Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Droomwals x Ahoy

 
Profiel   

Hoi gefeliciteerd! En succes met oefenen. Net als wat de anderen zeggen, de galop komt wel goed. Dat heeft ook veel met kracht te maken, wat in de loop van oefenen opgebouwd wordt, qua bespiering en balans etc.
De mijne had ook veel moeite met galop, maar nu na bijna een jaar hebben we een perfecte galop te pakken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-12 22:39 



 
Profiel   

Bij ons in de kring loopt een Droomwals x Fabricius mee in de Z1 en met hele knappe punten :)
Die heeft overigens een hele knappe galop. Het heffen in de draf valt ook best mee. Het is geen hele ruime draf en het verruimen blijft een moeilijk punt maar hij misstaat zeker niet tussen de concurrentie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-12 07:40 



 
Profiel   

heee,

Ik heb een ruin, zijn vader is ook droomwals
en zijn vader van zijn moeders kant is ook ahoy
hij lijkt egt spreekend op jouw paardje!
Als je meer ouders ofzo wil weten kan ik je het dat zo vertellen

Het is een super lief paard! super fijn karakter doet nooit iemand kwaat is gek op kinderen,
als 1 jarige hengst was hij al gek op kinder beet of trapte nooit! nu nog steeds neit trouwens hoor:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-12 21:07 



 
Profiel   

Ik heb een tijd een merrie gereden van Droomwals. Ontzettend lief en leuk paard.
Moeder was een haflinger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-12 21:10 



 
Profiel   

Arista schreef
hallo! :)


Zelf heb ik nu een paardje op proef die als vader Droomwals heeft en als moeder T.
De vader van de moeder heet Ahoy.

Mijn vraag is of iemand informatie weet over de opa en ouders van mijn waarschijnlijk toekomstige paardje!

[ img ]


heee,

Ik heb een ruin, zijn vader is ook droomwals
en zijn vader van zijn moeders kant is ook ahoy
hij lijkt egt spreekend op jouw paardje!
Als je meer ouders ofzo wil weten kan ik je het dat zo vertellen

Het is een super lief paard! super fijn karakter doet nooit iemand kwaat is gek op kinderen,
als 1 jarige hengst was hij al gek op kinder beet of trapte nooit! nu nog steeds neit trouwens hoor:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-12 21:12 



 
Profiel   

Ilegra schreef
Gefeliciteerd met deze leukerd.
Dat met de galop komt vanzelf goed, haar eerst zelf laten uitzoeken en steeds heel erg belonen wanneer ze aanspringt.

Een vriendin van mij heeft ook een paard van Terschelling af en die had ook alleen maar voor de kar gelopen.
Die had eerst ook heel moeite met galop maar die heeft er nu ook geen problemen meer met de galop.
Succes en wat Natasja zegt neem der mee naar de keuring van het Gelders paard.



zou ik misschien mogen weten hoe dat paard heet ? misschie kan ik iets over dat aard vertellen indien ie bij terpstra we kwam

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-12 22:03 



 
Profiel   

Marlitha1 schreef
Arista schreef
hallo! :)


Zelf heb ik nu een paardje op proef die als vader Droomwals heeft en als moeder T.
De vader van de moeder heet Ahoy.

Mijn vraag is of iemand informatie weet over de opa en ouders van mijn waarschijnlijk toekomstige paardje!

[ img ]


heee,

Ik heb een ruin, zijn vader is ook droomwals
en zijn vader van zijn moeders kant is ook ahoy
hij lijkt egt spreekend op jouw paardje!
Als je meer ouders ofzo wil weten kan ik je het dat zo vertellen

Het is een super lief paard! super fijn karakter doet nooit iemand kwaat is gek op kinderen,
als 1 jarige hengst was hij al gek op kinder beet of trapte nooit! nu nog steeds neit trouwens hoor:P



Hee!

leukj leuk ik zoou graag informatie willen en als het kan een fotojees :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-12 22:05 



 
Profiel   

Leuk om iets van een nakomeling van Droomwals tegen te komen! Rijd zelf een nakomelinge van hem en kan me geen beter vriendinnetje wensen! Zo ontzettend lief, betrouwbaar én werkwillig, maar toch geen saai paard want er zit leven genoeg in!
Succes!
Galop heeft tijd nodig. Gewoon steeds weer proberen, genoegen nemen in het begin met kleine stukjes en als het goed gaat belonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-12 22:37 



 
Profiel   

http://arista-tinker.hyves.nl/#show_rea ... _state__=1

hier een linkje van onze allereerste wedstrijd samen :)
we hadden 168 punten en persoonlijk vind ik dat best netjes voor een 4jarige :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-12 14:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je paard. Ik heb zelf een droomwals merrie van 22 ik heb haar al vanaf dat ze 8 is. Het is een heel eerlijk paard die graag wil werken voor je.
Ik heb haar gewoon uitgebracht in de dressuur en kreeg erg leuk commentaar van vele juryleden.
Veel plezier met je nieuwe paard!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-12 14:55 



 
Profiel   

de dochter van mn bijrijdpaard is er een van droomwals!. een erg leuke merrie. werkwillig maar soms ook goed eigenwijs. maar ze is nog jong(ong 6). moeders is 14.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-12 15:01 



 
Profiel   

Hallo allemaal ! :)
Inmiddels is cindy alweer een aantal maanden bij mij en natuurlijk is ze daardoor aan het veranderen.
De galop gaat al stukken beter en inmiddels kunnen we al 2 volle rondjes in de bak galoperen en zelfs 2voltes achterelkaar.
Laatst heb ik zelfs een sprongetje neergezet (ong 40cm) Het was niet echt een sprong, maar het was meer om eens te kijken wat ze doet. Inhet begin sprong ze behoorlijk hoog, maar later niet meer.
Ook is ze heel lief geworden. Cindy was eerst regelmatig een beetje zeur.. ze deed niks maar kon afentoe wat boos kijken.. inmiddels hinnikt ze zelfs afentoe als ik op stal komt.. als ik op stal kom en het duurt te lang tot ik bij haar box kom dan doet ze haar hoofd boven de box uit om te kijken waar ik ben.. echt zoooo lief <3

binnenkort gaat ze weer met mij mee naar terschelling, want dan moet ik weer werken.. hopelijk komen er dan mooie foto's van ons over het strand

ik zal binnenkort weer even wat foto's plaatsen



x lena en hoefjes van Cindy

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-12 19:03 



 
Profiel   

Heey,
Das Cindy :) reed vorig jaar elke rit op dr bij terpstra echt een geweldig paard! Was blij dat ik vorige week nog op dr kon rijden! Heb trouwens hele lieve foto van dr als je die misschien wilt hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 22:07 



 
Profiel   

Dawson123 schreef
Heey,
Das Cindy :) reed vorig jaar elke rit op dr bij terpstra echt een geweldig paard! Was blij dat ik vorige week nog op dr kon rijden! Heb trouwens hele lieve foto van dr als je die misschien wilt hebben?



ik heb je een PB gestuurd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-12 19:11 



 
Profiel   

Heyy iedereen,

Even een vraagje, ik ken een (inmiddels bejaarde) nakomeling van de hengst droomwals met de merrie Ivonna. (Dus droomwals x Ahoy). Nu was ik heel benieuwd of iemand ergens nog een foto van Ivonna heeft. Want van droomwals zijn er veel te vinden, maar van Ivonna niet. Ik hoop dat iemand ergens nog iets onder het stof weg kan toveren, want het is ook alweer een tijdje geleden.

Alvast bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 00:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen