Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

ik zoek een geregistreerd pedigree

 
Profiel   

buiten de volbloednakomelingen zijn er van Haunton Charm xx geen nakomelingen geregistreerd bij Weatherbys. die T-356 slaat dus niet op een registratie in het "Stud Book" van Weatherbys.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:16 



 
Profiel   

Bij de volle broer van Sandy Toes, Monterey, staat de eigenaar: Plumley-Johnsey
Misschien is die te achterhalen en weet die iets?
Of de fokker van Sandy Toes? Het is allemaal wel lang geleden maar wie weet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:58 



 
Profiel   

De vele anrwoorden en denkhulpen hebben me naar een oplossing gebracht. Dit topic magg afgesloten worden, of hoe doe ik dat zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 11:54 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd naar de oplossing :)

Een topic kun je niet zelf sluiten.
Als niemand meer reageert zakt het vanzelf wel weg naar onderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 11:57 



 
Profiel   

Ja vertel aub wat je hebt ontdekt, wellicht kunnen daar anderen ook van leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 19:58 



 
Profiel   

Sorry, AES had dus niet de registratie van haar, en bij de eerste contacten met verscheidene stamboeken in Groot-Britanniƫ kon niemand helpen bij de bevraging van haar naam. Via de hengstenhoudster kwamen we achter de naam van de moeder en bij BApS ging er bij een nieuwe bevraging naar een mogelijk product van die 2 paarden dan toch een deur open. Maar ze geven de informatie enkel vrij aan het stamboek dat er achter vraagt omdat ze er producten van geregistreerd hebben. Het AES heeft nu verlof, maar is aangeschreven door ons met de mededeling dat ze de registratie kunnen verkrijgen bij BApS. Volgens mij handelt BApS zo omdat de merrie wel aangegeven is als produkt van, maar er nooit betaald is voor inschrijving en aflevering van papierwerk voor dit produkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 20:44 



 
Profiel   

en nu zoek ik de pedigree van een vermoedelijk Argentijns gefokte volbloedmerrie Linnat xx ( en ga niet in sporthorse-data kijken, die heb ik daar gezet, zoals alle info van Sandy Toes en haar familie, maar er was geen OFFICIELE registratie, die van Linnat is ook niet te vinden tot nog toe)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 21:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen