Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Extreme US Escamillo x Vivaldi

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Iemand die er over nadenkt Extreme US te gaan gebruiken of al gebruikt heeft en zijn/haar merrie drachtig heeft?
Ik twijfel nog omdat hij de verrichting nog moet lopen maar wel op tijd wil beginnen met insemineren. Hierdoor moet ik dus al beginnen voordat hij eventueel al goedgekeurd is en dat vind ik toch wel iets spannends...
(had mijzelf voorgenomen voor een bewezen hengst te gaan, maar zag hem op de hengstenshow bij van Uytert en krijg hem niet uit mijn hoofd).

Voor degene die hem gaan gebruiken/gebruikt hebben. Wat hopen jullie dat hij kan verbeteren?

Mocht hij niet goedgekeurd worden bij het KWPN hoe gaat zoiets dan qua inschrijven, bij welk stamboek? Zo'n veulen kan dan toch nooit mee doen aan eventuele (merrie)keuringen etc aangezien Extreme ook nog niet voor een ander stamboek goedgekeurd is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-22 16:25 



 
Profiel   

Ik wil een andere Escamillo zoon gebruiken voor mijn merrie, Expectation PS. Ik vind deze net wat krachtiger als Extreme US al hoewel ik Extreme mooier vind qua uiterlijk. Maar hij heeft wel op het lijstje gestaan!
Ben jij uiteindelijk voor Extreme gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-22 10:47 



 
Profiel   

Ik had hem willen gebruiken maar toen ik hem nodig had was hij in Ermelo. Dus dat ging niet. Misschien volgend jaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 10:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen