Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fokker van Nena gezocht Gzhat ox X El Rosso

 
Profiel   

Beste bokkers,

Zouden jullie mij kunnen helpen ik ben opzoek naar mijn lease pony haar fokker. Wat informatie over haar:

Naam: Nena
UELN: 5280131200400014
Ras: Kwpn / NRPS
Kleur: Bruin
Stokhoogte : 1,52
Leeftijd : 2008
Afstamming Gzhat ox X El Rosso.

Ik weet dat ze in mei 2016 een veulen heeft gehad namelijk Nelleke!
De fokker van Nelleke is J.Gietema nu zou ik graag in contact willen komen met deze fokker om te kijken of Nena wellicht daar vandaan komt of dat de fokker meer informatie over haar heeft.

Weet iemand of J.Gietema nog actief is in het fokken, informatie heeft over deze folker of weet hoe ik hem kan benaderen?

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:26 



 
Profiel   

UELN: 5280131200400014 ... deze nummer is uitgegeven door het Vereniging het Nederlands Appaloosa Stamboek, oftewel NAS.
Misschien daar informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 22:02 



 
Profiel   

Peterina schreef
UELN: 5280131200400014 ... deze nummer is uitgegeven door het Vereniging het Nederlands Appaloosa Stamboek, oftewel NAS.
Misschien daar informeren.


Mag ik vragen hoe je daar bij bent gekomen? Nena is namelijk geen Appaloosa...Tenminste dat lijkt mij van niet. Ze staat namelijk wel bij de stamboom van NRPS alleen daar is niks bekent over haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 14:02 



 
Profiel   

Het UELN 528013 is de kenteken van het NAS. Dit is waar zij bij haar geboorte aangemeld is of tenminste waar het paspoort is aangevraagd.

Ze hoeft niet appy kenmerken te tonen om daar geregistreerd te worden.
Misschien is zij daarna overgeschreven naar het NRPS ivm registratie van haar veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 22:09 



 
Profiel   

Peterina schreef
Het UELN 528013 is de kenteken van het NAS. Dit is waar zij bij haar geboorte aangemeld is of tenminste waar het paspoort is aangevraagd.

Ze hoeft niet appy kenmerken te tonen om daar geregistreerd te worden.
Misschien is zij daarna overgeschreven naar het NRPS ivm registratie van haar veulen.



Oke dat is nieuw voor me ben niet zo bekent in maar duidelijk dan ga ik bij appy stamboek is informeren of ze wat meer van haar weten! Bedankt _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:33 



 
Profiel   

Peterina schreef
Het UELN 528013 is de kenteken van het NAS. Dit is waar zij bij haar geboorte aangemeld is of tenminste waar het paspoort is aangevraagd.

Ze hoeft niet appy kenmerken te tonen om daar geregistreerd te worden.
Misschien is zij daarna overgeschreven naar het NRPS ivm registratie van haar veulen.



Ik heb gevraagd en ze kunnen geen dier vinden met deze UELN ook is het UELN een cijfer te lang..nu staat op de https://nrps.nl/database/5280131200400014-nena dat dit wel haar ULEN is weet u misschien wat ik nu kan doen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen