Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 336 van de 501 [ 12506 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kletstopic dressuurfokkerij

 
Profiel   

Super trots! vandaag met m’n 3jarige merrie meegedaan aan de thuis keuring.

Voor alles 70pt en heel leuk positief commentaar. Nog even wat sterker laten worden en uit laten groeien dan volgendjaar als het veulen er af is voor de ibop.

[ img ]

Merrie is nu 4mnd drachtig maar ik merk dat ze wat sneller futloos is onder het zadel. Merken jullie dit wel eens bij de jonge merries? Ze wordt maar 2x per week gereden, dat zal het niet zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:27 



 
Profiel   

Oeh kom dit topic nu pas tegen!
Ik kom ook gezellig mee kletsen.
Dit jaar een meer dan gaaf Livius veulen van mijn Florencio x Jazz merrie en volgend jaar weer een Livius.
Van mijn Desperado x Paddox verwacht ik een dressuurstipje van Sarowski.

Volgend jaar gaan er weer 3 bij de hengst.

Gaaf van de thuiskeuring! Is ze nu dan Stb- EXT?

Mijn veulen is 4 mnd en heb het paspoort al paar weken binnen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:31 



 
Profiel   

Van mijn veulen zijn ze de haren kwijt, dus voorlopig nog geen paspoort of d-oc. In de envelop die ik kreeg toegestuurd zaten kaartjes van meerdere veulens (vast een foutje dat ik die allemaal kreeg), dus ik ben niet de enige. Gaat lekker bij kwpn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 23:30 



 
Profiel   

Oh dat is ook balen Lorette, duurt het nog langer.
Ik blijf me erover verbazen dat veulens die veel jonger zijn al eerder gechipt worden dan de oudere veulens. Ik zou toch zeggen kijk naar de leeftijden van de veulens en plan daarop een route in.

Ik heb vorige week mijn merrie in moeten laten slapen, en veulen moest dus ook echt vervoerd worden naar zijn nieuwe baasje. Omdat ik wist dat dit ging gebeuren de week ervoor al met het kwpn gebeld, toen hebben ze gelukkig wel kunnen regelen dat het paspoort met spoed werd gedrukt zodat het veulen gewoon vervoerd kon worden. Papier kreeg ik een week later opgestuurd ivm dna controle die nog niet klaar was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 09:52 



 
Profiel   

Deze gaat naar Amerika en daar heb ik ook alvast het paspoort voor gekregen maar het papier komt pas na de DNA verificatie.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:46 



 
Profiel   

Gelukkig de laatste scan was goed. Dus volgend jaar als alles goed gaat 4 veulens

Fontaine x elite v. Sander
Expression x ster,prok v.00seven
Kaygo x ster,D-oC v.Oscar
En Henkie x ster,preferent v. Voice

Op naar 2022

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 15:16 



 
Profiel   

Scan van mijn merrie was ook goed. Zijn er hier meer die gedekt hebben met Number Two?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 15:56 



 
Profiel   

Immii_clarr. Sterkte :(:)

Baudyh. Wat fijn dat alles nog drachtig is

Janderegelaa. Mooi veulen

Firegirl. Fijn dat alles goed was. Interessante hengst

Hier gelukkig ook alles nog drachtig
Santareina v Houston x Feinbrand x Voltaire. Is drachtig van Nashville (Desperados)
[ img ]
Nigrante, ster v Formidable x Rhodium x democraat drachtig van mijn eigen hengst
[ img ]
Wild Thing Jazz x Juventus x Sultan
Werd helaas niet makkelijk drachtig van Fontaine en heeft een keer verworpen. Uiteindelijk nog één keer met eigen hengst geprobeerd en drachtig.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 00:51 



 
Profiel   

VValar schreef
Mosh schreef
Dievan mij staat overigens in de 5e veiling, hier. Hij is één van de weinige Dimaggio Black veulens in NL dus ik hoop dat ze hem weten te vinden.


Heb je die van jou nog verkocht Mosh of zelf terug gekocht?


Hij is verkocht naar een mooi adres. Het was wel het minimale bedrag, maar ik mag weer verder met mijn hobbyfokprogramma ;)

Sterkte immii_clarr, dat klinkt wel heel naar.

Blijft een bijzonder veulen janderegelaar :)

Gefeliciteerd KimDime!

En gefeliciteerd met alle drachtige merries! Mijn Tango is ook nog mooi drachtig van For Dance.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 12:42 



 
Profiel   

Vandaag m'n 1ste zomerseizoen St George met onze zelfgefokte 8jarige Johnson x Rubinstein afgesloten.
Toch al 64,927% gereden, best trots op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 19:57 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Vandaag m'n 1ste zomerseizoen St George met onze zelfgefokte 8jarige Johnson x Rubinstein afgesloten.
Toch al 64,927% gereden, best trots op.

Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 23:29 



 
Profiel   

Slechts een minderheid van de fokkers fokt een echt goed paard, slechts een minderheid van de ruiters kan St.-George aan.
Jij doet beide tegelijk, KNAP!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:22 



 
Profiel   

Dat is een knappe Jan!

Fijn dat de meeste hun merrie weer drachtig hebben,helaas voor ons voorlopig geen veulentjes.

Dat is idd een hele knappe prestatie SO17..! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:37 



 
Profiel   

Uit de Rubinstein-merrie zijn al 4 lichte toer paarden gekomen nu, uit 10 nakomelingen. De 5de komt er binnen enkele jaren ook nog aan, want die staat hier ook nog en aangezien dat de enige merrie is die we er uit hebben gaat die niet weg.
Geen van allen 75% paarden maar die merrie gaf wel allemaal topkarakters die het willen doen!

En 9/10 ook nog eens piekfijn op de foto!
Alleen de Dante Weltino was écht niet goed, vandaar dat ik van die hengst echt een afkeer heb gekregen.

En dan te weten dat de merrie eigenlijk uit een heel gewoon stammetje komt, met bijna niets van sport of predikaten. Maar toen ik ze in de wei zag lopen was ik er direct gek van, al was ze zelf kreupel door een trauma als jong paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 09:33 



 
Profiel   

heb je goed oog voor gehad! kapitale merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:06 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
heb je goed oog voor gehad! kapitale merrie!


En dan nog blufpoker durven spelen, ze niet direct gekocht en paar maanden daarna goedkoper kunnen kopen :D
Moet zeggen dat ik de vorige eigenaar daar wel altijd heel dankbaar ben voor geweest om ons opnieuw op te bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:13 



 
Profiel   

nou idd, heb je goede zet gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd s017! Super gaaf! *\o/*

Ons veulen is gisteren naar de nieuwe eigenaar in de opfok gegaan. Wel even wennen zo zonder veulen. Wat een rust.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 17:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM_Horses met beide drachtige merries. Hopen dat je een volgend jaar ook een mooi veulen mag ontvangen van je eigen hengst. Interessant.

Alle andere ook gefeliciteert met de drachtige merries.
Ook mijn merrie v. Osmium x Belisar is wederom drachtig van For Ferrero. Hengstveulen van dit jaar is zondag vertrokken naar zijn nieuwe adres.
Wat een super kerel was het voor mij na zoveel jaren geen paarden meer gehad te hebben.
Heb zelf nu wel even last van het lege nest syndroom, maar ook ik kan weer door met mijn paarden hobby.

s0173957 knappe prestatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 08:17 



 
Profiel   

Nog even afscheids foto van Ramazzotti,zo'n makkelijk en lief hengst veulen heb ik nog niet eerder gehad,ik zal hem echt missen!
Zaterdag wordt hij opgehaald

[ img ]

[ img ]

Met zijn moeder gaat het ook goed,zondag waren ze (ondanks spanning,dat zich vooral in de stap uit)1e en 2e in de M1(189,5 en 199,5),de punten voor M2 zijn nu binnen! :)
Dat zal wel tot volgend jaar moeten wachten,omdat Elke in verwachting is. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 11:48 



 
Profiel   

KahluaB gefeliciteerd met je zwangere dochter. Zo leuk om oma te zijn kan ik je vertellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 12:51 



 
Profiel   

Van harte Khalua!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 11:26 



 
Profiel   

Prachtige kleur wel, die Ramazotti!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 14:04 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Vandaag m'n 1ste zomerseizoen St George met onze zelfgefokte 8jarige Johnson x Rubinstein afgesloten.
Toch al 64,927% gereden, best trots op.


Netjes hoor! mag je ook trots op zijn, dubbel zo leuk met een eigen fokproduct.

Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe drachten (en zwangerschap) en verkoop. Ben benieuwd hoe de knappe veulens uit zullen groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 14:20 



 
Profiel   

Gister onze merrie Binette v. Krack C laten scannen, gelukkig nog steeds mooi drachtig!
Super blij mee aangezien het de laatste twee jaar niet gelukt was.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 336 van de 501 [ 12506 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen