Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kan iemand Zizou-Z, 06-09-2011 opzoeken in het Zangersheide stamboek!

 
Profiel   

Zoals de titel zegt gaat het over Zizou-Z. Ik wil graag zijn stamboom weten maar ik ben geen lid van het Zangersheide stamboek en ik kan verder niet veel vinden. Zizou is een bruine ruin van +/- 160 cm.

Ik weet niet zeker of Zizou staat ingeschreven bij Zangersheide, ik heb zijn naam opgezocht en ik heb een of andere Zizou gevonden uit 2011 maar dat is alles. Weet dus niet of dat het paard is dat ik zoek :+ Dus is er hier iemand die hem voor mij wil opzoeken in het Zangersheide stamboek? Kan dus zijn dat hij er niet in staat maar het is het proberen waard als je het mij vraagt :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 20:13 



 
Profiel   

https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 18/zizou-z

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 20:15 



 
Profiel   

mce schreef


Die had ik ook gevonden maar weet zeker niet of dat dezelfde Zizou is. Hoe dan ook bedankt voor je hulp :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 20:17 



 
Profiel   

OV -> F-AM

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 13:41 



 
Profiel   

Er staan 3 Zizou Z's in de Zangersheide database, waarvan 2 uit 2011. Maar geen van deze 3 heeft de geboortedatum die jij noemt.

Heb je er een blauw Zangersheide paspoort bij? Waarschijnlijk niet, want dan hoefde je deze vraag niet te stellen. (?) Misschien is het geen Zangersheide paard, en heet de fokker Van der Zee en heeft hij daarom een Z als achtervoegsel?
Weet je het chipnummer? Heb je daar al eens op gezocht?

Haha. Je stelt een vraag en krijgt er meer terug...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 14:34 



 
Profiel   

Net zoals KiKiDo is mijn vraag ook, heb je geen blauw Zangersheide paspoort erbij? Want dat betekent dat hij is ingeschreven/ geregistreerd bij Zangersheide.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 14:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen