Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 385 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Ah ja, ik snap het. Ik ging er een beetje vanuit dat jullie ze zelf opleiden.
Dus dan kan je beter een paar nakomelingen naar het Z rijden zodat de merrie prestatie wordt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-22 20:17 



 
Profiel   

eilander schreef
Een sportpredikaat betaalt zich niet terug in de prijs vd veulens.
En ZZ is niet goed genoeg meer. Dus kan ik haar net zo goed vb laten. Ik wil alleen wel weten of ze er wat van snapt want anders wil je er ook niet mee fokken


Heel begrijpelijk! zo laat ik ook 1 liever vb en ze snapt het spelletje wel. Bij deze heeft de moeder wel al wat gebracht dat 150 is geklasseerd. Anders had ik wel een poging gedaan om predicaten erbij te krijgen.

Maar zo simpel even naar het sportpredicaat is het ook niet voor amateur helemaal met 1 die een beetje speciaal is. Wat Gomir ook zegt hobby mag wat kosten ;) ik ben nu van de moto zo lang ik zelf nog voldoende plezier eraan heb blijf ik doorgaan. Als het lukt om zelf de predicaten erbij te krijgen is het mooi meegenomen. Dat geld vergeet ik maar even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-22 08:25 



 
Profiel   

Schelen predicaten dan echt in de verkoop?
Of een merrie nu ster is of niet...

Sport is een andere zaak, maar keuringspredicaten... I couldn't care less...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-22 10:11 



 
Profiel   

Hobby mag wel geld kosten tot zover. Een merrie naar 1.50 laten rijden is voor mij geen grapje meer :D
Ik zou willen dat het kon maar ik moet alles laten doen van A tot Z.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-22 13:05 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Schelen predicaten dan echt in de verkoop?
Of een merrie nu ster is of niet...

Sport is een andere zaak, maar keuringspredicaten... I couldn't care less...

Nou ster e.d. maakt volgens mij geen zak uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-22 13:06 



 
Profiel   

Het buitenland kijkt helemaal niet naar predikaten .
Zoals vele van jullie kost het allemaal veel geld als je alles op zo’n fokmerrie wil hebben.
Bij Zangersheide is dat niet mijn fokmerrie heeft een cijfer voor moederlijn / stam verder heeft zij niets gelopen en fokt super nakomelingen die ik goed kwijt kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 12:37 



 
Profiel   

gomir schreef
Klopt revali. Ik hecht zelf ook wel waarde aan sportprestaties. Maar ik kan deel van de opleiding thuis starten en vind het ook superleuk om paarden in de sport te hebben. Financieel kan het echt niet uit, maar hier geldt voor mij nog dat een hobby best wat mag kosten :+ als je er iets commerciëler naar kijkt snap ik best dat fokkers die investering niet meer willen doen, zeker als ze met een bewezen lijn fokken.



Dit geldt voor mij ook. Tm L kan in zelf wel en als ik er L mee kan rijden, rijdt de prof er makkelijk Z of hoger mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 19:35 



 
Profiel   

Ik vind het wel meerwaarde hebben als een merrie predikaten heeft en we stellen ze dan ook altijd wel voor. Maar ieder z’n ding :)

Onze Comme il Faut staat op internet: heel benieuwd wat die opbrengt! Echt mega fijn veulen en dr 3 jarige zus is dinsdag afgeslagen voor 42.000…
https://horsesales.auction/en/auction/S ... -Goodtimes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 19:41 



 
Profiel   

Wij hebben volgende week vrijdag nog de laatste scan… mooi kort dag, dus maar hopen dat alles goed is :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 19:48 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Ik vind het wel meerwaarde hebben als een merrie predikaten heeft en we stellen ze dan ook altijd wel voor. Maar ieder z’n ding :)

Onze Comme il Faut staat op internet: heel benieuwd wat die opbrengt! Echt mega fijn veulen en dr 3 jarige zus is dinsdag afgeslagen voor 42.000…
https://horsesales.auction/en/auction/S ... -Goodtimes


Leuk uit dezelfde moederlijn als mijn merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-22 20:19 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Ik vind het wel meerwaarde hebben als een merrie predikaten heeft en we stellen ze dan ook altijd wel voor. Maar ieder z’n ding :)

Onze Comme il Faut staat op internet: heel benieuwd wat die opbrengt! Echt mega fijn veulen en dr 3 jarige zus is dinsdag afgeslagen voor 42.000…
https://horsesales.auction/en/auction/S ... -Goodtimes


Mooie prijs voor je 3 jarige!
Succes met de veiling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 12:28 



 
Profiel   

Zijn er nog fokkers die naar Zangersheide gaan dit weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 12:29 



 
Profiel   

lexa schreef
Zijn er nog fokkers die naar Zangersheide gaan dit weekend?

Helaas!
Ik kan hussy niet met onze jonge hond laten zitten.
Hopelijk volgend jaar weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 12:51 



 
Profiel   

Iorrr schreef
Ik vind het wel meerwaarde hebben als een merrie predikaten heeft en we stellen ze dan ook altijd wel voor. Maar ieder z’n ding :)

Onze Comme il Faut staat op internet: heel benieuwd wat die opbrengt! Echt mega fijn veulen en dr 3 jarige zus is dinsdag afgeslagen voor 42.000…
https://horsesales.auction/en/auction/S ... -Goodtimes

Das mooi geld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 12:52 



 
Profiel   

Ik voor het eerst ook niet. Wel jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 18:02 



 
Profiel   

Ik ook niet, ga zelf lekker naar de oefencross in Gorssel en op zondag dressuur rijden :+

Spannend Iorrr! Succes!
Was de 3-jarige nog van jullie of is die als veulen al verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 19:31 



 
Profiel   

Ik wou het inderdaad nog vragen of er mensen naar het WK gaan. Ik ben er zelf ook tot zondag. Vind het wel aardig pittig staan voor de jonge beestjes. En gister de rubriek van de sires of hengsten ook interessant en weer veel informatie opgedaan.

Lorre benieuwd wat die gaat doen. Ben sws benieuwd hoe lang de prijzen nog goed gaat zijn voor de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 18:10 



 
Profiel   

Welke hengsten vielen positief op? Heb er niks van gezien.
Was wel verbaasd dat Chopin mee deed,want daar kon ik nooit sperma van vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 18:15 



 
Profiel   

Die is ook maar zeer beperkt/niet ingezet toch revali? Want daarom was chopano ook zo interessant.

Reden jullie vanmiddag op de a28 van staphorst richting Zwolle lexa? Of zag ik dat verkeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 18:21 



 
Profiel   

Ze was als veulen al verkocht Gomir!

Ik heb oefencross gereden in Haarle: gewoon omdat het kan. Nooit geoefend maar ze pakt alles aan en was zo braaf, ongelooflijk. Ik reed met dochterlief van 10 ;)

[ img ]
Foto ga ik nog even kopen, leuke herinnering! Deze merrie heeft overigens ook al een chopano gegeven waar ik heeeeeel blij mee ben. Veel bloed en mooi type!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 18:57 



 
Profiel   

Dat vond ik ook echt een gaaf veulen Iorrr! Helaas bleef mijn merrie toen gust ;(

Grappig dat je ook naar een oefencross was, ik was in Gorssel vandaag :D
Jammer voor jullie dat Broekelo dit jaar niet doorgaat (iig kan ik hem niet vinden op de agenda), daar kun je ook altijd samen rijden en was voor jullie vlakbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 19:10 



 
Profiel   

Mindset brons tijdens de finale op Zangersheide.
Die hengst ontwikkeld zich fijn.
Volgend jaar opnieuw een veulentje
Die van dit jaar. Doet het goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 10:26 



 
Profiel   

Feromoras van Beek z, hernandez en idd Chopin. Die heeft de amazone vaak nog gered. Wat een geweldig paard. Afstanden werden wat lastig gemaakt door de amazone, maar die Chopin bracht haar naar de finish. Kon ook nergens vinden waar die dekt. Zou ik wel een nakomeling van willen.

Vandaag de finales gezien. Ook mooie sport. Maar wat een hoogte, stond echt technische en aan de maat. Wel een stel gave paarden weer gezien. Ook de 7 jarige hengst onder Christian ahlman. Naam weet ik niet zo.

Maar we fokken met zijn allen wel echt al top paarden zeg. Misschien wel iets te veel van het goede qua hoogte maarja daar is het ook wel weer een WK voor.

Revali schreef
Welke hengsten vielen positief op? Heb er niks van gezien.
Was wel verbaasd dat Chopin mee deed,want daar kon ik nooit sperma van vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 21:31 



 
Profiel   

Dourkhan bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 21:38 



 
Profiel   

Ja feromas had ik ook graag gebruikt.maar vond hem echt te duur.

Chopin doet het meeste zelf ja :)) wel een instelling :+

Dourkhan is een kat met vermogen <3 , maar iets wat beknopt voor mijn merries

Querido vond ik ook niet zo slecht. Jammer vd barrage
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 07:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 385 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen