Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met hengst uit Denemarken gevraagd

 
Profiel   

Ik heb nog nooit meer prijs gehad in het weekend volgens mij. Helgstrand levert gewoonlijk 6 dagen in de week. Alleen op zondag niet, dus op maandag kun je niet insemineren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 15:20 



 
Profiel   

O, dat valt me dan weer mee! :) Zo las ik het wel in hun voorwaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 15:21 



 
Profiel   

Iets om rekening mee te houden is dat Denen op zondagen niet werken en onder zondagen vallen ook alle (nationale) feestdagen, de hengsten dekken dan niet. Maar ook bijvoorbeeld met het WK dekken ze zo'n drie weken niet. Nu is dat laat in het seizoen, maar ik weet niet of je merrie nu drachtig is en of je daardoor wat later in het seizoen komt, want dan is het wel iets om in gedachten te houden.
Ik ben ooit met een excursie daar geweest, in het weekend. Hier heb je vaak (jonge) weekendkrachten en volop werk in het weekend, daar lijkt het wel uitgestorven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 16:31 



 
Profiel   

Ai, dat is een goed punt. Merrie is nu niet drachtig. Ze is nu voor het eerst onder het zadel na enkele veulens en het is eigenlijk de bedoeling om nog een klein jaartje te kunnen rijden, zodat ze onder het zadel goed bevestigd is... Het was het idee om in juni te gaan dekken, op z'n vroegst in mei, afhankelijk van haar cyclus.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 19:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen