Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst Bosco v. Benicio

 
Profiel   

Werkt ze dan helemaal niet meer samen met Rom Vermunt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:13 



 
Profiel   

Nopes,
waarom ga ik niet over uitweiden. Maar ze heeft een super dappere keuze gemaakt en ik hoop dat ze nog een paar hele mooie kansen krijgt.

Als er iemand een ruiter met respect is naar haar trainingsdieren is het Esmee wel.

Ze heeft gelukkig nog een paar hele leuke toppers staan. Ze is weer aardig aan het knallen met Lio bijvoorbeeld. Superleuk en aansprekend paard. Hot chocolat ben ik ook heeeeel erg over te spreken.

Deze dame komt er wel, maar ik ben bang dat er weinig mensen zijn die lekker wegsturen met Bosco. Idemdito voor Ferguson, in mijn ogen een hele mooie hengst die echt wel wat kan en een hart van goud heeft. Helaas vindt ik hem onder vele niet mooi tonen, wat oprecht zonde is aangezien hij een vergelijking is voor alle bloedpaarden die eigenlijk wel iets minder kunnen. Onder Esmee kwam hij mooi uit en ik was oprecht benieuwd naar deE hengst en wat hij nu eindelijk ging doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 23:14 



 
Profiel   

Kirsten Brouwer stuurde anders prima op Ferguson.

Boston heb ik niet veel mee.
Is een tijdje door een subtopruiter hier uit de buurt gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 23:38 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Kirsten Brouwer stuurde anders prima op Ferguson.

Boston heb ik niet veel mee.
Is een tijdje door een subtopruiter hier uit de buurt gereden.

Ik zeg niet dat er niemand mee uit de voeten kan, maar weinig waar ik hem onder vond tonen tot hij onder Esmee kwam en weer een beetje in beeld kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 23:41 



 
Profiel   

Hij was natuurlijk een stuk verder inmiddels in ontwikkeling dan 6 jaar geleden ofzo bij Kirsten.
Ik vind dat soort vergelijkingen ook niet reeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 23:59 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Hij was natuurlijk een stuk verder inmiddels in ontwikkeling dan 6 jaar geleden ofzo bij Kirsten.
Ik vind dat soort vergelijkingen ook niet reeel.

Ik zou niet weten waarom jij erop blijft hameren dat ik kirsten niet fijn met hem vond of hun vergelijk.

Ik vond het zonde dat hij de afgelopen jaren afgevlakt is terwijl ik het eerst een zeer gaaf paard vond en hem dus nu pas weer vond tonen.

Zoals je ze al zegt is kirsten 6 jaar geleden en zeg ik nergens dat niemand leuk met hem reed toch?

Na kirsten vind ik hem idd niet echt meer een eyecatcher en Dat had ik wel weer toen ik hem onder Esmee zag.

Is gewoon een mening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 00:03 



 
Profiel   

Jij zegt zelf dat er weinig mensen zijn die zo lekker kunnen wegsturen op Bosco.
En hetzelfde geldt voor Ferguson. (Jouw woorden ;) )
Nu heb ik Ferguson onder Kirsten een paar keer gezien en dat zag er top uit, toen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 00:47 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Jij zegt zelf dat er weinig mensen zijn die zo lekker kunnen wegsturen op Bosco.
En hetzelfde geldt voor Ferguson. (Jouw woorden ;) )
Nu heb ik Ferguson onder Kirsten een paar keer gezien en dat zag er top uit, toen.

Weinig is niet niemand toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 01:05 



 
Profiel   

https://instagram.com/stories/febevz/27 ... =copy_link

Volgens mij is dit Bosco toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:30 



 
Profiel   

TurboDi schreef


Jup. Is me totaal niet opgevallen, ik volg ze allebei. Wel had esmee een best grote post rond Ferguson en Bosco, blij met de kans etc maar dat de samenwerking is gestopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:36 



 
Profiel   

TurboDi schreef


Klopt, ben benieuwd wat die combi gaat doen... vind Febe een erg fijne ruiter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 15:56 



 
Profiel   

Hopelijk krijgen we nu weer wat meer van hem te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 18:05 



 
Profiel   

https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressu ... 6hf7LBjCx0

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 21:18 



 
Profiel   

Ben benieuwd of zijn diepvriessperma goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 21:48 



 
Profiel   

Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.

Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.

Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.

Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 20:54 



 
Profiel   

Esmee krijgt elk paard aan lopen…. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:00 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.

Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.

Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.

Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.

Aan de andere kant denk ik dat hij dankzij Esmee dit niveau gehaald heeft maar dat het hoogste er niet in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:15 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.

Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.

Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.

Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.

~~}> ~~}> ~~}> Klapt er iemand uit de school!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:30 



 
Profiel   

Is allemaal te lezen op haar Instagram waarom ze gestopt is… beetje begrijpend lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:31 



 
Profiel   

tita schreef
Is allemaal te lezen op haar Instagram waarom ze gestopt is… beetje begrijpend lezen

????

Is dit op mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:03 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
GabberGill schreef
Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.

Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.

Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.

Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.

Aan de andere kant denk ik dat hij dankzij Esmee dit niveau gehaald heeft maar dat het hoogste er niet in zit.

Esmee had hem GP klaar dus ik denk dat je je vergist

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:03 



 
Profiel   

GabberGill schreef
tita schreef
Is allemaal te lezen op haar Instagram waarom ze gestopt is… beetje begrijpend lezen

????

Is dit op mij?

Nee, tegen Jeanne gok ik zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:04 



 
Profiel   

Kwamen er ineens zoveel achter elkaar ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:06 



 
Profiel   

tita schreef
Esmee krijgt elk paard aan lopen…. :D

Precies dat en het is bewonderingswaardig hoe ze dit paard daar heeft gekregen! Helemaal omdat hij helemaal niet zo positief en gelukkig was toen hij bij Esmee kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:08 



 
Profiel   

GabberGill schreef
janderegelaa schreef
Aan de andere kant denk ik dat hij dankzij Esmee dit niveau gehaald heeft maar dat het hoogste er niet in zit.

Esmee had hem GP klaar dus ik denk dat je je vergist

Die was niet GP klaar. Zo maar een filmpje op waar hij min of meer piaffeert. Hij moet 12-15 passen piafferen en mag daarbij niet meer dan een meter verplaatsen. En dat kan hij niet. En gaat hij ook nooit kunnen met dat lijf want hij kan niet zitten door zijn bouw.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 29 [ 720 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen