Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 265 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

nice pytje,
die van jouw lijkt totaal niet op onze poker haha.
[ img ]
Die van jouw heeft echt een hele mooie kleur
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 09:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd pytje niet echt een typische poker nee haha maar zeker niet minder mooi!

Pokerstar(niet de meest charmante foto) :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 10:41 



 
Profiel   

Wat leuk om andere te zien! Hoe ziet een typische poker eruit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 16:16 



 
Profiel   

Beterschap met je vinger Revali! Spalken is idd misschien wel een goed idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 17:49 



 
Profiel   

Pytje schreef
Wat leuk om andere te zien! Hoe ziet een typische poker eruit?


Vos, met minimaal een witte bles en groot :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:29 



 
Profiel   

Charisma schreef
Beterschap met je vinger Revali! Spalken is idd misschien wel een goed idee!


Ik tape hem elke dag in(met een soort sokje eromheen ivm stoten) . Als ik met de hengsten bezig ben tape ik hem aan mijn ringvinger. (wijsvinger vrij) Als ik ga rijden aan mijn wijsvinger.
Ik heb wel een spalkje. Maar ik vind het zo onhandig als die zo recht blijft -O- het is sowieso onhandig :D

Vandaag heeft er iemand voor het eerst op onze nieuwe Global Express gezeten. Merrie lijkt super braaf (maar wel scherp op geluid en beweging net als haar half zus :+ ) Even kijken hoe ze het oppakt en dan is de vraag doe ik haar onder de hengst of eerst toch maar richten op de sport. Weet het niet zo goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:41 



 
Profiel   

Brigitte_D schreef
Pytje schreef
Wat leuk om andere te zien! Hoe ziet een typische poker eruit?


Vos, met minimaal een witte bles en groot :')



Whaha, 1 uit 3 is best een goede score toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:52 



 
Profiel   

Pytje schreef
Wat leuk Julia! Hoe is die van jou?

Alvast een sneak peak:
[ [url=m/7u8LbX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gelukkig knapt hij weer op Revali. En stom van je vinger :(


knap paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 08:53 



 
Profiel   

Leuk weekend achter de rug. Katowice ( Arezzo) zien springen met Revali. Helaas n balkje in het Z maar 1e in het M.
Daarna vrijdag Nena de Cornet uit de Zirocco 8e met vrijspringen in IJsselmuiden. Fijn om alles even te kunnen bekijken

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 18:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Eilander!

Hier ook topweekend achter de rug!

De 8j Nabab werd Belgisch kampioen bij de Juniors met de dochter van staleigenaresse! Supertrots!
De 9j Nabab werd 7e.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 19:45 



 
Profiel   

Eilander en Charisma: proficiat!

Ik ben al continu aan het kijken en opzoeken voor 2022.
Blijft toch moeilijk allemaal, er is steeds meer keuze in hengsten wat het toch niet altijd gemakkelijker maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 08:45 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Eilander en Charisma

En natuurlijk ook Besita met het verkoop op de veiling van die Fonzz!

Hier geen goed resultaat met Takyra (Nixon merrie) op vrijspringen. Te weinig punten ondanks dat ze haar best doet maar ze is echt een laatbloeier. Afwachten volgend jaar.
Ikzelf vond het niet slecht. Ze heeft goede achterhand, mooi uitzwaaien. Beetje lang voorhand.

Op naar volgend jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:23 



 
Profiel   

Heb je een video Dakario?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:54 



 
Profiel   

Laurentii schreef
Heb je een video Dakario?

Ja zal het erop zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:00 



 
Profiel   



Kritische commentaren mogen. Misschien heb ik ergens niet goed gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:10 



 
Profiel   

Fijn paard vind ik het! Al vaak laten vrijspringen? Snap wat je bedoelt met de voorhand, maar vind het ook altijd wel lastig om er wat van te zeggen. Verderop in het filmpje wordt het al constanter, vind ik. Denk dat deze met een beetje tijd zich echt wel fijn gaat ontwikkelen, toont veel vermogen, voorzichtig en lijkt ook rek te hebben.

Maar dat vindt deze leek. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:49 



 
Profiel   

Paard lijkt inderdaad nog erg groen. Is ook heel jeugdig. Verslikt zich de eerste keer een beetje in de 1e en dat zie dan nog wel even terug (of waren de sprongen niet direkt na elkaar). Wel voorzichtig genoeg zo, als ik kritiek mag hebben mis ik kracht en vermogen op basis van deze filmpjes. Je moet zelf eens vertraagd kijken wat je dan ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:23 



 
Profiel   

Vind het helemaal niet slecht hoor. Als de hindernissen hoger worden en hij langer door gaat springt hij al een stuk beter. Scherp zat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:57 



 
Profiel   

Laurentii schreef
Eilander en Charisma: proficiat!

Ik ben al continu aan het kijken en opzoeken voor 2022.
Blijft toch moeilijk allemaal, er is steeds meer keuze in hengsten wat het toch niet altijd gemakkelijker maakt.


Nog wat veranderd aan het lijstje?
Ik ben stiekem ook aan 't bekijken...maar dan laat ik het weer... En dan kom ik weer wat tegen haha
Ik houd Ermitage Kalone nog steeds in mijn hoofd, maar ook direct de vraag of die wel past }:0

Gefeliciteerd charisma
Eilander ook

Dakario: leuk dier. Komt wel goed. Genoeg scherpte. Voorbeen had wat rollender gekund in de landing. Mijn 4 jarige heeft dit ook wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 22:17 



 
Profiel   

Nixon van meulenhof niet meer onder Harrie Smolders…..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 21:18 



 
Profiel   

Vind het een leuk paardje hoor Dakario. Ze verslikt zich iets in de eerste, maar ze blijft wel springen, en naarmate ze hoger en vaker springt zie je haar ook verbeteren. Voorhand trekt misschien nog wat bij naarmate ze ouder en sterker wordt. Heb je vaak met haar geoefend?

Gaat Jos hem nu rijden? Ik dacht dat Smolders ook voor Verlooy reed, maar niet meer dan?

@Revali, Christians Chacco springt weer geloof ik, was afgelopen week op de Peelbergen. Ik weet nog niet of ik ga dekken. Ik wacht even af of het nu wel helemaal goed gaat met beide veulens en kijk daarna wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 09:58 



 
Profiel   

Harrie rijdt volgens mij niet meer voor Verlooy. Jos is ook echt een top ruiter en denk dat we in de toekomst nog veel van hem gaan horen. Ze zeggen dat ze dit paard hebben gekocht voor de Olympische spelen in Parijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 10:01 



 
Profiel   

Harry rijdt voor Gates nu vooral.
Zal Jos nog wel blijven begeleiden vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 10:06 



 
Profiel   

Op Equnews stond dat de samenwerking nu definitief stopt.

Dakario, ik vind het ook nog wel meevallen. Ze toont gewoon groen. Kan binnen een jaar een helemaal ander paard zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 17:06 



 
Profiel   

lexa schreef
Harrie rijdt volgens mij niet meer voor Verlooy. Jos is ook echt een top ruiter en denk dat we in de toekomst nog veel van hem gaan horen. Ze zeggen dat ze dit paard hebben gekocht voor de Olympische spelen in Parijs


Snap ik, want Igor is ook nog niet weer beter of wel?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 17:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 265 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen