Forums » Over Paarden » [FA] Fokkerij en Afstamming |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 4 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
4 zeer bijzondere veulens verwacht 2025 - 2 IJslanders en 2 Quarters |
---|
Lyona | |
Ineke2 schreef Wat een mooie ronde dames Heerlijk genieten in de zon. Is het daar nog vrij warm? Hier stond vandaag in elk geval een koude wind. Gisteren was het lekkerder. Het is hier heerlijk Bijna alleen maar zon, niet te warm, in de nacht koud, overdag heerlijk. Had ik nooit verwacht van Scandinavie dat het hier zo lekker weer zou zijn |
Laatste bericht |
Geplaatst: 06-10-24 15:11 |
Narcissa | |
Wat een mooie, zachte blik in Jona haar ogen
|
Geplaatst: 06-10-24 18:06 |
Lyona | |
Narcissa schreef Wat een mooie, zachte blik in Jona haar ogen Ja heerlijk he! Ze is ook echt zo zen en relaxed geworden Zo'n fijn paardje |
Geplaatst: 06-10-24 18:26 |
Dieselpip | |
Ik volg ook mee. Wat een leuke merries heb je!
|
Geplaatst: 06-10-24 18:32 |
Lyona | |
Dieselpip schreef Ik volg ook mee. Wat een leuke merries heb je! Gezellig Dank je wel!! Het zijn allemaal geweldige dames, zowel in karakter als uiterlijk |
Geplaatst: 06-10-24 18:33 |
Kasmir | |
Ik volg ook gezellig mee. Jij hoopt op een grullo bonte met veel wit, ik bestel een grullo merrie met als bonus een aftekening op het hoofd .
|
Geplaatst: 13-10-24 23:06 |
Elfie | |
Wat een leuke merrie's. Ik vind vooral Ice echt heel mooi.
Ik ben ook wel benieuwd naar het spieropbouwende dieet van Fenja, aangezien ik met mijn paard al een hele tijd op de sukkel ben en ondanks dat er op de kliniek wel wat gevonden is, is er niet echt een verklaring waarom zijn bovenlijn zo ontzettend schraal blijft. |
Geplaatst: 14-10-24 02:30 |
Lyona | |
Kasmir schreef Ik volg ook gezellig mee. Jij hoopt op een grullo bonte met veel wit, ik bestel een grullo merrie met als bonus een aftekening op het hoofd . Leuk, gezellig dat je meevolgt Jaaa grullo met veel wit op het hoofd mag ook hoor Elfie schreef Wat een leuke merrie's. Ik vind vooral Ice echt heel mooi. Ik ben ook wel benieuwd naar het spieropbouwende dieet van Fenja, aangezien ik met mijn paard al een hele tijd op de sukkel ben en ondanks dat er op de kliniek wel wat gevonden is, is er niet echt een verklaring waarom zijn bovenlijn zo ontzettend schraal blijft. Dank je wel, dat zijn ze ook! Ice is prachtig, ze trekt ook steeds meer bij. Ze heeft iets heel elegants En echt zo'n onwijs lieve merrie Ik stuur je zo even een pb over Fenja's dieet Qua dracht is het nu de 'saaie' periode. Jona zit bijna op de helft, de buikjes groeien rustig verder. Alle dames zijn happy en gezond. Zullen we een goklijstje bij gaan houden? Nog even op een rijtje: Jona, uitgerekend 17 april 25% palomino 25% zilver palomino 25% vos 25% zilver vos Waarvan het zilver gen zich helaas niet zal laten zien... Fenja, uitgerekend 18 mei 12,5% zwart 12,5% zwart bont 12,5% grullo 12,5% grullo bont 12,5% vos 12,5% vosbont 12,5% red dun 12,5% red dun bont Silver, uitgerekend 19 mei 32,81% silver bay 32,81% silver bay dun 10,94% silver black 10,94% silver grullo 6,25% silver red 6,25% silver red dun Ice, uitgerekend 12 juni (met 340 dagen, maar ze bevalt meestal rond de 325 dagen) 21.09% amber cream champagne dun 10.55% amber champagne dun 10.55% perlino champagne dun 9.34% gold cream champagne dun 7.03% amber cream champagne 7.03% classic cream champagne dun 4.69% cremello champagne dun 4.69% gold champagne dun 3.52% amber champagne 3.52% classic champagne dun 3.52% perlino champagne 3.52% smokey cream champagne dun 3.13% gold cream champagne 2.34% classic cream champagne 1.56% cremello champagne 1.56% gold champagne 1.17% classic champagne 1.17% smokey cream champagne Waarvan met elke kleur een extra kans van 50% op homozygoot champagne, en van de verdere genen (cream, dun, zwart en agouti) nog 25% dat een van die genen (of meer) homozygoot zal zijn. Citaat Goklijstje: Lyona - Jona - 21 april - hengstje - palomino met zilver Fenja - 25 mei - hengstje - red dun bont met veul wit Silver - 17 mei - merrie - zilver zwart met kolletje (gewoon omdat het kan Ice - 28 mei - hengstje - grullo champagne, hz champagne en zwart |
Geplaatst: 14-10-24 09:10 |
Lyona | |
Dames spam
Jona wordt steeds sterker, mooier en leuker Ze tolt steeds vaker Wordt steeds sterker Steeds zachter En steeds braver |
Geplaatst: 23-10-24 10:43 |
Narcissa | |
Wat een leuke update! Fenja gaat ervoor En Jona is onherkenbaar!
|
Geplaatst: 23-10-24 16:24 |
Dieselpip | |
Leuke update en mooie foto's!
|
Geplaatst: 26-10-24 21:09 |
Lyona | |
Ice wordt al mooi rond
En Fenja lekker in het ochtendzonnetje |
Omhoog |
Geplaatst: 04-11-24 12:22 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |