Moderators: Dyonne, Neonlight, Sica, C_arola, Coby, balance
Elisa2 schreef:Kun je haar er zelf uit doen op de dagen dat ze niet buiten komen? Zoja dan zou ik dat in ieder geval tijdelijk doen totdat de mok genezen is. En dan kun je altijd zien hoe het gaat/ bevalt.
Ik dacht ook dat de mijne niet zo,n last had van merrie gedrag. Ik moet ff uitvogelen of dit eenmalig was of dat er een patroon in zit.
Audesta schreef:Wat is ze knap Elisa
Flubberboot, heeft hij bovenstaande klachten alleen onder zadel / aan de longe of ook los?
Jenara: poeh ik vind om de dag naar buiten wel echt een ding en zou persoonlijk even heel veel tijd investeren in verder zoeken.
Ik hoor veel stallen die er mee gaan stoppen of die de boel juist niet meer vol krijgen. Zie ook opvallend veel oudere paarden te koop staan.
Audesta schreef:Wat is ze knap Elisa
Flubberboot, heeft hij bovenstaande klachten alleen onder zadel / aan de longe of ook los?
Jenara: poeh ik vind om de dag naar buiten wel echt een ding en zou persoonlijk even heel veel tijd investeren in verder zoeken.
Ik hoor veel stallen die er mee gaan stoppen of die de boel juist niet meer vol krijgen. Zie ook opvallend veel oudere paarden te koop staan.
Jenara schreef:Audesta schreef:Wat is ze knap Elisa
Ik weet het, ben er ook niet blij mee .. maar ik ben ondertussen sinds december vorig jaar op zoek, heb minstens 15 plekken bezocht en heb lokaal veel rond gevraagd ook .. ik hoop nog altijd dat er plots nog iets op mijn pad komt of dat er plaats vrij komt bij die ene, maar voorlopig ben ik wel even aan het einde van mijn mogelijkheden