Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 256 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Iemand enig idee wie de koper is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 08:50 



 
Profiel   

Schijnt dat t een wereldrecordprijs was ja. Hopelijk wordt ie mooi gezond groot...stel je voor anders...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 09:53 



 
Profiel   

Maar hoe fok je zo’n dier op? Alleen of in een groep. Ik zou doodsbang zijn dat er wat gebeurde en daarnaast kan hij straks op de foto slecht zijn dan heb je veel geld betaald voor vlees. Ik vind het bizar veel geld

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 11:05 



 
Profiel   

En haar eerste zoon vond ik ook absoluut niet kwalitatief :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 11:05 



 
Profiel   

Weet niet welke haar eerste zoon is.
En idd, ik zou ook constant bang zijn dat er wat mee gebeurd...

Fred deed t goed zag ik Besita, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 11:53 



 
Profiel   

besita schreef
En haar eerste zoon vond ik ook absoluut niet kwalitatief :+


die van die Carthago zoon? C Trento Z of zoiets?

Camargo was ik zelf wel van gecharmeerd, alleen jammer dat die naar Belgie is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 12:15 



 
Profiel   

Nee camargo had ik het over :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 12:31 



 
Profiel   

De 7 jarigen proef staat niet makkelijk, ze moeten flink doorrijden om de tijd te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 14:41 



 
Profiel   

Ik heb niet zoveel paarden gezien. Was niet fit. Dus op tijd weer weg gegaan.
Ik begreep dat ermitage wat raar over de sloot kwam en zo wat langs de volgende sprong liep. Ruiter uit balans... Was niet iets raars ofzo.

Maar hij komt wel op mijn lijstje

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 15:56 



 
Profiel   

Umeo: OCD's zijn inderdaad grotendeels genetisch. Maar ze komen ook door té energierijk te voederen waardoor de botgroei te snel gaat. Je kan daar veel wetenschappelijke artikels over vinden.
Wat niet wil zeggen dat je ze inderdaad niet moet stoppen met voederen waar ze nood aan hebben.

Revali: Ermitage is echt een tof paard. Kennissen van mij hebben er van gedekt en ook al veulens van gekocht. Zelfs uit een groffere merrie, komen er toch nog fijne paarden.
Hij geeft de typische spieren wel door, allemaal fijne karakters ook.
Of ze gaan springen, zullen we binnen enkele jaren zien.

Catoki is enkel vers bij Zangersheide, diepvries kan je wel krijgen. Maar inderdaad geen topkwaliteit.
Ik heb Zangersheide maar half kunnen volgen, was te druk hier.
Ik ben benieuwd met wat voor nieuwe hengsten ze volgend jaar op de proppen komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 09:42 



 
Profiel   

Dat klinkt goed Laurenti betreft Ermitage!! Goed om te horen

Qeurido Z sprong ook maar machtig. Vorig jaar oktober ofzo heb ik hem nog gezien in de Peelbergen met Angelique, zonder ijzers. Ik vond er niks aan. Heel Krachteloos, beetje merrie uitstraling. En nu zie ik hem en dan vraag ik me af of ik wel het zelfde paard heb gezien haha

Christian's Chacco staat ook nog op mijn lijstje. Maar hij heeft vanaf november '20 niet meer gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 12:28 



 
Profiel   

Ahlmann kan wel iets met zijn lange benen :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 12:46 



 
Profiel   

Laurentii schreef
Ahlmann kan wel iets met zijn lange benen :') :')

Haha ja echt hé

Taloubet had het denk ik ook niet zover geschopt zonder hem :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 13:09 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van Utamaro d'Ecaussines?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 20:43 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Wat vinden jullie van Utamaro d'Ecaussines?


ik vind het een gave hengst met volgens mij een fantastisch karakter en goede gezondheid, als je met 3 verschillende ruiters op hoog niveau acteert tot op late leeftijd. Ik heb zelf dit jaar getwijfeld hem in te zetten, vooral vanwege de maat. Ik wacht dan ook op de eerste veulens, en misschien dat ik hem volgend jaar gebruik.

Op wat voor merrie zou jij hem in willen zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 09:04 



 
Profiel   

Oehlala schreef
Pantykous schreef
Wat vinden jullie van Utamaro d'Ecaussines?


ik vind het een gave hengst met volgens mij een fantastisch karakter en goede gezondheid, als je met 3 verschillende ruiters op hoog niveau acteert tot op late leeftijd.


Ik vind hem sowieso fijn springen maar ik denk inderdaad dat ook zijn karakter en hardheid voor hem spreken :j

Denk zelf dat hij best past bij merries waarbij karakter dus een aandachtspunt is. Denk dat hij reflexen en techniek mee kan geven.

Mijn merrie is Numero Uno x Lux x Amethist. Zelf gouden karakter maar door het lijntje wel iets waar ik op moet letten. Wil haar galop en lichaamsgebruik behouden, misschien extra op de reflexen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:50 



 
Profiel   

Conrad via Z beschikbaar volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:00 



 
Profiel   

Een goede vriend van mij heeft een Utamaro voor 2022 gespoeld uit een Ogano Sitte merrie met wel wat karakter van 1.75m waarbij het voorbeen beter kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:01 



 
Profiel   

Charisma schreef
Conrad via Z beschikbaar volgend jaar.


Ik zag het ook net inderdaad. Was van plan volgend jaar niet te dekken. Maar nu ik dit weet.. vind dat zo’n machtig mooi dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:39 



 
Profiel   

Leuk dat conrad beschikbaar is!! Wel interessant

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 18:53 



 
Profiel   

Ik zag het ook. Heeft al redelijk wat leuke nakomelingen gegeven zag ik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 19:50 



 
Profiel   

Het is hier ooit het sprake gekomen dat paarden waarbij de nageboorte er moeilijk af komt een tekort aan een bepaalde vitamine hebben. Welke was dat ook al weer? Zou het graag eens proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 06:10 



 
Profiel   

Vitamine E is dat, helpt ook met makkelijker drachtig worden. Ik voer het van 9 maanden drachtig t/m 1 maand opnieuw drachtig. Eigenlijk ook de tijd dat ze minder gras ter beschikking hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 07:50 



 
Profiel   

Ik heb 't afgelopen winter ook wat gegeven(vitamine E) maar of ik nu iets merk met voorgaande jaar.. Niet echt.
Heb nu in de wei wel Field Rocky van Cavalor staan. Merk wel dat ze er graag aanzitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:37 



 
Profiel   

Revali, wat is dat voor iets ?

wij voeren ook altijd vit e bij, zodra ze het gras afgaan, maar voorlopig staat er nog veel gras.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 256 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen