben benieuwd wat die gaan doen.


Ik ook, ik snapte het alleen niet in combinatie met de groep hiervoor waar de Toto's niet per definitie een stuk beter waren in mijn ogen.

Ik snap wel dat ze selectief moeten zijn wbt het bloed, maar een goed paard is een goed paard.

Vind dit ook weer een fijne hoor 425, galop had misschien wat meer bergop kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:42 



 
Profiel   

Oh deze Toto Jr. x Metall vind ik leuk!!! Mooie draf en de galop is ook niet lelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:52 



 
Profiel   

Zeker een fijn paard, komt ook uit een super merrielijn met hele fijne karakters. (nu ben ik wellicht bevooroordeeld, heb een nakomeling uit de oma van deze gehad)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:53 



 
Profiel   

Oh wat leuk dat je een nakomeling van de oma gehad had! Dan weet je inderdaad iets meer over karakters enz!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:55 



 
Profiel   

Jammer van de rug bij deze..blijft hol in de beweging. Wel een prachtig front.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:57 



 
Profiel   

430 heeft een mooi model, chique..iets lang achterbeen..geen verkeerd paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:04 



 
Profiel   

Zo zeg, 432 heeft er zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:06 



 
Profiel   

435 kan lekker draven ... en springen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:14 



 
Profiel   

Jammer dat ik deze ochtend rondes gemist heb zo te lezen :) Maar ik rol meestal pas rond 12 uur mijn bed uit.
Ik kijk nu een filmpje van stal Hexagon. Daar worden paarden voorgesteld op een manier waar ik een beetje verdrietig van word :') Een zwarte met de stang doorgetrokken, helemaal in de hand hangend in piaffe := Laat dit dan niet zien :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:43 



 
Profiel   

Brengt Laurens nou deze voor? Nr 407.
Twee knappe hengsten achter elkaar trouwens, deze 447 van Govenor is niet verkeerd. De 407 kon wel lekker draven maar is wellicht iets te kort in het fundament.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:21 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Ja ik ben het ook niet helemaal eens met het commentaar... Hoezo is het belangrijk dat een eventuele toekomstige dekhengst meer jeugd zou moeten hebben op zo een jonge leeftijd?


Ik hoor dit ook wel eens! Ben ook benieuwd waarom dat belangrijk is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:28 



 
Profiel   

Hier, heb je dinges van Boer zoekt vrouw. Mooie hengst wel van Hennesy. 450

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:30 



 
Profiel   

omdat ze als ze als ze met 2,5 al gigantische bonken zijn, dat alleen nog veel erger wordt als ze volgroeid zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:34 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
omdat ze als ze als ze met 2,5 al gigantische bonken zijn, dat alleen nog veel erger wordt als ze volgroeid zijn.


Dit wilde ik net typen ja. Lijkt me op zich wel logisch :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:36 



 
Profiel   

Deze 420 heeft volgens mij een aardig neerwaartse romp, weke rug en korte hals en kort voorbeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:38 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
omdat ze als ze als ze met 2,5 al gigantische bonken zijn, dat alleen nog veel erger wordt als ze volgroeid zijn.


Ach ja, logisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:43 



 
Profiel   

dit is ene mooie glamourdale!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 16 [ 386 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen