Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fokwaarden: Diamant de Semilly

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Heel erg graag zou ik willen weten wat de fokwaarden zijn van de hengst: Diamant de Semilly.
Helaas kan ik zijn fokwaarden nergens vinden. Ben zelf geen lid van Zangersheide dus kan ze daar helaas ook niet in zien. Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Alvast heeel erg bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-20 12:33 



 
Profiel   

Diamant dr semilly is frans gefokt, misschien dat je daar je vraag beter aan kunt vragen

Zn nafok doet het erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 18:29 



 
Profiel   

Ja ik was meer benieuwd naar hoe hij fokt qua maat. Of hij maat doorgeeft of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 21:42 



 
Profiel   

Ruiter1997 schreef
Ja ik was meer benieuwd naar hoe hij fokt qua maat. Of hij maat doorgeeft of niet.

Denk zeker dathij wel .aat doorgeeft,maareen andere vraag,leeft diamant de semilly nog, anders zou hij allang ergens in de 30 moeten zijn, denk niet dathij dan nog dekt.

Kijk dan naar een ( klein) zoon van hem.
Dominator Z fokt zeergoeden geeft ook veel maat door

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 15:38 



 
Profiel   

Nee via vers sperma is hij inderdaad niet meer beschikbaar. Alleen via diepvries

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 11:16 



 
Profiel   

Ik vrees dat alleen kwpn fokwaarden voor meerdere aspecten, zoals grootte, berekent en publiceert.
Voor zover ik weet geven andere stamboeken hoogstens een algemene fokwaarde dressuur of springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 21:23 



 
Profiel   

Wij hebben 5 diamants op stal staan. Allemaal meer dan genoeg maat!! Allemaal beknopt in het lijf. Allemaal erg lastig in gedrag(2 en 3 jarigen)
Allemaal kwaliteit. Maar ik zou er zelf persoonlijk qua types en gedrag niet mee fokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 13:53 



 
Profiel   

Maat geeft hij zeker genoeg.
Vaak ook stevig gebouwde paarden.
Enige minpunt als je naar de springsport gaat is dat hij soms een iets langer voorbeen geeft.
Maar hij heeft jaren op nr. 1 gestaan als beste vererver, dus zeker een interessante dekhengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 12:29 



 
Profiel   

2de kans voor dit topic op F-AM:

EHK -> F-AM
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen