Afstammelingenkeuring Painted Black

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:00

Zannekin schreef:
Moet je ontslag nemen bij het KWPN als hun praktijken je niet liggen Knipoog.
Hoeft niemand zich meer druk te maken *LOL*



Ben alleen maar lid meer niet. Dus het zal hun een rotzorg zijn hoe ik erover denk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:06

ceasario schreef:
Citaat:
Heeft te maken dat een commissie zich onder druk laat zetten door een nationale vedette


Dus toch persoonlijk.


Als je dat al persoonlijk noemt Gaaaap

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:17

Zal ik maar weer even on-topic gaan? Knipoog

Suzanne F. schreef:
Over het algemeen was ik wel gecharmeerd van de collectie PB-tjes, maar ik denk dat ie t beste past bij een merrie met veel bot en massa want hij veredeld enorm, ook op het beenwerk.



Hij veredeld dus goed... Dan gaan wij er toch maar even over nadenken om hem voor onze half Gelderse/Holsteinse merrie te gebruiken. Zij is vreselijk zwaar in de bouw.

Ik ben benieuwd wat het KWPN nu met deze lichting veulens gaat doen! Maar als er nu een andere amazone op PB gezeten had, een minder bekende, hoe zouden ze dan gereageerd hebben op PB Verward?

Suzanne F.

Berichten: 49396
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 14:29

De kwaliteit van de moeders kreeg je dus niet te zien want het waren jaarlingen. Er was er maar 1 die nog bij de moeder liep en dat was die uit de klei getrokken Partout merrie. Die uit een NRPS moeder was erg goed trouwens, de rest was KWPN gefokt of duits nl. de zeer aparte Locato.

Maar gelukkig zag je er geeneen uit een Jazz of Krack merrie wat dat werkt in mijn ogen echt niet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:27

Wacht maar Suzanne, dat komt nog wel Knipoog Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:47

Zep schreef:
Wacht maar Suzanne, dat komt nog wel Knipoog Haha!


Dat zou mij ook niets verbazen. Wij hebben zowel een Jazz als een Krack C merrie maar daar past hij totaal niet bij. We hebben ook nog een Gelderse merrie, zij is super zwaar in haar bouw en ik denk dat ze dat wel zou kunnen gebruiken.

Maar ja ik twijfel nog Bloos Het wordt waarschijnlijk toch Matterhorn (merrie is 100% springgefokt, maar al twee nakomelingen van dressuurhengsten naar het Z gebracht)......