Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 399 van de 475 [ 11855 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 475  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Voor mij hetzelfde Caro. Vond hem qua bloedvoering en type wel interessant voor Bella, maar ik wil ook niet inleveren op beweging.

Maranja net 3de in het 1.10m in Amsterdam! Zo gaaf :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 12:12 



 
Profiel   

Wat leuk Gomir!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 12:16 



 
Profiel   

@ Gomir ik had helemaal hetzelfde. Ik kies sws geen hengst die minder beweegt dan mijn merrie. Mooie score in Amsterdam!

Ik heb nog geen idee qua hengst dit jaar. Rijdbaarheid, goede voeten en minder langgelijnd zoek ik. Ik ben het even helemaal kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 13:02 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb nog geen idee qua hengst dit jaar. Rijdbaarheid, goede voeten en minder langgelijnd zoek ik. Ik ben het even helemaal kwijt


Utamaro?

Rijdbaarheid wordt het selectiepunt van de toekomst denk ik. Rijdbaarheid & instelling: dat is zoooo belangrijk, maar in het verleden dikwijls vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 13:43 



 
Profiel   

Mooi resultaat Gomir, gefeliciteerd!

Hoe denken jullie over Chalcedon? Ik heb een dekking gewonnen en zit nog te dubben of ik er gebruik van wil gaan maken. Zou mogelijk passen op mijn 7 jarige stakkato gold.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Gomir

Ik heb nog lang geen keus gemaakt. Maar voor de ene merrie staan Feromas van Beek en Commander HK Z op het lijstje

De andere merrie Bamako de Muze


Chacedon vind ik een sympathieke hengst.denk wel met een goede instelling. Denk wel dat je een beetje bloedmerrie moet hebben,maar dat lukt vast met stakkato gold :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:11 



 
Profiel   

Ik sluit me helemaal bij Revali aan m.b.t. Chalcedon.
Vorig jaar 2 veulens gezien en dat leken wel correcte paarden met goede galop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 21:48 



 
Profiel   

Mooi resultaat Gomir!

Ik zocht ook een hengst niet al te lang gelijnd sterke rug en rijdbaarheid en vers , Ik ga voor Tangelo en mocht dat niet door gaan wordt het Caribis Z.
Krijg 2 veulens laat pas in juni ,denk dat ik die oversla

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 22:11 



 
Profiel   

ik heb om die reden gedekt met Blue Diamond. 2 hele aansprekende veulens van. Weet alleen niet wat er met de hengst aan de hand is, want dit jaar springt hij bijna niet en als, dan is het niet zo 'vloeiend' als voorheen.

Voor dit jaar ben ik er nog niet uit, vind het wat ingewikkeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:37 



 
Profiel   

Oehlala schreef
ik heb om die reden gedekt met Blue Diamond. 2 hele aansprekende veulens van. Weet alleen niet wat er met de hengst aan de hand is, want dit jaar springt hij bijna niet en als, dan is het niet zo 'vloeiend' als voorheen.

Voor dit jaar ben ik er nog niet uit, vind het wat ingewikkeld.


Heb van die hengst al verschillende nakomelingen gezien en ofwel zijn ze top ofwel een flop. Ik vind hem teveel strooien in kwaliteit en gebruik hem daarom niet. Heb er 1 uit gereden die uit een Winningmood merrie kwam en dat was echt een enorm goede pony (was maar 1m45 groot) maar heb er ook al gereden waarmee ik geen parcours zou willen binnenrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 12:31 



 
Profiel   

Citaat
De andere merrie Bamako de Muze



Hoe is de kwaliteit van zijn sperma?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 12:37 



 
Profiel   

meeste die ik gezien heb hadden maat genoeg langgelijnd, vaak wel wat neerwaarts gebouwd en goed karakter. Denk dat hij gezien zijn tarief ook niet altijd de beste merries gekregen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 13:03 



 
Profiel   

Umeo schreef
Citaat
De andere merrie Bamako de Muze



Hoe is de kwaliteit van zijn sperma?


Geen flauw idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 13:10 



 
Profiel   

Van tangelo heb ik al veel van die lange paarden gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 13:44 



 
Profiel   

caro29 schreef
Van tangelo heb ik al veel van die lange paarden gezien.


Echt? Dat biedt hoop voor onze :Y)

De tangelos die ik veelal heb gezien waren juist beknopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 15:18 



 
Profiel   

Wel leuk alles zo te volgen. Sommige hengsten die jullie benoemen ken ik nog niet leuk om op te zoeken.

Qua Tangelo vind ik lastig hij fokt exterieurmarig heel verschillend, maar wel echt fijne sportpaarden.

Hier is mijn veestapel gekrompen. Mijn 1e gefokte veulen inmiddels 6 jaar is afgelopen dinsdag verkocht naar Engeland. Wel gek zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:20 



 
Profiel   

Fokker 321 Escape liep vandaag mee op jumping Amsterdam !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 00:37 



 
Profiel   

Van Tangelo ken ik ook veel lange paarden.
Zou Cohinoor nog iets zijn Caro? Hoewel ik daar wel een enkele keer een lastige van zie komen, maar die hengst lijkt zelf wel heel fijn te rijden. En verder vind ik Next in Line wel fijn bewegen en eerste veulens lijkt ook niet gek. Maar met een jonge hengst weet je natuurlijk niets over rijdbaarheid.

Gefeliciteerd met de verkoop Caithlynn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:34 



 
Profiel   

Next in line hou ik al een tijdje in de gaten.
Cohinoor is zeker een optie maar alleen diepvries en ik weet niet hoe zij het daar op doet. Ik heb nooit diepvries gebruikt bij mijn merries

Qua karakter moet het minder sensibel zijn en minder loeren. Dat zou vaak bij numero uno wegkomen. Qua bloed kan ik heel veel kanten op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:28 



 
Profiel   

Wat zijn jullie bevindingen van For Friendship VDL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:26 



 
Profiel   

Ik vind FF echt een mooi type en gave kleur <3 maar qua springen vind ik er weinig aan.hij is mij te strak en wil ook nog wel eens gaan staan #)

Heb wel een paar hele mooie veulens gezien van hem :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:24 



 
Profiel   

Ik heb hem als 3 jarige gezien en vond hem als een pony draven. Dat beeld gaat er bij mij niet uit. Ik ben meer dan van for treasure maar ik hou van schimmels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:06 



 
Profiel   

Wij hebben een nakomeling van for friendship. 1.5 jaar nu en al over de 1.60, dus flink aan de maat. Maar heel fijn en lief qua karakter. Zou misschien iets atletischer mogen zijn, maar lijkt wel een sterk, krachtig dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:51 



 
Profiel   

Jumping Amsterdam aan het kijken. De hengst Comthago VDL had een hele mooie rit in het 1.50 jammer dat ik er geen merrie voor heb.

Nog meer die het volgen?
Zag ook luigi d eclips nu onder Maikel van der Vleuten ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:50 



 
Profiel   

Ik vond het ook niet verkeerd. Op wat voor merrie denk je dat hij best past?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 399 van de 475 [ 11855 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 475  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen