Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe moet ik een UELN nummer aanvragen

 
Profiel   

Hallo,

Mijn veulen wil ik graag in Zwitserland aanmelden voor haar paspoort bij het stamboek , via de geboorte aanmeld kaart. Hier heb ik het UELN nummer bij nodig, anders krijg ik geen paspoort.

Nu heb ik gegoogelt maar ik kan er echt niks over vinden. Wie kan mij helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 08:04 



 
Profiel   

Riri94 schreef
Hallo,

Mijn veulen wil ik graag in Zwitserland aanmelden voor haar paspoort bij het stamboek , via de geboorte aanmeld kaart. Hier heb ik het UELN nummer bij nodig, anders krijg ik geen paspoort.

Nu heb ik gegoogelt maar ik kan er echt niks over vinden. Wie kan mij helpen?

Het UELN nummer is het levensnummer. Dat wordt door het stamboek verstrekt als je een veulen aanmeldt en staat dan automatisch in het paspoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 08:27 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Riri94 schreef
Hallo,

Mijn veulen wil ik graag in Zwitserland aanmelden voor haar paspoort bij het stamboek , via de geboorte aanmeld kaart. Hier heb ik het UELN nummer bij nodig, anders krijg ik geen paspoort.

Nu heb ik gegoogelt maar ik kan er echt niks over vinden. Wie kan mij helpen?

Het UELN nummer is het levensnummer. Dat wordt door het stamboek verstrekt als je een veulen aanmeldt en staat dan automatisch in het paspoort.


Maar dit gaat dus om een buitenlands stamboek, en het nummer moet ik in NL aanvragen m.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 08:48 



 
Profiel   

Nee, het nummer staat in het paspoort. Dus als je geen paspoort hebt moet je gewoon een paspoort aanvragen en dan heb je het nummer ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:04 



 
Profiel   

Weet je zeker dat ze niet het levensnummer van de moeder vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:07 



 
Profiel   

het is nu sinds de huidige veranderingen allemaal niet meer zo simpel.
Wanneer het veulen in NL is geboren dien je ook een NL UELN te hebben .. beginnend met 528....
Je kan je veulen laten registreren bij een paspoort uitgevend orgaan in NL (zoals een stamboekbureau.. KWPN, NRPS etc.)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 11:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen