Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lusitano draagmerrie gezocht

 
Profiel   

Hallo!

Ik heb een goedgekeurde Lusitano hengst die nog nooit gedekt heeft. Hij is inmiddels 23 jaar en misschien vind ik het een leuk idee om een veulen van hem te hebben.

Hij is zz-licht + 9 winstpunten (toen het nog subtop was,wedstrijden met 2 juryleden)

Hij heeft een ontzettend ruime stap (stapt 4/5 hoeven over) en een mooie passage draf en prima galop. Galop wissels om de pas, etc. Beheerst hij.

Omdat hij een blessure heeft gehad, breng ik hem al geruime tijd niet meer uit in de sport en is hij met pensioen.

Mijn idee is, om misschien een goede Lusitano fokmerrie te kiezen met stamboom, die (de eigenaar dan) graag een veulen wil van mijn hengst. Dan 1 veulen voor mij en 1 veulen voor de eigenaar van de merrie.

Heeft iemand tips of advies voor mij?

Liefs mij!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 17:03 



 
Profiel   

Ohh ik had zo graag een veulen van jouw hengst met mijn merrie gewild, maar mijn merrie leeft inmiddels al een aantal jaar niet meer... -O-

Je zou eens bij de lusitano vereniging kunnen informeren of in het lusitano topic hier op bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 17:09 



 
Profiel   

Kun je hem sowieso niet gaan aanbieden als dekhengst? wellicht komen er dan ook mensen op af met een goede lusitano merrie waarmee je afspraken kunt maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 08:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen