Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer veulens van Furst Jazz verwacht?

 
Profiel   

Mijn merrie is gisteren nog mooi drachtig gescand. *\o/*
Eind maart uitgerekend.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 11:14 



 
Profiel   

Ah super, gefeliciteerd! Ik moet geduld hebben tot half mei helaas, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:10 



 
Profiel   

Die van mij (Carlton Hill x Krack C) is gisteren drachtig gescand! Dit was de derde keer en gelukkig raak. Op het laatste nippertje dus toch raak, zo spannend en hopen dat het nu blijft zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:16 



 
Profiel   

Yes! Mijn merrie verwacht komend jaar ook een Fürst Jazz. Ben ontzettend benieuwd naar het resultaat, vorig jaar heeft ze nog een veulen gehad van Fürst Romancier, hier waren we erg tevreden mee maar mocht iets meer 'stiek' in het lijf hebben. Hopen dat Fürst Jazz daar nog nét iets meer van mee gaat geven! Ze is uitgerekend in Juni!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 14:22 



 
Profiel   

Leuk! Wat voor merrie heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 19:21 



 
Profiel   

Ik vraag me af of Fürst Jazz ook nog KWPN goedgekeurd gaat worden. Weet iemand hier hoe dit gaat? Ik lees nergens dat hij aangeboden is ofzo, maar ik ben er ook helemaal niet bekend mee dus misschien zoek ik niet goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 10:32 



 
Profiel   

Laat antwoord op jou vraag lisanne, maar ik dacht dat vd uytert bij de hengstenshow vorig jaar heeft gezegd dat hij dit najaar aangeboden zou worden, blijkbaar helaas dus niet gebeurd.

Verder heb ik even een vraag. Ik overweeg om mijn zonik merrie van 1,76 ermee te dekken. Front van mijn merrie is super, evenals dat ze mooi langgelijnd is. Merrie heeft een wat neerwaartse romprichting en heb een hengst nodig die meer opwaarts beweegt, met een actief achterbeen.

Maar wat ik vooral nodig heb is een hengst met een hele goede bovenlijn, dit omdat mijn merrie strak op de lendenen is, en eigenlijk ook wel iets naar karper toe gaat. Door de bovenlijn (proberen) te verbeteren hoop ik dat het achterbeen ook beter word.

Ik kan echter weinig vinden over hoe de bovenlijn van furst jazz is. Is er hier toevallig iemand die dat weet en die hem eventueel live heeft gezien?


Laatst bijgewerkt door immii_clarr op 27-12-18 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-18 09:05 



 
Profiel   

Het is sowieso wel stil rond Furst Jazz. Iemand die weet hoe het hem vergaat bij Diederik?
Dit is mijn merrie, hier 7 mnd drachtig van hem. Nu is ze al 8 maanden onderweg. Benieuwd wat er straks naast loopt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-18 09:27 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie immii_clarr! Helaas is mijn merrie niet meer drachtig, gust gescand op 90 dagen. Ga het volgend jaar weer proberen. Ik denk met Fürst Jazz, maar misschien ook wel een andere hengst nu ik toch weer de keuze heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-18 12:12 



 
Profiel   

ah balen zeg!

Het jammere is dat ik vroeg wil beginnen met dekken, en de veulens van dit jaar dus net even te laat komen om te bekijken. De enkele die ik tegen ben gekomen zo op youtube zien er wel fijn uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-18 14:05 



 
Profiel   

Inmiddels defenitief besloten om mijn Zonik merrie met hem te gaan dekken! Gaan in maart beginnen dus word spannend.
Ben ook erg benieuwd naar de veulentjes die dit jaar van hem verwacht worden.

Weet inmiddels dat hij binnenkort ergens te bewonderen is, mocht je dit willen weten kan je me een pb sturen, wil niet alles zo op internet gooien want weet niet of dit de bedoeling is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-19 16:31 



 
Profiel   

Mijn merrie is nu zo ver dat het veulen ieder moment kan komen *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 17:27 



 
Profiel   

Spannend! Ben benieuwd naar al z'n veulens dit jaar :)

Mijn merrie is afgelopen dinsdag geinsemineerd. Nu maar duimen dat t lukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 19:19 



 
Profiel   

De mijne is er! Bruin hengstje. Gisteravond is hij geboren en loopt nu al even lekker in de wei.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 13:41 



 
Profiel   

Zo die is goed gelukt zeg! Mooi veulen, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 17:36 



 
Profiel   

Oh wat een knapperd! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 17:50 



 
Profiel   

Prachtig dier, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:06 



 
Profiel   

Hij is zo knap <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 09:43 



 
Profiel   

Wat een lief koppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 10:31 



 
Profiel   

Mijn Fürst Jazz veulen is vorige week geboren. Een knap, chique merrieveulen, ze lijkt sprekend op haar moeder. Behoorlijk fel beestje is het, erg blij mee.

Hoe doen jullie veulens het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 21:07 



 
Profiel   

Leuk, gefeliciteerd! Heb je er ook beeldmateriaal van, altijd leuk om te zien :D

Mijn merrie is gister na de 3e poging drachtig gescand op 18 dagen. Nu dus nog even afwachten tot de 30 dagen scan. Hopelijk een kloppend hartje en volgend jaar een mooi veulen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 07:23 



 
Profiel   

Mijn Fürst Jazz is bijna 3 maanden nu.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 09:29 



 
Profiel   

En ruim 4 maanden nu <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 20:13 



 
Profiel   

Hij is knap!

Hopelijk heb ik volgend jaar ook zo'n knappe <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 21:41 



 
Profiel   

Ik heb 2 dagen geleden mijn Furst Jazz veulen mogen verwelkomen :) :)


[ img ]

[ img ]

Hij is Furst Jazz x Ampere en ben er super blij mee :) :) super aanhankelijk en vriendelijk veulen tot nu toe! Hij is nu net van de moeder af maar doet het heel erg goed.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 11:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen