Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 412 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Oh Lorr veel sterkte liefde en kracht gewenst.
Wat een vreselijke moeilijke tijd.
Hoop dat jullie nog een mooie tijd mogen hebben samen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:42 



 
Profiel   

Oh wat verschrikkelijk Iorrr.... heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 00:37 



 
Profiel   

Jeetje Lorre. Heel veel sterkte gewenst. Ik duim dat jullie tijd samen lang mag gaan duren en dat jullie nog veel herrineringen kunnen gaan maken.

Je wilt er niet aan denken, wellicht kan het een klein beetje kan helpen. Ik weet dat cbd olie een deel kan helpen bij tumoren om de pijn of kwaaltjes te verzachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 00:41 



 
Profiel   

Iorrrr, geen woorden voor maar wens je veel sterkte !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 00:44 



 
Profiel   

Iorrr wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 06:08 



 
Profiel   

Fokker321 schreef
Oohh wat verschrikkelijk Iorrr |(
Heel veel moed gewenst de komende tijd ..
Is het voor hem draaglijk of veel last van hoofdpijn oid?


Behalve dat hij door de chemo en bestraling wat inlevert op zijn energie: nergens last van… grootste gedeelte is operatief verwijderd, dus de druk is van zijn hoofd nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:04 



 
Profiel   

_Caithlynn schreef
Jeetje Lorre. Heel veel sterkte gewenst. Ik duim dat jullie tijd samen lang mag gaan duren en dat jullie nog veel herrineringen kunnen gaan maken.

Je wilt er niet aan denken, wellicht kan het een klein beetje kan helpen. Ik weet dat cbd olie een deel kan helpen bij tumoren om de pijn of kwaaltjes te verzachten.


Ik heb het al in huis! Maar hij vind het ongelooflijk smerig

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:05 



 
Profiel   

Bedankt allemaal :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:06 



 
Profiel   

Wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:25 



 
Profiel   

Enorm heftig. Veel kracht toegewenst de komende tijd én geniet van de mooie momenten. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:29 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Het is ongelooflijk en onwerkelijk en ik kan en wil het niet geloven, maar het feit ligt er dat het een zeer agressieve hersentumor is en dat er nog nooit een van genezen is. Wij gaan voor nog een mooie tijd samen… hij is naar omstandigheden super goed te pas en heeft geen uitval, dus we genieten van het moment.


Wat heftig heel veel kracht toegewenst :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:58 



 
Profiel   

Vreselijk Iorrr, wat onwerkelijk! Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:00 



 
Profiel   

Jeetje Iorrr daar word ik op slag stil van. Wat verschrikkelijk!

Heel veel moed en sterkte ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:03 



 
Profiel   

Iorrr, ik ben een stille meelezer in dit topic. We kennen elkaar niet echt, maar we hebben elkaar wel eens gezien bij PC N'leusen. Ik had deze week al iets gelezen op FB door de inzamelactie. Wat ongelooflijk verdrietig en onvoorstelbaar :-(
Je hebt er niets aan, maar ik leef met jullie mee. Ik stuur jullie heel veel liefde :knuffel: en natuurlijk heb ik gedoneerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:28 



 
Profiel   

Zo wat heftig Iorr, gelukkig voelt hij zich goed maar des te moeilijker te beseffen dat het zo kwaadaardig is lijkt mij. Veel sterkte en geniet van de komende tijd :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:20 



 
Profiel   

Was er nog iemand bij de hengstenshow van Nijhof geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 07:20 



 
Profiel   

Lexa nee niet geweest. Wij gaan wel naar VDL als zoonlief fit genoeg is :)

Zit te denken over Mindset voor de Baloubet. Hebben jullie ervaringen ermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:20 



 
Profiel   

Ik vind Mindset een hele gave hengst en uit een goede lijn!
En nu VDL hem gekocht heeft verwacht ik ook dat hij niet zomaar naar het buitenland vertrekt.
Ik had voor mijn Kallmar x Arezzo Maximus in gedachten, maar Mindset zou ook wel kunnen passen. Hoewel ik met Maximus wat meer maat en bot verwacht te krijgen en dat kan de merrie wel hebben. Verschil in dekgeld is ook aanzienlijk tussen die 2, hoewel dat niet de doorslag geeft voor mij.

Helaas geen hengstenshow bij VDL voor mij, ik heb dienst dat weekend. Hopelijk kan ik online nog even meekijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:35 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Gefeliciteerd Lightning: knapperd!!

Hier veel gebeurd en gaat nog veel meer gebeuren, maar ga m’n best doen jullie weer bij te houden :) Mijn zoon (8 jaar) heeft een hersentumor en zal niet beter worden, dus enorm heftige tijd en nu vol in bestralingen en chemo. Ondertussen heeft de baloubet het veulen eruit gegooid… nu wachten op het eerste (levende) veulen eind april…


OMG nee! wat erg! pff echt verschrikkelijk voor jullie. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:08 



 
Profiel   

Traditiegetrouw heb ik voor zaterdag de hengstenshow op de planning staan.

Afgelopen zaterdag voor het eerst mijn Otje mee op wedstrijd 2x 80cm. Wat een topper. Nog nooit eerder een parcours gedaan en springt zo foutloos rond. Ben echt heel blij met haar :) soms heb je een paard waarvan je op een roze wolk gaat zitten :P in dit geval is het een oranje :+ totaal geen vos fan maar van deze word ik wel blij. Nu wil mijn vader haar bij de hengst doen... zucht.. nee spoelen wil blijven rijden ;) maar we gaan het wel zien. Vind het mooi dat mijn vader dat soort plannen weer heeft, maar zijn gezondheid word niet beter. En mijn ouders hebben de eerste zorg zeg maar op stal. Zij wonen daar en voor mij is het best veel allemaal te doen naast mijn full time baan ect. Mijn eigen huis ben ik niet zo vaak :P

Maar mensen wat is het mooi! de fokkerij en sport. Tenminste als alles goed gaat ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:19 



 
Profiel   

lexa schreef
Was er nog iemand bij de hengstenshow van Nijhof geweest?

Ik was er. Paarden hebben zich top ontwikkeld vind ik. Up van ‘t Paradijs gaat een hele fijne worden, mooi dat ze die aan hun hengstenbestand konden toevoegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:38 



 
Profiel   

Julia goed te horen , daar was ik ook zeer benieuwd naar die hengst .

Iorr de mindset veulens lijken wel goed wat ik zo hoor.

Ik zelf ga 2e paasdag naar Brinkman en nog naar Reesink omdat ik ook nog 2 dressuur merrie’s heb.

Ben ook wel benieuwd naar die Panenka van Brinkman

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:48 



 
Profiel   

Ik heb voor Nijhof de dag gefotografeerd, mocht je foto's willen zien van bepaalde hengsten dan hoor ik het wel! Up is een prettig paard in de omgang, nuchter maar voldoende bloed. Moderne hengst, veel uitstraling en taxeert goed. Te bedenken dat hij nog 3 moet worden en zich dan al zo laat zien in zo'n ambiance. Was een indrukwekkend optreden.

Qua dressuurhengsten viel Ozzy mij positief op. Wat een super karakter heeft dat paard, geniet zichtbaar van alle aandacht en het publiek. Ook achter de schermen heel prettig in de omgang. Amazone kon ook alleen maar lachen.

Panenka is naar mijn weten geen hengst meer na complicaties na liesbreuk? Ik zie hem ook niet meer op hun website staan, ook niet als DV.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:10 



 
Profiel   

Is er ergens een album dat consulteerbaar is? Vooral Denzel en I'm special interesseren mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:11 



 
Profiel   

Ik ben ook bij Nijhof geweest. Was erg druk, maar wel leuk om de hengsten te zien. Zelf heb ik er geen een van hun op mijn lijstje.

Wel positief dat je de hengsten na afloop kan zien op stand. Kon je hier en daar wel ongelijke voeten eruit filteren.

Wel was ik gecharmeerd van Chaplin vond ik persoonlijk een mooier model dan Verdi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 412 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen