Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen van Nikie NL /Neron

 
Profiel   

Hallo ik ben op zoek naar de hengst Nikie nl Neron was zijn vader ik dacht dat hij in Belgie gefokt is (was)
wat is er met hem gebeurd weet iemand dat ? Een kennis heeft een ruin ook een bonte
ik ben me daar in is aan het verdiepen Ik vindt het een zeer mooi die Bonte Arabieren
En nl Foto's van je mooie bonte altijd welkom *\o/*

groetjes linda
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 15:05 



 
Profiel   

In juni 2015 stond hij te koop via de adverteerder van deze advertentie. Hij stond toen in Engeland: http://www.stallionsonline.co.uk/stallion_64322.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 19:20 



 
Profiel   

Oke ik las het net bedankt Peterina, misschien geen fijn karakter ? ik vindt de pinto erg mooi
Kan jij zelf de hengst of ben je bekent met de Pinto Peterina ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 08:28 



 
Profiel   

Weet niets van hem af.

Ik heb een aantal jaren geleden een PBA palomino bonte gefokt, maar niet van deze bloedlijn.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 13:36 



 
Profiel   

fantastisch mooi !! <3 merrie ? Peterina hoeveel % arabisch bloed ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 19:04 



 
Profiel   

+/- 55%
Op deze foto's (2x verschillende shows in België) was ze 2 jaar.

Deze hengst van Jessy Loockx vind ik ook machtig mooi:
http://yes-i.be/about%20the%20horses/a% ... index.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 21:27 



 
Profiel   

<3 <3 och prachtig prachtig wat mooi zeg !! Die zou ik wel in het echt willen zien *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 07:18 



 
Profiel   

Ik heb een zwart-bonte pinto merrie gehad van Nikie NL. Heel erg leuk en correct paard, maar gezien ik zelf verder wou in de (reining) western sport, ben ik overgestapt naar een quarter. Stiekem vind ik de pinto-arabier nog steeds heel erg knap, maar denk niet dat ik er zelf ooit nog eentje zal hebben. Tenzij ik ooit eens de lotto win ofzo :')

Nikie NL heb ik zelf nog een aantal keer bezocht voor hij werd verkocht naar Engeland. Héél erg leuk en vooral knap paard is dat, een echte lieverd met een fijn en zacht karakter. Ik heb zelfs nog foto's van hem terwijl ik er op zit. Moet ik ff gaan zoeken waar die zijn :o haha, maar ik heb ze wel. Kan eigenlijk alleen maar goede dingen zeggen over Nikie. Jammer dat hij niet meer in België is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 10:20 



 
Profiel   

tweety_be schreef
Ik heb een zwart-bonte pinto merrie gehad van Nikie NL. Heel erg leuk en correct paard, maar gezien ik zelf verder wou in de (reining) western sport, ben ik overgestapt naar een quarter. Stiekem vind ik de pinto-arabier nog steeds heel erg knap, maar denk niet dat ik er zelf ooit nog eentje zal hebben. Tenzij ik ooit eens de lotto win ofzo :')

Nikie NL heb ik zelf nog een aantal keer bezocht voor hij werd verkocht naar Engeland. Héél erg leuk en vooral knap paard is dat, een echte lieverd met een fijn en zacht karakter. Ik heb zelfs nog foto's van hem terwijl ik er op zit. Moet ik ff gaan zoeken waar die zijn :o haha, maar ik heb ze wel. Kan eigenlijk alleen maar goede dingen zeggen over Nikie. Jammer dat hij niet meer in België is.


ben benieuwd Tweety_be *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 08:47 



 
Profiel   

Hoi, ik heb een nakomeling van hem!
Een 16jarige merrie met als naam al shama sidny
Ik zoek ook nog uit of ze daadwerkelijk goede papieren heeft of niet..
Groetjes K

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 07:02 



 
Profiel   

F-AM -> FB
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen