Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

KWPN verrichtingsonderzoek 2021

 
Profiel   

Op 12 april moeten de hengsten worden aangeleverd en op 14 mei wordt een livestream uitgezonden. Hier is een lijst met de deelnemende hengsten te vinden: https://www.kwpn.nl/Files/Files/Startlijsten/Startlijst-aanlevering-en-zadelpresentatie-12-april-2021.pdf

Zelf ben ik razend benieuwd hoe Serfaus het gaat doen, aangezien mijn merrie begin mei een veulen van hem verwacht. En ik nog geen fokkers ben tegen gekomen die dezelfde hengst hebben gekozen... :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:23 



 
Profiel   

Oh leuk, ik ga het ook volgen voor Munro. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:48 



 
Profiel   

Ik volg ook, voor de springhengsten. Zo op papier vooral nr 89 maar wie weet wat er op tafel komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 20:21 



 
Profiel   

Ik vind het zo jammer dat ik niet irl kan kijken, hoop het te volgen 14 mei maar irl kijkt toch beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 15:08 



 
Profiel   

Er wordt ook maar weinig tussentijdse info gegeven. Naast wat korte video's op FB (zonder vermelding welke hengsten er te zien zijn) vind ik geen nieuws. Maar ms verwacht ik teveel?!? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 20:22 



 
Profiel   

Ik had hierin eigenlijk ook wel wat meer verwacht... Juist omdat je er nu niet bij aanwezig kunt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 20:30 



 
Profiel   

Normaal gesproken zijn de tussentijdse beoordeling wel gewoon aangekondigd inderdaad, het zou fijn zijn als deze uitgezonden zouden worden. Toch vind ik het lastig omdat er op filmpjes ook zoveel te knippen en plakken valt dat het daar door ook heel erg te manipuleren is. Het geeft niet dezelfde info als irl kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 08:02 



 
Profiel   

Selente schreef
Ik had hierin eigenlijk ook wel wat meer verwacht... Juist omdat je er nu niet bij aanwezig kunt zijn.

Dat is vanwege de kosten. Clipmyhorse verzorgt vooraf contractueel vastgelegde evenementen.

Informatie naar de fokkers schiet nu hopeloos tekort. Wat moet je met een gekeurde hengst die zich heeft gemanifesteerd uitsluitend los en aan de hand en tot slot nog een rondje voor de fokkers tijdens de eindpresentatie.
Vervolgens moet je het doen met promo filmpjes waarin lustig wordt geknipt en geplakt, zoals Elisa al zei.
Terwijl het KWPN toch zo inzet op openheid en transparantie! Dat wordt tenminste gezegd als de database wereldwijd wordt opengegooid en vrijwel alle informatie van de merries en hun verwanten op straat ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:55 



 
Profiel   

Van de week zijn er springhengsten aangeleverd maar kan nergens vinden welke -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:57 



 
Profiel   

Tja, ik begrijp dat de promo filmpjes e.d. ook geen realistisch beeld kunnen bieden, maar nu is er niks?
Eerste bezichtiging was ook niet door ClipmyHorse verzorgd, maar is wel vastgelegd.

Edit
Bedoel je deze aanlevering caro?

https://www.horses.nl/fokkerij/kwpn-ver ... ngeleverd/

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 16:09 



 
Profiel   

Selente schreef
Tja, ik begrijp dat de promo filmpjes e.d. ook geen realistisch beeld kunnen bieden, maar nu is er niks?
Eerste bezichtiging was ook niet door ClipmyHorse verzorgd, maar is wel vastgelegd.

Edit
Bedoel je deze aanlevering caro?

https://www.horses.nl/fokkerij/kwpn-ver ... ngeleverd/


Yes. Ik kon het serieus nergens vinden. Wel dat er aangeleverd was maar niet welke

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 16:14 



 
Profiel   

https://www.kwpn.nl/verrichtingsonderzoek-voorjaar2021

Dit is overigens de volledige lijst

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 16:14 



 
Profiel   

misterA schreef
Selente schreef
Ik had hierin eigenlijk ook wel wat meer verwacht... Juist omdat je er nu niet bij aanwezig kunt zijn.

Dat is vanwege de kosten. Clipmyhorse verzorgt vooraf contractueel vastgelegde evenementen.

Informatie naar de fokkers schiet nu hopeloos tekort. Wat moet je met een gekeurde hengst die zich heeft gemanifesteerd uitsluitend los en aan de hand en tot slot nog een rondje voor de fokkers tijdens de eindpresentatie.
Vervolgens moet je het doen met promo filmpjes waarin lustig wordt geknipt en geplakt, zoals Elisa al zei.
Terwijl het KWPN toch zo inzet op openheid en transparantie! Dat wordt tenminste gezegd als de database wereldwijd wordt opengegooid en vrijwel alle informatie van de merries en hun verwanten op straat ligt.


Ja en allemaal hebben ze een super karakter in de verrichtingsrapportages... :Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 14:31 



 
Profiel   

Heeft iemand al iets gehoord over de tussentijdse beoordeling van vandaag?
Ik heb alleen een paar korte filmpjes op Facebook gezien vanmorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 17:59 



 
Profiel   

Acht dressuurhengsten naar huis gestuurd...geen redenen gegeven. Twee doorverwezen naar het najaarsonderzoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 07:27 



 
Profiel   

poeh das royaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 07:27 



 
Profiel   

Ja dat vond ik ook al, en zonder informatie en/of beeldmateriaal vind ik het erg vaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 07:39 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ja dat vond ik ook al, en zonder informatie en/of beeldmateriaal vind ik het erg vaag.

Niet gebruikelijk om er veel over te zeggen. Het wordt met de eigenaar besproken en dat is het. Denk wel terecht, voor de eigenaar hoeft niet alles op straat te liggen.

Waar ik me wel druk over maak is straks de informatie bij goedkeuring. Meestal een l#lverhaal bij een nietszeggend rondje tijdens de eindpresentatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 08:04 



 
Profiel   

Ik heb gisteren wel op de Facebook pagina van het KWPN 3 hengsten gezien, waren hele korte filmpjes.
Vond het inderdaad ook een behoorlijk aantal die naar huis zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 08:16 



 
Profiel   

misterA schreef
Elisa2 schreef
Ja dat vond ik ook al, en zonder informatie en/of beeldmateriaal vind ik het erg vaag.

Niet gebruikelijk om er veel over te zeggen. Het wordt met de eigenaar besproken en dat is het. Denk wel terecht, voor de eigenaar hoeft niet alles op straat te liggen.

Waar ik me wel druk over maak is straks de informatie bij goedkeuring. Meestal een l#lverhaal bij een nietszeggend rondje tijdens de eindpresentatie.


Ja dat weet ik inderdaad en begrijp ik ook, alleen nu is het omdat je ook niet kan kijken bij de trainingen allemaal maar gok en giswerk.

Dat laatste inderdaad wordt ook allemaal giswerk, door het niet zelf kunnen kijken mist er gewoon echt een boel eerlijke informatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 08:31 



 
Profiel   

Meer mensen aan het kijken? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:35 



 
Profiel   

Ik schakel net in, maar gebeurd niets :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:46 



 
Profiel   

Heb een favoriet gekeken met springen, meer niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:49 



 
Profiel   

Ik kijk voor de dressuurhengsten, eerste twee gemist wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:58 



 
Profiel   

Ik kwam er vandaag achter dat de hengst waarvoor ik de stream heb gestart 3 dagen terug naar huis is gestuurd. :Y)

Presentatie van de dressuurhengsten vind ik wel fijner dan de springhengsten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 13:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen