Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trafalgar

 
Profiel   

Sjarett schreef
Jandereagelaa onze Trafalgar komt uit een Spielberg x Gribaldi x Doruto

Ah ok, er kwam hier van het weekend een knappe Trafalgar x Gribaldi binnen vandaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 15:44 



 
Profiel   

Ah. leuk. Ik verheug me erop om hem te zien lopen in Den Bosch.
Ik ben gek van Gribaldi bloed. Bij Trafalgar x Gribaldi zit het echt behoorlijk dicht bij elkaar. Ik vond het met de Spielberg al heel wat, heb in dat veulen 2 keer Gribaldi en 2 keer Sandro Hit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 14:34 



 
Profiel   

Hier mijn 2,5 jarige Trafalgar x Ultimo. Nu 1.62
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 14:33 



 
Profiel   

En, ben je er nog steeds blij mee? Ik ben reuze benieuwd hoe hij onder het zadel gaat lopen.

Ik heb niet veel fotomateriaal van de onze. Nog wel een filmpje dat voor de veiling is gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=jwnzYnCR264

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 11:52 



 
Profiel   

Sjarett schreef
En, ben je er nog steeds blij mee? Ik ben reuze benieuwd hoe hij onder het zadel gaat lopen.

Ik heb niet veel fotomateriaal van de onze. Nog wel een filmpje dat voor de veiling is gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=jwnzYnCR264

Ja, het is een hele knappe. In principe laat ik haar klaarmaken voor de keuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 12:10 



 
Profiel   

Wat leuk om weer eens updates te lezen over de Trafalgar nakomelingen.

@ Sjarett; Beter laat dan nooit; maar gefeliciteerd met de verkoop! Mooie om te zien hoor! Ben benieuwd naar het veulen van dit jaar. Hopelijk voor jou een merrie :D

@Houkjeanna2; Ik zie in die van jou wel gelijkenis met die van mij.

@janderegelaa; Prachtige merrie om te zien! Lijkt wel een flinke motor op te zitten. Hoe is het karakter?

Ik ben wel benieuwd naar foto's van andere Trafalgar nakomelingen, dus voor degene die zich aangesproken voelen :P


Ik heb met pijn een moeite een drafmoment uit een filmpje kunnen halen (excuses voor de belabberde kwaliteit). Hij laat zichzelf niet zo snel gek maken, waardoor ik weinig materiaal heb. Ik vind de draf van die van mij niet spectaculair (wel los). De galop daarentegen vind ik wel weer goed gelukt (maar daar heb ik geen recent materiaal van). Op de beelden was hij ongeveer 1.5 jaar oud en ongeveer 1.64 hoog.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 20:05 



 
Profiel   

Het karakter is prima. Ze is alleen nog onwennig. Ik doe weinig tot niets met ze in de periode van de opfok dus aan een touwtje meelopen snapt ze nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 21:50 



 
Profiel   

Wat een knapperds komen er voor bij!
Onze Trafalgar heeft niet zulke spectaculaire gangen, maar dat hadden we ook niet verwacht. We hebben met zijn moeder gefokt vanwege haar geweldige karakter (en verder was ze ook wel correct, liep ook op Z-niveau, maar ze was niet bijzonder). Dat karakter lijkt hij voor een groot deel te hebben meegekregen en Trafalgar lijkt ook wel wat extra's aan beweging te hebben meegegeven, dus we zijn heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen!
Hij wordt dit jaar 3 dus vandaag heb ik maar eens geoefend met poetsen. Het blijft toch wel een heerlijk dier. Hij is heel nieuwsgierig en aanhankelijk (en ook wat lomp zo af en toe, net als zijn moeder), maar vindt sommige dingen nog wel een beetje spannend. Dus ik kwam aan met mijn borstel, laat hem eens snuffelen, helemaal prima. Wil ik een poging doen om zijn schouder te poetsen, is toch wel heel eng! Dus een stapje opzij. Weer snuffelen, maar die schouder blijft toch eng. Maar ik mocht vervolgens wel zijn hele hoofd poetsen zonder problemen.
Later vond hij het trouwens prima en heb ik hem overal kunnen poetsen, inclusief buik en benen. Toen vond ik dat hij wel weer genoeg had geleerd voor vandaag (vast staan is ook nog redelijk nieuw voor hem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 13:39 



 
Profiel   

Leuk hoor Bowo! Je moet natuurlijk ergens beginnen, maar zo te horen gaat dat wel goed komen :) Heb je nog bepaalde plannen met hem? En we missen natuurlijk een mooie foto ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 14:21 



 
Profiel   

Wanneer de tijd rijp is, gaan we hem rustig oppakken. Waarschijnlijk zal ik hem dan een tijdje doorrijden en daarna zal hij ofwel het rijpaard worden voor mam of voor ons samen. Of hij ook bij mij gaat passen, is een beetje de vraag. Dan moet hij groot genoeg worden (hoe hij wel nu ook wel 1.68 ofzo is, maar best kort) omdat ik best wel lang ben en hoewel zijn moeder een schat van dier was, was ik niet echt een match met haar karakter tijdens het rijden. Ik heb ze liever wat sensibeler. Dus als hij wat dat betreft ook op zn mams lijkt, gaat dat waarschijnlijk niet werken.
Voor een foto zou ik eens even goed moeten zoeken in de vele fotografiemapjes van zijn zusje, maar de computer is ook net vanochtend gecrasht, dus ik kan nu even niet bij foto's tot pa dat heeft gefixt. De laatste foto waar ik bij kan was van zijn naarling periode :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 16:12 



 
Profiel   

Mijn Trafalgar merrie wordt morgen gedekt door Kjento (Negro x Jazz)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 17:06 



 
Profiel   

Is die merrie dan al weer 3 jaar >;) . Gaat de tijd toch snel :o . Waarom Kjento?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 19:11 



 
Profiel   

LDRD schreef
Is die merrie dan al weer 3 jaar >;) . Gaat de tijd toch snel :o . Waarom Kjento?

Nou, dat lijkt me wel duidelijk als je zijn cijferlijst ziet. Benaderd bijna perfectie. En een fantastische moederlijn. Moeder zelf ook 90 punten voor de IBOP waaronder een 10 voor de draf.

Wat natuurlijk ook leuk is, hiermee combineer je de misschien wel sterkste moederlijn van Nederland met de 2 sterkste moederlijnen van Duitsland, die van Poetin en Rubinstein I

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 19:23 



 
Profiel   

Leuk, ben benieuwd naar het resultaat tzt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:55 



 
Profiel   

Mooie keus janderegelaa.
Ik hoop op een merrie veulen van Trafalgar. En stiekem denk ik dan ook al aan welke hengst daar over drie jaar op gaat :o
Als het weer een hengst is dat ik nog een keer terug dekken denk ik. Ooit zal het toch lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 17:42 



 
Profiel   

Vandaag!


Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 16:05 



 
Profiel   

Zalig, wat een heerlijk dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 13:13 



 
Profiel   

Afgelopen woensdag geboren. Een onwijs groot merrieveulen. Heel blij mee.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 16:59 



 
Profiel   

Janderegelaa, wauw wat een knapperd.

Sjarett, gefeliciteerd met je prachtige veulen.

Ik heb een paar pagina's terug foto's geplaatst van een trafalgar x jazz merrie
Misschien ga ik van het weekend bij haar kijken om eventueel te kopen.
Als ik geweest ben plaats ik hier natuurlijk de foto's en eventueel een filmpje .

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 08:24 



 
Profiel   

Sjarett schreef
Afgelopen woensdag geboren. Een onwijs groot merrieveulen. Heel blij mee.[ [url=m/xPbr2L.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knap dier Sjarett!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 08:34 



 
Profiel   

Wat een gaaf veulen met en prachtig front !
En de naam is geweldig !
[ img ] :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 11:54 



 
Profiel   

Zie het nu pas.. foutje. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 16:43 



 
Profiel   

Morgen ga ik kijken bij de trafalgar x jazz ... ben heel benieuwd. Zeker naar hoeveel ze nog gaat groeien ,
ze is namelijk niet zo groot :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 20:03 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Sjarett! Is inderdaad wel een grote. Wat zijn je plannen met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 06:56 



 
Profiel   

Vandaag geweest bij de trafalgar x jazz.. heel eerlijk viel ze me wat tegen .. ze wordt helaas ook niet heel groot dus voor mij gaat het niets worden helaas .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 15:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen