Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst Bosco v. Benicio

 
Profiel   

Zag toevallig dat mijn oude manege een merrie door hem heeft laten dekken! Ben wel benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 00:08 



 
Profiel   

Hij zou nu ook te koop zijn en zijn zware tour debuut staat ook op de planning zodra het kan. Aldus Instagram van Esmee

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 08:39 



 
Profiel   

Ontzettend jammer dat dit paard zo ontzettend krom in elkaar zit. Het talent en de werkwilligheid vind ik fantastisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 08:47 



 
Profiel   

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... hrJkYZaEAM

En weer reclame voor de hengsten van Vermunt. Vind het opvallend dat hij in dit interview steeds met zijn voornaam wordt genoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 17:57 



 
Profiel   

Nou het is niet zo heel gek als zon goede hengst onder een andere ruiter komt, daar komen wel vaker artikelen over. Maar het word wel goed benut om de ander nog eens te benoemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 19:05 



 
Profiel   

Groot compliment voor Esmee, die werd in net verleden nog weleens afgezeken hier op Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 20:58 



 
Profiel   

Ik ben esmee fan! Sowieso omdat ik haar super gemoedelijk en fijn vind rijden. Haar paarden lopen met zoveel plezier. Genot om naqr te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 10:03 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Groot compliment voor Esmee, die werd in net verleden nog weleens afgezeken hier op Bokt.


Daar is ook niet veel voor nodig :')
Zelfs de allerbeste worden hier afgezeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:27 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Electra63 schreef
Groot compliment voor Esmee, die werd in net verleden nog weleens afgezeken hier op Bokt.


Daar is ook niet veel voor nodig :')
Zelfs de allerbeste worden hier afgezeken


Ja, dat is waar ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:43 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Electra63 schreef
Groot compliment voor Esmee, die werd in net verleden nog weleens afgezeken hier op Bokt.


Daar is ook niet veel voor nodig :')
Zelfs de allerbeste worden hier afgezeken



Klopt. Maar een compliment wordt ook wel eens gemaakt. Dus nu is dat compliment extra mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 14:59 



 
Profiel   

Woehoeee, confronterend topic om te lezen hoor haha! Wist van het bestaan niet af tot voor kort haha. Leuk dat er een topic speciaal aan Bosco wordt gewijd en extra leuk dat er Bosco veulentjes op komst zijn :D
Ik hoop dat jullie die foto’s met me willen delen als het zover is Vind ik super leuk!!

Dit jaar zal hij inderdaad vers beschikbaar zijn, dus hopelijk voor meer mensen biedt dat perspectief. :)

Leuk hoe hij de gemoederen bezig houdt en er valt natuurlijk ook veel te bespreken haha! Alle meningen zijn prima.
Ik heb er als ruiter gewoon een onwijze klik mee, hij is echt mijn vriend. En ik vind het zo gaaf dat je als ruiter/paardenliefhebber gewoon zo gek kunt zijn van een paard en echt iedere keer zin hebt om er mee te werken. Vind dat gewoon waardevol in een leven waarin er ook veel op de sportresultaten wordt gefocust.
Hij is echt een persoonlijkheid en lief en staat graag in de schijnwerpers, dat vindt hij ogenschijnlijk leuk voor zover je dat een paard kunt toebedelen.

En tja, qua sportieve resultaten is hij natuurlijk zichzelf in alle mogelijke manieren overstegen. Ik heb een jaar lang enorm hard gewerkt aan de basis. En dan is dit heel gaaf om te mogen meemaken! Zonder enige moeite schudt hij nu de zware oefeningen uit zijn mouw, daar is geen enkele hulp bij en geen enkele dwang.
En als de wedstrijden eindelijk weer mogen na corona, dan zijn we klaar voor de inter 2 :) ik vind het gaaf met een paard dat 8 jaar is.
Een cool kleurtje hoeft niet altijd te stoppen bij die kleur haha

Paard heeft zo’n enorme goede galop en stap, goede instelling en een cool voorkomen. Hij heeft ook altijd go, wil altijd gaan. Dat is echt heel fijn om mee te werken, terwijl je er heel goed met hand en been aan kunt zitten.
Ook super correct in het fundament!
Er schortte nog het een en ander aan toen ik hem ontmoette qua africhting, maar ik was direct helemaal overtuigd dat ik dit helemaal zo goedkrijgen met de basis die hij van nature heeft.

En tja, een iets hoger kruis. Qua plaatje misschien niet per se wat je wil, maar blijkt dat hij er enorm goed mee overweg kan. Hij zet zich in in de hoge oefeningen, zo heb ik ze niet vaak eerder meegemaakt. Denk dat functie nog altijd belangrijker is dan het plaatje. Het is ook echt niet altijd zo dat de knapste keuringspaarden de beste sportpaarden zijn. Een ondefinieerbare lijn waar de hele dressuursector nog niet over uit is. Een mooi punt van discussie!

Nogmaals, leuk om dit topic te lezen!
En dit is wat ik kan vertellen als ruiter van het paard, de fokkerskeuze en perspectief ligt natuurlijk bij de fokker zelf {:}


Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 03-02-21 09:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 09:22 



 
Profiel   

Het ziet er idd uit als een erg fijn en werkbaar paard! Wie weet ooit als ik m’n nrps merrie toch wil laten dekken :)

Is wellicht een leuke match voor knappe kids
[ img ]
Als veulen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 09:26 



 
Profiel   

smeetjoew schreef
Woehoeee, confronterend topic om te lezen hoor haha! Wist van het bestaan niet af tot voor kort haha. Leuk dat er een topic speciaal aan Bosco wordt gewijd en extra leuk dat er Bosco veulentjes op komst zijn :D
Ik hoop dat jullie die foto’s met me willen delen als het zover is Vind ik super leuk!!

Dit jaar zal hij inderdaad vers beschikbaar zijn, dus hopelijk voor meer mensen biedt dat perspectief. :)

Leuk hoe hij de gemoederen bezig houdt en er valt natuurlijk ook veel te bespreken haha! Alle meningen zijn prima.
Ik heb er als ruiter gewoon een onwijze klik mee, hij is echt mijn vriend. En ik vind het zo gaaf dat je als ruiter/paardenliefhebber gewoon zo gek kunt zijn van een paard en echt iedere keer zin hebt om er mee te werken. Vind dat gewoon waardevol in een leven waarin er ook veel op de sportresultaten wordt gefocust.
Hij is echt een persoonlijkheid en lief en staat graag in de schijnwerpers, dat vindt hij ogenschijnlijk leuk voor zover je dat een paard kunt toebedelen.

En tja, qua sportieve resultaten is hij natuurlijk zichzelf in alle mogelijke manieren overstegen. Ik heb een jaar lang enorm hard gewerkt aan de basis. En dan is dit heel gaaf om te mogen meemaken! Zonder enige moeite schudt hij nu de zware oefeningen uit zijn mouw, daar is geen enkele hulp bij en geen enkele dwang.
En als de wedstrijden eindelijk weer mogen na corona, dan zijn we klaar voor de inter 2 :) ik vind het gaaf met een paard dat 8 jaar is.
Een cool kleurtje hoeft niet altijd te stoppen bij die kleur haha

Paard heeft zo’n enorme goede galop en stap, goede instelling en een cool voorkomen. Hij heeft ook altijd go, wil altijd gaan. Dat is echt heel fijn om mee te werken, terwijl je er heel goed met hand en been aan kunt zitten.
Ook super correct in het fundament!
Er schortte nog het een en ander aan toen ik hem ontmoette qua africhting, maar ik was direct helemaal overtuigd dat ik dit helemaal zo goedkrijgen met de basis die hij van nature heeft.

En tja, een iets hoger kruis. Qua plaatje misschien niet per se wat je wil, maar blijkt dat hij er enorm goed mee overweg kan. Hij zet zich in in de hoge oefeningen, zo heb ik ze niet vaak eerder meegemaakt. Denk dat functie nog altijd belangrijker is dan het plaatje. Het is ook echt niet altijd zo dat de knapste keuringspaarden de beste sportpaarden zijn. Een ondefinieerbare lijn waar de hele dressuursector nog niet over uit is. Een mooi punt van discussie!

Nogmaals, leuk om dit topic te lezen!
En dit is wat ik kan vertellen als ruiter van het paard, de fokkerskeuze en perspectief ligt natuurlijk bij de fokker zelf {:}

Leuk om te lezen :D. Ondanks mijn toch wel kritische commentaar vind ik hem nog steeds geweldig. Er komt wat binnen. Dat zijn karakter ook nog eens fantastisch is, is helemaal top :j.

Staat hij nog steeds te koop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 11:47 



 
Profiel   

Wat een leuk stuk heb jij over hem geschreven Esmee, ik volg je insta ook met plezier.
Toch jammer dat ik geen merrie heb want ik blijf het een gaaf paard vinden! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 11:59 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Het ziet er idd uit als een erg fijn en werkbaar paard! Wie weet ooit als ik m’n nrps merrie toch wil laten dekken :)

Is wellicht een leuke match voor knappe kids
[ [url=m/itYt8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als veulen
[ [url=m/OW8py3.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jouw merrie is echt een fraai dier. Maar deze combi? Ze is meer waard hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 12:40 



 
Profiel   

Knert schreef
MarjanB schreef
Het ziet er idd uit als een erg fijn en werkbaar paard! Wie weet ooit als ik m’n nrps merrie toch wil laten dekken :)

Is wellicht een leuke match voor knappe kids
[ [url=m/itYt8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als veulen
[ [url=m/OW8py3.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jouw merrie is echt een fraai dier. Maar deze combi? Ze is meer waard hoor.


Pure sympathie lees ik altijd in je berichten Knert. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 12:38 



 
Profiel   

Knert schreef
MarjanB schreef
Het ziet er idd uit als een erg fijn en werkbaar paard! Wie weet ooit als ik m’n nrps merrie toch wil laten dekken :)

Is wellicht een leuke match voor knappe kids
[ [url=m/itYt8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als veulen
[ [url=m/OW8py3.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jouw merrie is echt een fraai dier. Maar deze combi? Ze is meer waard hoor.


Ken jij deze merrie en haar afstamming, goede en slechte punten?
Aan de hand van deze foto's kan je dat toch niet beoordelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 12:43 



 
Profiel   

Ik ken Marjan haar topics!! Ik ben heel slecht met namen, maar ik heb wel enkelen die mij bijblijven.. en daar behoort Marjan ook toe.
Anders had je een goed punt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 13:03 



 
Profiel   

Knert schreef
Ik ken Marjan haar topics!! Ik ben heel slecht met namen, maar ik heb wel enkelen die mij bijblijven.. en daar behoort Marjan ook toe.
Anders had je een goed punt!



Maar ook al ken je haar topics, weet je dan de verbeterpunten/zwakheden van deze merrie?
Of wat Bosco positief zou kunnen toevoegen of niet?
Ik ben geen fokker, maar volgens mij is een standfoto, afstamming en karaktereigenschappen van een merrie toch wel noodzakelijk om iemand een fokadvies te kunnen geven. ;)

Je opmerking komt vooral nogal zuur over op mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 13:36 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Knert schreef
Ik ken Marjan haar topics!! Ik ben heel slecht met namen, maar ik heb wel enkelen die mij bijblijven.. en daar behoort Marjan ook toe.
Anders had je een goed punt!



Maar ook al ken je haar topics, weet je dan de verbeterpunten/zwakheden van deze merrie?
Of wat Bosco positief zou kunnen toevoegen of niet?
Ik ben geen fokker, maar volgens mij is een standfoto, afstamming en karaktereigenschappen van een merrie toch wel noodzakelijk om iemand een fokadvies te kunnen geven. ;)

Je opmerking komt vooral nogal zuur over op mij.


Zuur? Mja ik was er al wel bang voor dat het zo over zou komen. Wist niet hoe ik het beter moest formuleren zonder een andere mening neer te zetten dan ik heb.

Maar Marjan heeft veel gedeeld over haar merrie hoor. En ik heb juist haar veel gevolgd, omdat die merrie me aansprak.

Dus ik vind zelf dat ik degelijk een mening kan vormen dat ik de merrie fraai vind en persoonlijk geen combo vind met Bosco. Ieder zijn mening he?

Maar zuur wou ik het niet laten klinken, ook al doet het dat blijkbaar wel. Sorry..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 13:39 



 
Profiel   

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7699390229

Weet niet of de link het doet maar babys!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 17:10 



 
Profiel   

Mooi dier hoor, lijkt eruit te zien als een goede draf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:30 



 
Profiel   

Earth schreef
Mooi dier hoor, lijkt eruit te zien als een goede draf.

Ik vind het een leuk veulentje hoor maar draffoto’s in het hoge gras zijn nou niet echt representatief...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:24 



 
Profiel   

Ik ken de eigenaresse. Veulen heeft in het zand ook goede bewegingen. Veel elastiek.

En is nog geen week oud....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 21:38 



 
Profiel   

Oh wat leuk zeg gefeliciteerd voor de eigenaresse dat ze er maar een fijn leuk (sport) paard aan mag hebben!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 11:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen