Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zsse papier

 
Profiel   

Ik heb een leuk paard zien staan in duitsland die zsse papier heeft. Nou heb ik hier nog nooit van gehoord.. vind wel iets over de barock pinto maar wie kan me verdere uitleg geven? Alvast bedankt :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 10:33 



 
Profiel   

http://www.zsse.de/
Dit is de website die ik meteen vond bij googlen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 10:41 



 
Profiel   

Is een Duits kleurstamboek/register. Kan alles wat vlekken heeft ingeschreven worden. Bestaat uit meerdere rassen. Beetje zoals het NAS in Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 10:59 



 
Profiel   

Oke duidelijk :) bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 03:56 



 
Profiel   

Weet iemand ook of ik het paard dan ook in nederland kan registreren? Loop aardig vast op het internet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 20:16 



 
Profiel   

namiro schreef
Weet iemand ook of ik het paard dan ook in nederland kan registreren? Loop aardig vast op het internet


Registeren?? waarin en waarvoor. Het dier zou een paspoort en papier moeten hebben en dus geregistreerd moeten zijn. Het omschrijven op naam kan vermoedelijk gewoon bij de KNHS. Er is zover ik weet geen NL afdeling van het ZSSE. Maar goed waarom overschrijven, paspoort is nog steeds geen eigendomsbewijs. En omschrijven van eigenaar kan ook bij het ZSSE. Maar ook daar zal je dan lid moeten worden van de club.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 20:44 



 
Profiel   

Op mijn naam zetten dat bedoelde ik ook.. niet zo handig omschreven van mezelf :o? :roll: maar dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 02:01 



 
Profiel   

Neem eens contact op met Danielle van der Weerd. Zij zit in het bestuur van de ZSSE en ze is Nederlandse ;) Ze staat op de website van de ZSSE als vice voorzitter. Denk erom de telefoonnummers zijn Duitse nummers, dat heet 0049 ervoor zetten en de eerst 0 weglaten als je dr wilt bellen.
Zij kan je precies vertellen over het hoe en wat, ook met overschrijven op naam.

Danielle van der Weerd
Für alle Mitglieder, die nur niederländisch sprechen, ist Sie die richtige Ansprechpartnerin.
Voor alle leden die geen duits kunnen lezen, schrijven of spreken is zij de juiste kontaktpersoon.

Mobil 0152 - 56 77 50 96
Tel. 044 98 - 92 24 53
Fax 044 98 - 92 28 11

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 10:27 



 
Profiel   

Top! Dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 02:21 



 
Profiel   

als je er niet uit komt mag je mij ook bellen. ik heb daar ook contacten via het bontepaarden stamboek. groet henrie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 23:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen