Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Pladykt x Pegassa HT

 
Profiel   

Ik heb een arabier hengst gekocht van 3 jaar oud van de hengst Pladykt en de merrie Pegassa HT (Pegaz x Pandan) Nu vertelde de verkoper mij dat er een volle broer van hengst moet zijn. Ik zou graag willen weten of iemand deze hengst/ ruin kent of weet waar deze is. Vermoedelijk is het een schimmel gezien de afstamming en ongeveer 1.54 hoog. Ik ben heel erg nieuwsgierig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-03 21:30 



 
Profiel   

Heeeeey die sas. Alles kits achter de rits>>> Ben wel erg benieuwd naar meer plaatjes van die schoonheid hoor!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-03 21:31 



 
Profiel   

Je bent op zoek naar :
Alahdjarama (Pladykt x Pegassa HT) geboren 2001.

Waar hij staat weet ik niet, ik zal het eens navragen. In april verwachten we een half broertje/zusje van Phantom (Avalon Ibn Amgad x Pegassa HT).

Hoe gaat het met Phantom?? Staat hij al bij jullie thuis nu?

Groeten, Arabon Arabians

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-03 21:57 



 
Profiel   

Fasel, ik zal je prive wel even een paar foto's mailen.
Arabon Arabians: Phanto staat nog niet bij mij thuis maar hopelijk gebeurt dit wel snel. Ligt een beetje aan de stal welke nu geplaatst gaat worden. Ja ik ben heel nieuwsgierig naar zijn volle broer een ook naar zijn half broer of zus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-04 12:05 



 
Profiel   

Niemand kent ze verder?? Jammer Huilen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-04 21:04 



 
Profiel   

Hai, ik ben de gelukkige eigenaar van Allahdjarama, Djarama voor ons, die straks 22 wordt. Hij is bij mij sinds veulentje en ik kon me geen beter paard wensen. Hij maakt het goed! Ik ben niet zo actief op internet, haha.Maar ik heb bedat er twee volle broers zijn van Pladykt×Pegassa. Patron en Phantom als ik me het goed herinner. Het laaste bericht hierover was van 2004? Als ik toch nog tegenbericht ontvang kunnen we doto's delen. Ik ben heel benieuwd fam van Djar te zien!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 23:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen