Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 116 [ 2897 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kletstopic dressuurfokkerij II

 
Profiel   

Wat vinden jullie van dat verhaal dat Zeoliet de vader was van Lennard en niet Zuidhorn? Ik vind het best apart dat ze daar nu achter zijn gekomen en vraag me af hoe ze daar achter zijn gekomen en bij welke oudere hengsten het DNA nog meer niet klopt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 10:14 



 
Profiel   

De avond was niet zo massaal en meer uitleg.
De Secret hengst sprak mij heel erg aan. Ondanks dat hij erg jong was, vond ik hem al best goed gebouwd. Hij leek ook goed te rijden in zo’n bak met al die prikkels. Vond hem los in zijn lijf en daarnaast was het gewoon een mooi paard.

Mijn merrie is over ongeveer 6 weken uitgerekend (290 dagen)
Schiet het bij jullie ook al op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 10:28 



 
Profiel   

Hier ben ik al aan het waken. Ze is 5 maart aan de tijd maar heeft al flink uier. Ze is er ook meer dan klaar mee en houd enorm vocht vast. Hangt echt een mega plakaat zucht onder.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 10:42 



 
Profiel   

Misschien heb ik het helemaal gemist hoor, maar wat is er morgenavond dan bij Reesink Eibergen? Ik kan er nergens wat over vinden. Of is het misschien alleen voor fokkers die hun hengsten hebben gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 11:14 



 
Profiel   

Wij hebben via onze hengstenhouder een uitnodiging gehad. Is geen inloop volgens mij

Succes met waken balko!
Hier duurt het nog even begin april en begin mei 1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 11:17 



 
Profiel   

was voor mensen die vorig jaar(en) daar gedekt hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 11:26 



 
Profiel   

Wij gaan morgen ook naar eibergen hebben inderdaad een uitnodiging gehad

En hier is het dametje al geboren :D
Livius x galaxie

Bijna 2 week nu <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:05 



 
Profiel   

Ik was er gisteravond ook. Het was inderdaad alleen voor klanten die daar gedekt hebben. Ik vond het wel fijn, niet zo massaal en een wat kleinschaligere opzet is het zo. Op de 'gewone' hengstenshow komen ook altijd veel 'dagjesmensen' en dat is veel grootschaliger.
Het was leuk dat alle hengsten zowel aan de hand als onder het zadel werden getoond, en de uitleg erbij vond ik ook prettig.

Next Pitch was er weer eens, ook onder het zadel. Wat schraal, maar hij liet zich verder goed zien. Zijn zadel schoof enorm naar achteren tijdens het rijden, ze zat zowat op de kont. Was jullie dat ook opgevallen? Ik vond het braaf dat ie daar niet op reageerde. Genoeg paarden die volledig af zouden gaan dan. Het was ook wel te zien dat ie nog erg groen was en wel een tijdje uit de running is geweest.

Mauro is zowel aan de hand als onder het zadel voorgesteld. Dat paard groeit enorm in het werk het laatste jaar, waanzinnig hoe makkelijk die kan sluiten. Echt een powerhouse! Ik was al wel fan van hem, maar dat is wel meer geworden.

Verder was die jonge Secret (Succession heet ie) echt een enorme verrassing. Hij was nu 5x los onder het zadel geweest (nou ja, zeggen ze) en liep daar zonder blikken of blozen door de baan met al het publiek. Tópbraaf en heel correct paard. Echt wel een aanwinst denk ik. En een Secret met correcte voeten, ik vind het wel een aanwinst in NL.

Ozzy TN vond ik ook erg fijn. Ook heel nuchter en braaf leek ie. Niet de meest aparte misschien, maar wel heel correct en bewerkbaar.

Seven; gefeliciteerd!!!

Tjakka; Frankie Lee had een blessure. Van Filou weet ik het niet hoor, die staat toch gewoon in Duitsland? Of heb ik dat gemist. Het was jammer dat Frankie Lee er niet was. Maar ja, een blessure kan nou eenmaal gebeuren bij paarden helaas.

Ik verwacht over een week of 2 hier de eerste veulens. Maar dan gaat het hard; 9 veulens in maart en dan weer 9 in april.
Vanmiddag ga ik al de eerste embryospoeling van het jaar doen. Kortom; we beginnen weer!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:09 



 
Profiel   

Dank je Carola
Ook voor je bevindingen van de hengsten ik was al erg benieuwd naar die jonge secret :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:11 



 
Profiel   

Was de secret al onder het zadel? Dat is vlot, hij is van 2020. Dan is hij net 3 of nog net geen 3 :o

Ik heb via Reesink standfoto's van hem opgevraagd, die komen eind deze week online.
Zou wel wat meer van hem willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:28 



 
Profiel   

Ja, die moeten toch midden maart toch al verrichtingsonderzoek lopen, dus dan is het niet zo gek dat hij al zadelmak is. Het is wel vroeg, zeker voor de wat later geboren hengsten pff.
Wel leuk dat Reesink dit doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:47 



 
Profiel   

Seven wat een plaatje!! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:50 



 
Profiel   

Dank je Mrsem

Ben benieuwd wie we morgen mogen bekijken zijn meerdere hengsten van reesink die ons aanspreken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:55 



 
Profiel   

Seven schreef
Wij gaan morgen ook naar eibergen hebben inderdaad een uitnodiging gehad

En hier is het dametje al geboren :D
Livius x galaxie

Bijna 2 week nu <3
[ [url=m/163roD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VVEXB2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie rooie! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:57 



 
Profiel   



Hier een korte samenvatting van gisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 13:30 



 
Profiel   

Ik heb ook een uitnodiging gekregen van Reesink ben alleen niet geweest is voor ons meer dan 2 uur rijden.

Carola heb je Vaderland ook gezien ? Wat was je mening over hem ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 14:00 



 
Profiel   

Is er bij Reesink ook nog een hengstenshow voor het grote publiek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 14:42 



 
Profiel   

ja 22 april uit mijn hoofd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 15:06 



 
Profiel   

Hee Balko, wat grappig. Onze merries tegelijk uitgerekend. Die van mij staat voor 4 maart, van Mauro. Ben heel benieuwd, want net wat Carola zegt wat heeft dat paard zich ontwikkeld het afgelopen jaar!
Echt paard geworden. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 16:17 



 
Profiel   

Dank je c alsemgeest

Top earth

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 17:33 



 
Profiel   

paardje; Vaderland was er ook. Die had ik ook wel vaker gezien. Ik vind zijn bovenlijn iets minder mooi (rug wat hol), maar het is wel echt een enorm stoere bok verder hoor. Ik denk dat hij heel mooi past op wat bloederige merrietjes die wel een heel goede rug hebben. Hij is echt ook een powerhouse! Ik had er vorig jaar zelf ook een merrie mee gedekt, maar helaas is dat veulen er in december vanaf gekomen. Ik heb er nog wel een heel fijne 2 jarige van staan in de opfok.
Qua rijderij had Dinja wel haar handen vol aan Vaderland. Volgens mij werd hij behoorlijk sterk aan de voorkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 18:11 



 
Profiel   

Wat jammer dat je merrie heeft verworpen carola dat is altijd wel erg zuur.
Ik heb er zelf een jaarling hengst van en een 2jarige merrie waar ik erg blij mee ben. Daarom was ik benieuwd wat je mening nu over hem was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 18:25 



 
Profiel   

Was Vaderland die hele grote? Oh nee, welke was die hele grote?


https://www.facebook.com/watch/?v=680899303138807

Ik vind Vaderland nog niet meevallen op dit filmpje zeg :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 19:09 



 
Profiel   

Red viper denk ik. Die is nogal flink aan de maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 19:12 



 
Profiel   

Earth schreef
Was Vaderland die hele grote? Oh nee, welke was die hele grote?


https://www.facebook.com/watch/?v=680899303138807

Ik vind Vaderland nog niet meevallen op dit filmpje zeg :n

Kun je dat toelichten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 19:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 116 [ 2897 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen