Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 436 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Change wat vreselijk verdrietig zeg!!!!

Sterkte !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 07:29 



 
Profiel   

Jeetje Change wat verdrietig.

Mocht het kunnen qua gezondheid van de merrie en jullie staan er voor open zou ze misschien een "pleegveulen" kunnen helpen.

Er zijn diverse Facebook groepen met oproepen zoals veulencentrale.

Omdat niet iedereen deze mogelijkheid kent wil ik het noemen, hoewel ik besef dat het al verdrietig genoeg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 07:45 



 
Profiel   

He bah change! Niks aan als je dit overkomt, zonde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 07:49 



 
Profiel   

Oh wat onwijs verdrietig..... prachtig veulen zo te zien, ook dat nog....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 10:00 



 
Profiel   

Dankjullie voor de meelevende reacties. We zijn er kapot van, het voelt heel oneerlijk, maar helaas valt er niks aan te veranderen.

Het gaat met de merrie naar omstandigheden goed, ze treurt wel wat en moet herstellen van de
zware bevalling. Ze staat lekker buiten in de wei en is vanochtend al gewassen.

We hebben ervoor gekozen haar niet als pleegmerrie aan te bieden gezien ze lichamelijk wel wat te lijden heeft gehad en ik haar niet nog meer stress wil geven. Ook gezien dit haar 1e veulen was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 11:26 



 
Profiel   

Verschrikkelijk Change! Verdrietig! Sterkte. Gelukkig gaat het met de merrie goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 12:39 



 
Profiel   

@change snap de beslissing helemaal. Mijn merrie had ook een hele zware bevalling door de verkeerde ligging vorig jaar. Veel pijn gehad en lichamelijk zware klap gehad. Pleegmoeder was niet het juiste geweest. Ik heb haar erna ook lekker gewassen en in de zon gezet. Zo sneu voor die merries. Hopelijk is zij snel de oude

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:32 



 
Profiel   

Vreselijk Change. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:53 



 
Profiel   

Oh wat zonde!
Is het veulen effectief gestorven door de stuitligging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 15:23 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve reacties.

Laurenti, veulen was er door de enorm goede hulp van DA en buren snel af, helaas heeft de placenta voor de geboorte al los gelaten waardoor veulen is gestikt… Kwam er ook echt meteen achteraan uit walsen toen ze uit de merrie kwam. Was dat niet gebeurt dan had het veulen het waarschijnlijk gewoon overleefd…

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 22:37 



 
Profiel   

Vreselijk Change! Heel veel sterkte ;(

Marijke ook nog weinig geluk met spoelen, Sambucci lijkt me ook geen verkeerde keus voor haar als alternatief.

En gelukkig ook pril geluk na veel ellende vorig jaar: gefeliciteerd Caro!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 22:54 



 
Profiel   

Wat verdrietig Change, zo lang op gewacht en dan dit …Sterkte! Ik hoop dat je merrie snel weer de oude is. Zou een maiden ook niet aanbieden als pleegmerrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:14 



 
Profiel   

Onze kleine spruit staat op de kliniek. Gister klap gehad vd merrie. Vanmorgen vertrouwde ik het niet. Kaak was extreem dik en hij was wat sloom. Er zijn foto's gemaakt, blijkt geen breuk te zitten gelukkig.maar hij heeft koorts en aan de diaree.uit bloedonderzoek bleek wel dat hij genoeg had gedronken vannacht.maar het drinken gaat moeilijk en hij kwijlt enorm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 10:51 



 
Profiel   

Dat is ook balen revali!
Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:01 



 
Profiel   

Ah nee Revali! Gelukkig geen breuk. Hopelijk snel weer beter.

Gomir gaat hem ook worden Sambucci. Hopelijk lukt het ! Is het een mooie aanvulling op onze collectie de Muze en Brabander nazaten

Wij wachten in spanning af wanneer de Elvis komt. 6 juni uitgerekend hoop stiekem dat het eerder komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:11 



 
Profiel   

Oh jeetje revali wat een pech. Hopelijk knapt hij snel op.

Ik wilde de merrie op sporthorses/marktplaats zetten. Daar betaal je tegenwoordig ook een best bedrag voor.

Merrie en veulen doen het goed. Hij wordt wat vrijer maar ook zo makkelijk. Ik ben er tot nu wel erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:56 



 
Profiel   

[ img ]


Ah Revali , balen zeg! Hopen dat hij snel weer de oude wordt en naar huis mag!

Hier heel blij met de Junior du Seigneur vandaag voor het eerst op het land en een halstertje aan.
We gaan de merrie nogmaals deken met deze hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 15:31 



 
Profiel   

Revali, wat een naar bericht zeg. Niet fijn om te horen. Veel beterschap ermee en hou ons op de hoogte!!

Caro, advertenties plaatsen is ontzettend duur. Ik weet nog dat je vroeger maar een paar euro betaalde..

Mooi veulen hebben jullie Lexa!

Hier nogmaals bedankt voor de meelevende reacties. Merrie doet het naar omstandigheden goed, ze is uiteraard nog niet de oude maar dat kan ook niet anders na zo’n bevalling en verlies van het veulentje. Wij gaan aankomende week even overleggen en informatie inwinnen met de dierenarts van het hengstenstation wat wijsheid is verder.

Fotootje van vanavond:
[ img ]

Ze eet sinds vandaag weer goed en net tijdens beentjes wassen werd ze weer ongeduldig zoals ze ‘vroeger’ ook altijd was, er komt weer een beetje leven in gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:11 



 
Profiel   

Ik schrok echt van de prijzen. Laatste verkoop is in 2012 en toen betaalde ik iets van €6.

Ik heb vorig jaar op advies van de da de veulenhengstigheid overgeslagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:15 



 
Profiel   

Ik vond het ook erg duur en werd niet blij van de reacties die ik kreeg via sporthorses. Paard weer uit de verkoop gehaald :') Dit was eind vorig jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:32 



 
Profiel   

Hier zit het ook tegen merrie heeft zware koliek en is inmiddels op de kliniek waar ze ingeslapen wordt , veulen is onderweg naar een pleegmoeder …..je leest het altijd bij andere .
Hopen dat het een mach is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:36 



 
Profiel   

Oh nee Lexa wat een pech, heel veel sterkte!

Hopelijk lukt het met het veulen en de pleegmoeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:55 



 
Profiel   

Lexa wat erg. Sterkte, ik duim dat het lukt met de pleegmerrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:57 



 
Profiel   

Wat vreselijk! Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:25 



 
Profiel   

Vreselijk! Hopelijk lukt het met de pleegmoeder ! Sterkte..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 436 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen