Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie insemineert aan huis in Drenthe/groningen

 
Profiel   

Laten we een welles nietes discussie voeren. Ik heb maandag gebeld en het antwoord was,nee we komen niet voor 1 merrie. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 11:41 



 
Profiel   

Nee, jij kan er niks aan doen, maar het is raar dat ze het dan de ene keer wel en de andere keer niet zouden doen.

Overigens zetten die geen stap meer hier op het erf, dus 1x, nooit meer. Geen aanrader.

Feensel is hier meerdere keren geweest en werkt altijd fijn en netjes. Dat kan je in deze omgeving iedereen vragen.

Maar goed, succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 11:45 



 
Profiel   

Hier komt ook de feensel voor scannen en insemineren. Super fijne meedenkende vrouw. Neemt de tijd en geeft goed advies.

Tevens kan men ook bij ons komen om te scannen en insemineren. Wij beschikken over een opvoelbox

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 22:28 



 
Profiel   

Aa en Hunze komt gewoon hoor. Zo bezorg je ze een slechte naam. Het staat ook op hun site dat ze aan huis komen als je zelf niet kunt komen. Ze kwamen ook altijd bij ons toen we nog in NL woonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 23:13 



 
Profiel   

Ts geeft toch aan dat ze gebeld heeft en antwoord nee was, dat heeft toch niets te maken met een slechte naam?

Omdat wij onze mestonderzoeken ergens anders doen kregen wij te horen dat we voor onze overige paardenproblemen ook niet meer terug hoefden te komen. Geheel offtopic en ja daarmee krijgen ze een slechte naam, maar dan verbaasd het me niet dat ze voor 1 merrie ook niet komen. Wellicht hebben ze de luxe selectief te zijn in hun klanten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 07:07 



 
Profiel   

Ja wat een rare discussie wordt dit zo. TS heeft toch een duidelijk antwoord gehad?

En ik denk dat dierenartsen hier in de omgeving idd selectiever kunnen zijn -op dit moment-. Er is een aantal artsen met pensioen en die klanten verdelen zich over de andere praktijken.

Ik had hetzelfde probleem als TS dit jaar. Ben uiteindelijk geslaagd voor aan huis scannen. En het station waar de hengst dekt, is hier aan huis komen insemineren afgelopen zondag en dinsdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 07:18 



 
Profiel   

Voor de laatste keer....ik heb afgelopen maandag zowel klijndijk als schoonloo gebeld. Bij beide was het antwoord "nee, we komen niet aan huis voor 1 merrie".

Kunnen we dit nu afsluiten? Dank u.
Marijke Brouwer is inmiddels geweest, op haar shirt stond feensel, dus dat zal dan dezelfde dame zijn geweest :). Zij kan ook insemineren
Helaas was het ei net gesprongen, dus even 15 dagen geduld en dan weer verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 14:36 



 
Profiel   

Marijke Buntjer bedoel je :D . Ze was net voor jou nog bij mij geweest gisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 14:40 



 
Profiel   

Muronia schreef
Marijke Buntjer bedoel je :D . Ze was net voor jou nog bij mij geweest gisteren.


Eh ja haha. Kwam in de war door jouw advies van Brouwer over insemineren
Ze zei het gister al. Vertelde dat ik via jou haar had gevonden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 14:41 



 
Profiel   

Mooi dat je iemand aan huis hebt gevonden. Succes bij de volgende eisprong!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 14:44 



 
Profiel   

Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 18:50 



 
Profiel   

Ik ga voor je duimen dat het de volgende ronde direct raak is. Succes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 20:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen