Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paspoort Productschappen Vee, Vlees en Eieren en registratie

 
Profiel   

Ik kreeg net een bericht van de staleigenaar dat het niet lukt om mijn paard te registreren bij I&R. Als ik zelf zijn chipnummer opzoek, krijg ik te zien dat het nummer niet bekend is.
Zijn paspoort is van Productschappen Vee, Vlees en Eieren, maar nu lees ik dat dit niet meer bestaat. Ik kan ook nergens contactgegevens vinden of informatie over de ppi.
Heeft iemand enig idee hoe dit zit en hoe ik dit kan oplossen? :\
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 16:42 



 
Profiel   

Ik heb vrijwel hetzelfde probleem.. bij mij staat er wel een chipnummer en levensnummer in, maar klopt de geboortedatum niet (1-1-1900). Volgens stalhouder moet ik de chip opnieuw laten registreren bij bijv het nrps (het gaat om een American Paint horse) en kan de geboortedatum dan wel doorgegeven worden. Het klinkt zo omslachtig.
Ik lees even mee of er mensen met hetzelfde probleem zijn die een makkelijkere oplossing hebben gevonden.

Heb je overigens bij het invoeren van het chipnummer de eerste 3 cijfers van het nummer (de landcode) weg gelaten? Als het goed is vindt 'ie je paard dan wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:12 



 
Profiel   

Ja ik heb het met en zonder landcode geprobeerd, maar zonder resultaat :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:21 



 
Profiel   

Ik heb ook een paard met een buitenlands paspoort. Zijn chipnummer wordt nu via het KWPN geregistreerd, formulier invullen en paspoort daar heen sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:42 



 
Profiel   

Je moet die paarden als import invoeren dan , import datum 1 januari 2021 pakken , je registreert ze dan eerst in NL en daarna kan de houder ze aanmelden
Let wel even op dat het chipnummer en het levensnummer uit hetzelfde land komt , zeker als je een NL duplicaat paspoort hebt bij een buitenlands paard .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen