Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst Bosco v. Benicio

 
Profiel   

LISA_L schreef
Er staat een nieuw filmpje van Bosco op Esmee haar Instagram. Ben benieuwd wat jullie van deze eerste paar pasjes verzameling vinden.


Haters gonna hate :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 23:18 



 
Profiel   

Warrom ben je benieuwd naar de mening van anderen? Vertrouw je die van jezelf niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 08:57 



 
Profiel   

rien10 schreef
Warrom ben je benieuwd naar de mening van anderen? Vertrouw je die van jezelf niet?

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Vind dit een beetje een aparte vraag. Vraag jij alleen de mening van andere mensen als je je zelf niet vertrouwt?

Ik vind het leerzaam om kritisch te kijken en was ook zeker benieuwd naar de mening van andere omdat eerder in dit topic wordt aangegeven dat hij niet zou kunnen verzamelen.

Zelf vind ik het er veel beter dan verwacht uit zien. Zelf zie ik niet alleen maar een “truukje”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 09:56 



 
Profiel   

Ok thanks voor je toelichting. Ik was even bang dat jouw post een aanloopje zou zijn voor het wederom afkraken van dit paard. Zoals ik vaker heb gepost hier: niet iedereen zoekt een Totilas als dekhengst. Ook voor leuk ogende brave alleskunners is een markt. Een grote markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 10:22 



 
Profiel   

rien10 schreef
Ok thanks voor je toelichting. Ik was even bang dat jouw post een aanloopje zou zijn voor het wederom afkraken van dit paard. Zoals ik vaker heb gepost hier: niet iedereen zoekt een Totilas als dekhengst. Ook voor leuk ogende brave alleskunners is een markt. Een grote markt.


Oh excuses als het zo over is gekomen. Ik zag het filmpje en was blij verrast. Dacht dat het interssant zou zijn om hier te delen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 10:31 



 
Profiel   

Ik ben trouwens niet zo positief, maar dat heeft niet eens met de hengst zelf te maken hoor, puur met de manier van piaffe aanleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 11:06 



 
Profiel   

Waarom blijven sommige mensen tot in het oneindige doorgaan over de kwaliteiten van dit hengstje? Ik vindt ook dat bosco wel wat tekort komingen heeft... maar om daar nou alsmaar op door te blijven gaan?? Vooralsnog zie ik nog geen onderwerpen waarin zo doorgezeurt word over de missende kwaliteiten van een andere hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 12:33 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Waarom blijven sommige mensen tot in het oneindige doorgaan over de kwaliteiten van dit hengstje? Ik vindt ook dat bosco wel wat tekort komingen heeft... maar om daar nou alsmaar op door te blijven gaan?? Vooralsnog zie ik nog geen onderwerpen waarin zo doorgezeurt word over de missende kwaliteiten van een andere hengst.

Dat was ik me ook aan het afvragen, blij dat ik niet de enige ben. Worden alle hengsten zo onder de loep genomen?

Het zijn de eerste pasjes piaffe die er IMO helemaal niet slecht uit zien. Heb er die verder in training waren en veel minder commentaar kregen, het een stuk beroerder zien doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 12:42 



 
Profiel   

Nou niet alle hengsten. Maar totilas is zeker ook onder de loep genomen. Henkie ook wel, maaar wat minder.

Schiet mij zo even binnen. En ja van die twee ben ik ook geen fan. Ondanks dat henkie gelders is en ik van hem toch mooie nakomelingen heb gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 19:46 



 
Profiel   

Vandaag ook nieuwe filmpjes en die zagen er gewoon fijn uit voor die graad van africhting. Er is altijd een begin

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 00:23 



 
Profiel   

Knert schreef
Nou niet alle hengsten. Maar totilas is zeker ook onder de loep genomen. Henkie ook wel, maaar wat minder.

Schiet mij zo even binnen. En ja van die twee ben ik ook geen fan. Ondanks dat henkie gelders is en ik van hem toch mooie nakomelingen heb gezien.


Painted Black werd op bokt ook echt afgebrand tot op het bot, een te dikke zwarte pony, geen vaderdier, gaat nooit GP lopen etc etc etc...... :') Had er net een hele fijne bij gefokt, was nog wel toen hij net AES gekeurd was. Dus tsja dat ging er toen hard aan toe....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 15:37 



 
Profiel   

Ik denk dat deze hengst bij esmee wel echt goed staat. Maar persoonlijk vind ik hem voor een rijpaardhengst nogal te kort komen. Het is wel een leuk kleurtjes hengst.... Maar als je hem in bijv voskleur voor je zou zien, zou hij nooit opvallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 10:28 



 
Profiel   

hooffie schreef
Ik denk dat deze hengst bij esmee wel echt goed staat. Maar persoonlijk vind ik hem voor een rijpaardhengst nogal te kort komen. Het is wel een leuk kleurtjes hengst.... Maar als je hem in bijv voskleur voor je zou zien, zou hij nooit opvallen


Hier ben ik het denk ik niet helemaal mee eens. Hij heeft wel een hele aparte draf afgezien van zijn kleur. Of je het mooi of goed vind is te betwisten, maar opvallen doet het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 10:45 



 
Profiel   

DreamGuide schreef
hooffie schreef
Ik denk dat deze hengst bij esmee wel echt goed staat. Maar persoonlijk vind ik hem voor een rijpaardhengst nogal te kort komen. Het is wel een leuk kleurtjes hengst.... Maar als je hem in bijv voskleur voor je zou zien, zou hij nooit opvallen


Hier ben ik het denk ik niet helemaal mee eens. Hij heeft wel een hele aparte draf afgezien van zijn kleur. Of je het mooi of goed vind is te betwisten, maar opvallen doet het wel.

Hij heeft geen aparte draf. Hij heeft een apart voorbeen wat hij een beetje wegsmijt. Achter doet hij bijna niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:34 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Hij heeft geen aparte draf. Hij heeft een apart voorbeen wat hij een beetje wegsmijt. Achter doet hij bijna niets.


Dan heeft hij dus wel een aparte draf. :')

Ik zeg niet 'goed' of 'correct', maar apart is het wel en daardoor opvallend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:41 



 
Profiel   

DreamGuide schreef
janderegelaa schreef
Hij heeft geen aparte draf. Hij heeft een apart voorbeen wat hij een beetje wegsmijt. Achter doet hij bijna niets.


Dan heeft hij dus wel een aparte draf. :')

Ik zeg niet 'goed' of 'correct', maar apart is het wel en daardoor opvallend.


daar heb je wel een punt, maar juist dat voorbeen gebruik in draf is een reden om de andere kant op te kijken :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 14:17 



 
Profiel   

Ik denk dat ik terug kom op mijn eerdere mening.... Er valt een heleboel te zeggen over Bosco maar gezien het gemak waarmee hij aantreed... en ook nog met best wel een goede techniek.. Je weet natuurlijk nooit hoe dat filmpje gemaakt is.. voor hetzelfde geldt staat er iemand met een knots van een zweep achter of oefend ze al een jaar op deze dribbel.. Als hij deze lijn doorzet gaat Bosco nog mensen verbazen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 17:04 



 
Profiel   

Ze zegt zelf dat hij enorm veel talent voor het verzamelen heeft. Nu is ze een hele kundige ruiter dus dat zegt ze heus niet zomaar.

Maakt nog steeds dat ik hem niet perse een dekhengst vind. Maar wel een goedbsportpaard dat heleboel mensen doet verbazen en zo vast ook dekkingen krijgt. En zijn karakter moet echt geweldig zijn anders deed ie dit niet

En gelukkig houd niet iedereen van hetzelfde en zullen genoeg mensen hem geweldig vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 17:16 



 
Profiel   

Ik vind hem geweldig om te zíen, ónder Esmee, en mede door zijn kleur en omdat het nu eenmaal een hengst is en een mooi front heeft. Maar vind ik hem qua beweging een topper? Nee, absoluut niet. Dat achterbeen is zo traag als stront. Kan er wel van genieten om hem te bekijken op haar IG pagina. Maar dat komt ook omdat ik haar een goede ruiter vind. En karakter vind ik inderdaad echt belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 17:32 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Ik denk dat ik terug kom op mijn eerdere mening.... Er valt een heleboel te zeggen over Bosco maar gezien het gemak waarmee hij aantreed... en ook nog met best wel een goede techniek.. Je weet natuurlijk nooit hoe dat filmpje gemaakt is.. voor hetzelfde geldt staat er iemand met een knots van een zweep achter of oefend ze al een jaar op deze dribbel.. Als hij deze lijn doorzet gaat Bosco nog mensen verbazen.

Hoe goed hij die “dribbel” ook kan. Er is 1 ding wat hij niet doet en ook nooit gaat doen. Zitten en rijzen in de voorhand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 21:19 



 
Profiel   

Niet?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 17:27 



 
Profiel   

Ik heb hem ook op insta en op foto toont het meer dan in bewegend beeld... hij blijft hoog in het kruis en hupst vooral achteraan. Er is nog weinig kantelen bij, maar hij is ook pas zeven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 18:16 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Niet?


[ [url=m/7BynsB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet.

Het is ontzettend knap wat ze hem leert. En in de GP hoeven ze toch nier meer te zitten dus dat scheelt. Het beestje probeert het echt uit alle macht. Maar zelfs als hij kantelt zit hij niet.

Keerzijde is wel, als we toch over vaderdieren praten, karakter is natuurlijk gewoonweg super. Want hij doet het allemaal maar wel. En dat is misschien wel belangrijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 20:37 



 
Profiel   

Wat Fijn dat hij volgend jaar ook vers beschikbaar is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 22:14 



 
Profiel   

Dit jaar ook vers beschikbaar

https://www.facebook.com/10276178800969 ... 992118139/

Ben wel benieuwd wie hem ermee laat dekken met welke merrie!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 00:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen