Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Dekhengsten van bokt!

 
Profiel   

Nee ik bedoel inderdaad Ceasar ter Linden sorry.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 13:26 



 
Profiel   

Laat ik die van mij ook maar zien! 3 jarige Welsh B hengst Pytron's Brenin
Dekt natuurlijk en uit de hand.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 14:31 



 
Profiel   

Heel knap allemaal <3
Helaas is Formidable er niet meer, deze droom stopt.

Nu hebben we White dream. Waarschijnlijk laten we een jonge merrie met hem dekken en een kennis heeft nog pony's die hij zou mogen dekken. Ik vindt hem nog te jeugdig voor de keuring, dit komt van het voorjaar wel.
Cremello oldenburger hengst van Weissgold <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:19 



 
Profiel   

Hier is het vrij rustig met dekkingen.
De eerste 2 merries zijn gedekt en op 2 a 3 ben ik aan het wachten tot ze hengstig zijn.
Ik blijf er overigens altijd bij pas als het eerste kwakje verstuurd is...
Vind het vooral best veel rompslomp en gedoe voor die paar merries.
Dan kun je het zowat beter heel druk er mee hebben en de focus compleet daarop hebben dan nu zo gedeeltelijk sport en wat merries tussendoor :P

Mooi paard AM, maar ziet er inderdaad nog zeer jeugdig uit.
Denk hele goede beslissing om daar nog een tijdje mee te wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 17:11 



 
Profiel   

Wat leuk, een cremello oldenburger. Goed dat je hem de tijd geeft.

Brenin heeft een leuk kleurtje!

Sinds een jaartje hoor ik ook bij deze club, al heb ik dat gevoel eigenlijk helemaal niet omdat we met Collin vooral rijden en tutten. Als ik dan bij andere hengstenhouder lees Tinkerhengst weg gedaan vanwege aanvallen denk ik, wow, vreemde wereld :wow:

Collin van de Gorterstraat is een Tinker / Irish Cob van 1.55m. Hij wordt dit jaar alweer 21, maar is nog in top conditie en vorig jaar alles in 1 keer drachtig, ondanks net verhuisd hierheen vanuit Polen. Hij dekt natuurlijk aan de hand.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 14:49 



 
Profiel   

Caily, hij is echt prachtig. Ik heb niks met tinkers maar vind deze toch echt gaaf

Kyrkelover. Ondertussen het dekseizoen wat meer op gang gekomen?

White Dream is ondertussen een echte man geworden <3
Hij dekt super braaf.
Even opzij tappen dan zie je ze zwemmen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:05 



 
Profiel   

@am ik zag je post voorbij komen.
Kleine mannen worden groot.

Dekseizoen is hier nu ook begonnen en het eerste veulentje is geboren.(van Keona hier op bokt). Rest wordt in juli verwacht. Nu moeten jullie niet denken aan 10tallen merries hoor. Er zijn nu 4 merries geinsimineerd en morgen moet er ook nog eentje. Verwacht verder nog een merrie of 7. Ben dus erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 17:44 



 
Profiel   

Melyn, waarom is die van jou niet gewoon een 20 cm groter haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 18:18 



 
Profiel   

Onze heeft inmiddels ook al mogen dekken. Dit jaar alleen twee van onze merries.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 18:40 



 
Profiel   

Wat is het hier weer stil.
Iedereen te druk met het dekseizoen?
Hier is het echt een beetje af en aan en merries is ook heel wisselend of ze direct dragend worden of niet.
Ondertussen wacht ik nog steeds geduldig op de 5 veulens van dit jaar. Einde van de week is ook het laatste veulen levensvatbaar, maar volgens mij maken ze allemaal nog niet echt haast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:10 



 
Profiel   

Mijn eigen merrie was gelijk drachtig van White Dream. En vandaag de volgende ook gelijk in de eerste ronde. Nu hopen dat de rest ook drachtig is.
Hij is mooi aan het ontwikkelen, kan niet wachten om met hem aan de slag te gaan. Vanavond nog dekken voor een nieuwe merrie.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Het is echt een kroelkont <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:34 



 
Profiel   

Onze eerste merrie is ook drachtig gescand van onze hengst in de eerste ronde. Binnenkort mag hij onze tweede merrie dekken in de veulenhengstigheid.
Dus volgend jaar als alles goed gaat zeker een, wellicht twee eerste veulens van deze hengst.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:57 



 
Profiel   

Kittydylan. Gefeliciteerd met de dracht van je merrie

Hier is de tweede merrie ook drachtig gescand.
Nu dus drachtig
Nigrante. Formidable x Rhodium x democraat
En Kalida. Dorado x Elberton x moeder Formidable (Ulster x Abgar xx)

Deze week ook weer een aantal merries dekken. Vandaag twee morgen waarschijnlijk nog één en van het weekend waarschijnlijk ook nog één. Lekker druk dus.

Hij is ondertussen weer flink gegroeid met de laatste foto's. Hij wordt stoer <3 kan niet wachten om met hem aan het werk te gaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:32 



 
Profiel   

Ja kleurtje he. En dan ook nog fatsoenlijk presterende pedigree. Die mag dadelijk zoveel dekken dat hij het nog niet meer leuk vind haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:11 



 
Profiel   

Wat een knappe mannen komen er voorbij

Zelf in bezit van Nmprs hengstje. 95 hele centimeters. Voor het leven goedgekeurd. Loopt aangespannen Z dressuur en vaardigheid
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:17 



 
Profiel   

Is er misschien iemand die mij een beetje op weg kan helpen hoe dat in zijn werking gaat als je je hengst wilt laten dekken? :) Ik heb zelf altijd merries gehad en nu een hengst die we volgend jaar naar de keuring brengen om te kijken hoe dat gaat. Wie weet kan iemand in dit topic mij op weg helpen :D Ik merk namelijk dat als ik het vraag aan iemand met hetzelfde ras en een goedgekeurde hengst dat ze je haast zien als een concurrent :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:58 



 
Profiel   

Ik hoop dat jullie hem zo kunnen zien, maar hier een video van Nacho <3
https://www.facebook.com/100000903307322/posts/6643354585704586/?d=n

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 19:22 



 
Profiel   

Oedsje. Mooi paardje

Escada. Om wat voor hengst gaat het?

Pradadaan. Heel mooi. Kan echt lekker lopen <3 hoe is dit gefilmd? Niet met drone denk ik?
Vind het altijd lastig om zelf goed beeldmateriaal te maken. Iemand inhuren is meestal zo duur 8)7

Onze knappe man is ondertussen weer flink gegroeid en weer wat ontwikkeld. Ondertussen nu ook echt ggk hengst. Aankomend jaar verwacht hij 9 veulens.
Binnenkort wordt hij zadelmak gemaakt. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij dit gaat doen. Aan de longe laat hij in iedergeval al mooie dingen zien :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 01:29 



 
Profiel   

Dit is gewoon met de hand gefilmd, inderdaad wel door iemand die dit vaker doet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 15:51 



 
Profiel   

pradadaan schreef
Dit is gewoon met de hand gefilmd, inderdaad wel door iemand die dit vaker doet :j


Heel mooi gedaan. :j
Moet ik ook maar opzoek naar zo iemand. Binnenkort wordt hij zadelmak gemaakt. Heel erg benieuwd hoe hij dit gaat doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 11:28 



 
Profiel   

@ AM_horses Mijn hengst is een PRE :j Mocht je iemand weten die daar ervaring mee heeft hoor ik het graag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 13:24 



 
Profiel   

Escada schreef
@ AM_horses Mijn hengst is een PRE :j Mocht je iemand weten die daar ervaring mee heeft hoor ik het graag :D


Ik weet dat ze Apto moeten zijn om ouder dier te mogen zijn. Dus dan moet hij naar de keuring. Ik zelf ben er niet thuis in de pre maar ik verwacht dat je op Facebook wel wat fokkers kunt vinden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 13:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen