Incrediblue X Image

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MightyBlue

Berichten: 302
Geregistreerd: 08-08-13

Incrediblue X Image

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 02:16

Image Scenic Smooth X Incrediblue Two Baleno

Image is een Solid Paint bred (paint zonder vlekken)
Baleno is een Amerikaanse Appaloosa


In mijn vorige topic bij ''western fokkerij'' dachten mensen dat ik niks had getest of me uberhaupt had verdiept in erfelijkheid en alle aandoeningen die er bestaan. Ik zou jullie in ieder geval even gerust stellen Ik ben een jaar bezig geweest met alles en je weet het natuurlijk nooit zeker (dat is ook bij mensen zo) maar vader en moeder zijn gezond :). So let's Give her a Child *\o/*

Ik hoop dat Image er blij mee is. Ze vind veulens altijd wel interessant en wil er altijd graag naartoe. Ik heb voor deze combinatie gekozen omdat de hengst echt een heel cool karakter heeft en ook heel lief. Image is ook heel eerlijk (af en toe wat drammerig) maar vaak niet op een vervelende manier. Verder vind ik de kleur van de hengst ook heel mooi en ben ook zeer benieuwd naar wat eruit gaat komen :)
Afbeelding Afbeelding

Vorig jaar heeft hij uit een bruine merrie een heel mooi veulen gegeven waar ik stiekem ook erg op hoop _/-\o_ als het gezond is ben ik natuurlijk helemaal blij maar deze combinatie is voor mij echt een verassing wat eruit gaat komen. Hebben jullie een idee??

Hier in ieder geval een foto van zijn nakomeling uit 2013 uit een bruine merrie.
Afbeelding

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 03:15

@ ts: wat is de reden dat je in dit topic opnieuw je gelijk gaat proberen te halen nadat je dat in het onderstaande topic hebt proberen te doen?

[WN-FA] Smokeyblack X Vos Quarter

Bij deze nogmaals de wens dat uit deze combinatie een mooi en gezond en levensvatbaar veulen uitrolt, ongeacht de kleur....

Deliana1993

Berichten: 938
Geregistreerd: 14-06-13
Woonplaats: Duitsland

Re: Incrediblue X Image

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 08:49

Super roos een immeblue <3

petraaken

Berichten: 44221
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Incrediblue X Image

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:32

Slotje wegens dubbeltopic.