Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 413 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Was er nog iets bijzonders met cero blue tn?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:50 



 
Profiel   

Ik heb ook gekeken, ik werd bijzonder blij van Up! Wat een fijne, sympathieke hengst is dat. Al helemaal voor zijn leeftijd. :j

Cero Blue heeft zich naar mijn mening enorm ontwikkelt. Veel vermogen en goede manieren. Ik ben blij met de keuze die ik vorig jaar met hem heb gemaakt. Nog 2 maanden wachten voor ons!
Ze gaven aan dat hij een merrie met lengte nodig heeft.

Dorian Grey blijf ik ook een fijne hengst vinden, veel bloed en mooi scherp. Veel vermogen, echt een knap paard.

Commil Champ werd alleen aan de hand geshowd, maar Zangersheide heeft afgelopen weekend hun hengstenshow online gedeeld, hij is echt paard geworden, uit elkaar gekomen. Ik ben er wel gek van! Veel uitstraling ook.

Tattoo heeft zich ook positief ontwikkelt en werd simpel gereden. Mooie hengst!

Verder waren er nog een héleboel andere hengsten, allemaal kwaliteit, maar de boven genoemde waren wel mijn persoonlijke favoriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:01 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Gefeliciteerd Lightning: knapperd!!

Hier veel gebeurd en gaat nog veel meer gebeuren, maar ga m’n best doen jullie weer bij te houden :) Mijn zoon (8 jaar) heeft een hersentumor en zal niet beter worden, dus enorm heftige tijd en nu vol in bestralingen en chemo. Ondertussen heeft de baloubet het veulen eruit gegooid… nu wachten op het eerste (levende) veulen eind april…

Ik heb wat op Facebook mee gekregen.
De nachtmerrie van elke ouder. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er ondanks alles wat jullie boven het hoofd hangt nog een fijne tijd samen gaan beleven.
Ik leef met jullie mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:49 



 
Profiel   

Voor mij geen hengstenshow helaas.
Zaterdag even online meekijken maar meestal komt daar ook weer van alles tussendoor en mis ik nog het meeste.
Ik baal er wel een beetje van

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:50 



 
Profiel   

Iorrr, wat vreselijk, heb er geen woorden voor. Hopelijk is er jullie nog een mooie tijd samen gegund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:15 



 
Profiel   

Hier ook geen hengstenshows, maar mijn keuze is al gemaakt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:40 



 
Profiel   

Hier is iedereen vanavond naar van de Oetelaar
Voorbrengen, op de tribune zitten en de bar onveilig maken.
Gewoon een leuke avond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:59 



 
Profiel   

Julia schreef
lexa schreef
Was er nog iemand bij de hengstenshow van Nijhof geweest?

Ik was er. Paarden hebben zich top ontwikkeld vind ik. Up van ‘t Paradijs gaat een hele fijne worden, mooi dat ze die aan hun hengstenbestand konden toevoegen.



Ik was er ook, bijna een overkill aan goede hengsten. Up viel mij ook positief op. Poker en Lamaze ook. Voor mijn kreator merrie moeten we vooral een nuchtere hengst met maat.

Is er al bekend wat up gaat doen qua dekgeld? Ik kan het op de nijhof site niet vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:03 



 
Profiel   

De buren gaan met Up dekken, zijn er vandaag geweest. Wat ik begreep is het dekgeld nu 800, maar pin me er niet op vast..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:55 



 
Profiel   

Is er vandaag nog iemand bij van de Oetelaar geweest?

Ik ging heen voor Fontaine TN maar was best onder de indruk van Hermantico, nu heb ik niet zo veel kijk op springgefokt dus benieuwd wat de kenners er van vinden. Op wat voor merrie zou hij passen?
Ik heb een zeer klassieke grootramige zapatero merrie dus ben bang dat deze hengst een beetje teveel ++ wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 23:22 



 
Profiel   

Bij ons in de regio liep een hele fijne jonge Hermantico, die is nu 7 en recent naar Maikel v/d Vleuten verkocht. Dat paard is me opgevallen en bijgebleven omdat die veel meer bloed en gummi had dan ik van Hermantico verwacht had, maar hij is ook vast niet voor niets aangepaard met de Tygo-merrie waar deze uitkomt. Verder heb ik nog niet veel nakomelingen van hem gezien op concours, maar ik vind het wel een hele fijne hengst! Al zou ik hem persoonlijk wel gebruiken op een merrie met voldoende bloed.
Wat zit er verder achter jouw merrie?

Hebben jullie al nafok van Cayetano Z gezien? En wat denken jullie van die hengst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 23:31 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Is er vandaag nog iemand bij van de Oetelaar geweest?

Ik ging heen voor Fontaine TN maar was best onder de indruk van Hermantico, nu heb ik niet zo veel kijk op springgefokt dus benieuwd wat de kenners er van vinden. Op wat voor merrie zou hij passen?
Ik heb een zeer klassieke grootramige zapatero merrie dus ben bang dat deze hengst een beetje teveel ++ wordt.


Ik zou hem niet gebruiken op mijn zapatero (kun je omschrijven zoals jij de jouwe omschrijft). Als ik dan de filmpjes zie op clipmyhorse vind ik het een mooie hengst.maar in type teveel body voor mijn merrie. En mis wat souplesse op de sprong.wel een goede galop! Grote hengst ook zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 06:34 



 
Profiel   

Heb Hermantico op Indoor gezien, machtige hengst, maar mist mijns inziens wel echt vermogen, reflex en bloed voor het grote werk. Hij springt ook wat ´plomp´ vind ik, maar op een hele bloederige merrie zou het misschien wel kunnen passen, hoewel er dan misschien ook wel betere hengsten te krijgen zijn.

Cayetano ken ik enkel als sporthengst, tof dier, maar geen idee wat hij vererft, dekt ook niet heel veel.

Die Up is idd een hele fijne hengst, wij wilden eerst ook naar de hengstenshow gaan, maar is bijna 3 uur rijden, en we konden niet op tijd daar zijn. Wilde Eldorado graag een keer in het echt zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:23 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties.
Het is een Zapatero x Corland, Gomir.

Ik denk dat mijn merrie voor hem bloed mist en idd Revali, hij lijkt qua bouw te veel op mijn merrie dus denk het dan te zwaar wordt.
Hij was in het echt heel machtig om te zien, mega groot en super braaf en gehoorzaam. Klappend publiek, piepende microfoon en harde muziek hij gaf geen kick. Andere hengsten reageerden daar wel op dus vond hem zeer positief.

Ik ben niet thuis in de springpaarden maar mijn merrie geeft leuke nakomelingen en heeft al een dochter in de USA 1.35 springen onder aiden smith (v Alee spring power). Dus probeer nu zoveel mogelijk hengstenshows af te gaan om een betere indruk van de hengsten te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:51 



 
Profiel   

Uricas vd kattevennen dan? Ik was echt super blij met mijn uricas uit de zapatero
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:57 



 
Profiel   

Daar mag je oprecht blij mee zijn Revalli.
Ik heb hem ook nog op het lijstje maar ben niet echt fan van diepvries sperma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:46 



 
Profiel   

Revali schreef
Uricas vd kattevennen dan? Ik was echt super blij met mijn uricas uit de zapatero
[ [url=m/fBdKJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0jvvkR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SUsmOW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een plaatje, snap dat je daar heel blij mee bent!
Heb je de moeder weer teruggedekt?

De merrie is al wat ouder dus ik durf diepvries helaas niet aan, zag wel dat Uricas een ggk zoon heeft die vorig jaar is toegekend bij Zangersheide. Uracias HH Z. Komt uit een Darco moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:54 



 
Profiel   

Nee,heb nog wel een rietje, dus wie weet in de toekomst.Darco bloed zal ik dan niet zo snel gebruiken op een grovere merrie.zit ook nog diamant achter.mooi bloed.maar op zo'n merrie zou ik het niet gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:21 



 
Profiel   

Hoihoi, iemand die wat kan zeggen over hoe de volgende hengsten fokken?
Highway TN
Grandorado
Dorian grey TN
Ansingh de lis z
Dourkhan hero z
Astronomic z


Laatst bijgewerkt door Maatje_m op 29-03-23 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:23 



 
Profiel   

Daar kun je beter een apart topic voor aanmaken in het exterieur en hengstenkeuze forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:55 



 
Profiel   

Het lijkt wel een echt merrie jaar. Ga je zien dat het hier weer hengstjes zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 17:45 



 
Profiel   

Umeo schreef
Het lijkt wel een echt merrie jaar. Ga je zien dat het hier weer hengstjes zijn :+


Van de +- 30 die hier geboren zijn zijn er 3 merries en de rest hengsten
Hier is het juist een hengstenjaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 19:04 



 
Profiel   

Dan komt die van mij daar onderhand verandering in brengen :+ _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 19:17 



 
Profiel   

Die ene van ons ook 5 merries achter elkaar... :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 19:40 



 
Profiel   

Ja bij ons ook altijd hengsten !
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 413 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen