Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstencompetitie 2019/2020

 
Profiel   

Deze maand gaat de hengstencompetitie 2019/2020 van start!

Hierbij een topic om van alles te bespreken; wie gaan er kijken, wie kijken ermee via de livestreams, wat vinden we van de deelnemende hengsten?

Ik kijk uit naar een nieuw hengstenseizoen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:54 



 
Profiel   

Kun je al ergens vinden welke hengsten meedoen? Ben benieuwd of de vader van mijn pas aangekochte veulen ook meedoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 23:35 



 
Profiel   

https://www.kwpn.nl/hengstencompetitie
Hier kun je in ieder geval al meer informatie lezen.

https://www.peelbergen.eu/event/kwpn-he ... petitie-3/
De startlijsten van 11/12 november komen sowieso hierop te staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 11:20 



 
Profiel   

Ik ga het zeker volgen en zoveel mogelijk bijwonen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:13 



 
Profiel   

De startlijsten staan erop. Ik ga maandag kijken ben benieuwd, weet iemand of je de tickets gewoon daar aan de deur betaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 22:30 



 
Profiel   

lovefi schreef
De startlijsten staan erop. Ik ga maandag kijken ben benieuwd, weet iemand of je de tickets gewoon daar aan de deur betaald?


Leuk dat je live gaat kijken! Volgens mij betaal je aan de deur. Veel plezier!

Iemand enig idee of en waar een livestream te volgen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:00 



 
Profiel   

www.kwpn.tv

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:03 



 
Profiel   

Ik wil zeker naar Zuidbroek. Dan heb ik volgens mij vakantie en daar kan ik alles op 1 dag zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:04 



 
Profiel   

Hindo2 schreef


Ik had meer geduld moeten hebben...moest eerst reclame kijken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:10 



 
Profiel   

Op clipmyhorse kun je ook kijken, zometeen als ik thuis ben zet ik het ook aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:19 



 
Profiel   

Ik ben van plan om in Ermelo irl te kijken, is toch anders dan op video vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 18:09 



 
Profiel   

Zijn er ook ergens live results te vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 18:11 



 
Profiel   

Het wordt bij gehouden op kwpn.tv. Ik weet niet of het live wordt gehouden op de site.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 20:52 



 
Profiel   

Wat vonden jullie van de hengsten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 08:11 



 
Profiel   

Clipmyhorse was aan het filmen.

Ik heb verder nog niet gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 08:39 



 
Profiel   

Geen idee wie filmde, heb zelf via kwpn.tv gekeken.

Ik vond de K jaargang verassend goed. Meerder fijne hengsten :j
Uitslag kon ik me ook goed in vinden, al vond ik Kjento wel wat spectaculairder dan Taminiau.

In Style vond ik erg goed, ook fijn gereden. Imposantos is toch ook wel erg goed, correct en krachtig.

Johnny Depp vond ik echt beter dan ik verwacht had. Die ontwikkeld zich echt heel best.. Jameson wordt ook steeds meer paard, maar Johnny Depp heeft wel net een sterker achterbeen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 10:00 



 
Profiel   

Wij waren helaas te laat voor het Z, dus heb alleen Imposantos nog even in de ereronde zien lopen.

Van de J jaargang vond ik Johnny Depp het meest opvallend met een hele goede draf, veel schwung en leek ook goed te rijden. Helaas wel wat klein.

Jameson vond ik oke, maait wel wat met de voorbenen wat ik persoonlijk jammer vind. Vond een 10 voor de galop onterecht deze keer.

Joop TC was echt fantastisch en had van mij tweede mogen worden. Loopt tactmatig ook heel correct en heeft een hele goede instelling.

For Ferrero viel mij in het echt wat tegen, kan niet precies de vinger erop leggen, maar ik vond hem niet top. Hij maaide ook wat en lijkt wat te veel terug gereden te zijn.

Just Wimphof heb ik even gemist, hoorde van de rest dat hij even in de staak ging maar daarna wel fijn liep.

Jayson vond ik ook opvallend goed, kende de hengst nog niet maar viel mij niet tegen.

Van de K jaargang vond ik Kyton vooral positief opvallen, kende deze hengst ook nog niet, maar een hele fijne instelling, makkelijk lopen en een hele krachtige galop, maar ook een zeer goede stap.

Kjento en Taminiau liepen beide erg goed, maar zijn niet mijn smaak dus heb daar verder niet zoveel over te zeggen. Heb van Kjento nog wel een filmpje voor de liefhebber.

King Karim vind ik een machtig mooi paard, een hele goede galop en mooi voorgesteld. Leek wel wat sterk, maar het is ook spannend in zo'n entourage voor de jonge paarden.

Kayne mag nog wat meer afdruk krijgen, maar hij is pas 4 en liep verder een prima rondje.

Kilimanjaro begon ook aan een prima proef, jammer dat hij halverwege dusdanig in de staak ging dat ze moesten stoppen. Ben benieuwd of de tong nou over het bit zat en hij daarom niet meer te rijden was, zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:12 



 
Profiel   

Begon precies bij het galop gedeelte, draf deed hij best goed, al vond ik hem wel wat opgejaagd overkomen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:24 



 
Profiel   

Ik heb enkel het Z en M gezien.

Joop TC viel mij ook positief op! Ik weet niet of ik hem echt als 'dekhengst' zie maar een tof sportpaard is het zeker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 12:23 



 
Profiel   

Ik heb ook (deels) online gekeken Kyton en Kaygo vond ik fijne paarden. Taminiau en Kjento ook maar die waren niet nieuw voor mij, Kjento heeft wel een giga maaivoorbeen.

Ook Indigro vond ik een fijn paard, in de draf erg gespannen wel.

Kilimanjaro was mi niet goed, op de lange zijde was hij in draf heel erg scheef en wilde geen linkerbuiging, bij de galop vond ie het genoeg denk ik.

De M helaas niet gezien, volgende keer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 16:10 



 
Profiel   

Toen ik Joop op de HK zag begin dit jaar kon hij goed de bak slepen met z'n achterbenen..is dat nu verbeterd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 18:13 



 
Profiel   

Helaas niet kunnen kijken. Vond dat, van wat ik op het filmpje op Facebook zag, Jameson zich goed heeft ontwikkeld afgelopen jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 19:58 



 
Profiel   

Weet iemand een richtlijn qua tijden voor de hengstencompetitie dressuur in Ermelo?
Ik kan het op de website helaas niet vinden of ik kijk met m'n neus :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:26 



 
Profiel   

ratjelover schreef
Weet iemand een richtlijn qua tijden voor de hengstencompetitie dressuur in Ermelo?
Ik kan het op de website helaas niet vinden of ik kijk met m'n neus :')

Die zijn meestal nog niet zo vroeg bekend en worden hier bekend gemaakt:
https://www.kwpn.nl/hengstencompetitie-2019

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:49 



 
Profiel   

Vorig jaar begon het om 16:00u ongeveer en eindigde het om 22:00/ 23:00u dacht ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen