In Between dochter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

In Between dochter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 21:03

Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niet thuis ben in fokken en familielijnen.
Ik ben sinds een 3 weken de eigenaresse van een dochter van In Between v. Toulon.

Op internet is wel wat te vinden over deze hengst. Nu weet ik dat hij niet goedgekeurd is voor het KWPN. Op horsetelex staat echter wel “ aangew.verr.ond”. Betekend dit dat hij nog wel goedgekeurd kan worden?

Zou het dan lonen om mijn merrie in het stamboek op te laten nemen?

Ik heb verder weinig echte sportambities, in de toekomst een B of L proef als dat goed gaat.

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: In Between dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 21:06


Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: In Between dochter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-21 20:47

Dat zag ik inderdaad, maar ik vraag me toch af of hij ooit nog goedgekeurd gaat worden voor het kwpn? Hij was bij zangersheide goedgekeurd maar nu niet meer...

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:44

Hij is in 2016 al aangewezen voor de verrichtingsonderzoeken, dus nee, die zal niet meer bij het KWPN worden goedgekeurd. Hier vind je alle (KWPN) info over hem:
https://www.kwpn.nl/database?Paard=P-515120

Opname in het stamboek is alleen met het oog op fokken interessant, voor de sport heeft het geen nut.

Sita_xx

Berichten: 1623
Geregistreerd: 27-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 23:36

Je merrie kan zelfs gewoon ster worden bij het kwpn als de moeder van de merrie kwpn ingeschreven staat.

Mijn merrie karine heeft als vader de alleen AES gekeurde hengst Ferrari en is ster verklaard op de merrie keuring van het kwpn.

Voor de sport maakt het niks uit waar ze ingeschreven staat

Ik ben wel benieuwd naar je merrie :D